TIPTRONIC. Wysprzęglanie?!
TIPTRONIC. Wysprzęglanie?!
Witam szanowne grono. Mam problem, a raczej nazwałbym bym to dylematem. Podkręslam że skrzynia jakiś rok po kompletnym remoncie. Moje pytanie to czy jadąc na D i przykładowo stając na światłach, trzymając hamulec nie powinna się skrzynia wysprzęglić? Bo mi się wydaję że auto ciągnie dalej I pytanie czy powinno ją calkowicie w takim przypadku wysprzęglić i auto powinno zostać jakby w biegu jałowym, czy po prostu ten typ tak ma? Jeżeli powinno, to dlaczego jest taki objaw? czym to może byc spowodowane? Dopiero teraz nasuneło mi się to pytanie ponieważ brat kupił peugeota 407 w automacie i jak jedzie na D i sie zatrzymuje na swiatłach mu auta wogóle nie ciągnie. Prosze o jakieś porady
Bo jeżeli trzymam hamulec a auto ciągnie, to drżą plastiki. No niewiem jak to wyjaśnić, po prostu to czuć. Zastanawiam się nad tym, bo tak jak mówie, wiem ze to całkiem inne skrzynie, ale np u brata w 407ce wgl auto nie ciagnie trzymajac wcisniety hamulec, tak samo u znajomego w c7... Ale dotałem odpowiedz, ze to normalna praca skrzyni tiptronic.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tak jak wspomnialem wyzej skrzynia jest po generalnym remoncie, jakies pol roku temu, moze troche wiecej. Niestety przez telefon nikt mi nie chce pomoc odrazu chca mie wziasc na diagnoze, za ktora trzeba zaplacic ok. 600zl... Ponizej wypisze co zostalo wymienione.
KONWERTER
POMPA OLEJU
KOSZ SPRZEGLOWY FORWARD KOMPLETNY
KOSZ SPRZEGLOWY D-G KOMPLETNY
KOSZ SPRZEGLOWY F KOMPLETNY
KPL USZCZELEK
FILTR OLEJU
MISKA OLEJUU
OLEJ
KONWERTER
POMPA OLEJU
KOSZ SPRZEGLOWY FORWARD KOMPLETNY
KOSZ SPRZEGLOWY D-G KOMPLETNY
KOSZ SPRZEGLOWY F KOMPLETNY
KPL USZCZELEK
FILTR OLEJU
MISKA OLEJUU
OLEJ