Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Niestety u mnie wszystkie bezpieczniki są ok, sprawdzałem w sobotę...
Błędów nie sprawdzałem bo nie mam czym (muszę kupić jakiś kabel, chyba, że ktoś z Warszawy by mi sprawdził?).
A u siebie będę dopiero za 2 tygodnie to wtedy dopiero będę mógł podjechać do kumpla, z testerem diagnostycznym...
Troche mnie zastanawia czemu lusterka też przestały się grzać, miałem nadzieję, że to powiązane z szybą tylną.
Błędów nie sprawdzałem bo nie mam czym (muszę kupić jakiś kabel, chyba, że ktoś z Warszawy by mi sprawdził?).
A u siebie będę dopiero za 2 tygodnie to wtedy dopiero będę mógł podjechać do kumpla, z testerem diagnostycznym...
Troche mnie zastanawia czemu lusterka też przestały się grzać, miałem nadzieję, że to powiązane z szybą tylną.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Miałem podobny przypadek z silniczkiem spryskiwacza. Zimą zamarzła mi resztka wody która była w przewodach o pompce i silniczek przestał pompować, nawet po odmrożeniu. Koniecznym było podłączenie kompa i skasowanie błędu o przekroczeniu prądu czy jakoś tak i silniczek ożył (bezpiecznika indywidualnie od spryskiwacza nawet nie ma - jest chyba tylko zabezpieczenie elektroniczne w module).
Może i w Twoim przypadku być podobnie.
"Kabelek" przy naszych autach powinien być wyposażeniem standardowym, jak podnośnik czy klucz do kół
Może i w Twoim przypadku być podobnie.
"Kabelek" przy naszych autach powinien być wyposażeniem standardowym, jak podnośnik czy klucz do kół

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
tak, masz racje. Czytałem tutaj na tym forum, że pewne "elepstryczne" diwajsy odżywały po zwykłym skasowaniu błędu, więc spróbuję tego i mam nadzieję, że coś się uda
Bart_d, a Ty masz swoj kabelek? Możesz coś polecić? Vag-com(can?) jakiś ściągany z Internetu?
Ja generalnie mam ELM327 na bluetooth i kiedyś w bmw sobie kasowałem błędy moim smartfonem (ale on łączył się tylko ze sterownikiem silnika). Jest do audi jakis mobilny diwajs, który połączy się z czymś więcej niz ecu?

Bart_d, a Ty masz swoj kabelek? Możesz coś polecić? Vag-com(can?) jakiś ściągany z Internetu?
Ja generalnie mam ELM327 na bluetooth i kiedyś w bmw sobie kasowałem błędy moim smartfonem (ale on łączył się tylko ze sterownikiem silnika). Jest do audi jakis mobilny diwajs, który połączy się z czymś więcej niz ecu?
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Są na pewno i mobilne ale jak pokazuje życie, takie fejsy są mało funkcjonalne. Może i do odczytu błędów się sprawdzają, ale kiedy chcemy zrobić logowanie albo przekodowanie modułu to tradycyjny kabelek lepiej się sprawdza.
Ja mam VAG CAN PRO - licencjonowany kabelek (bardzo go chwalę chociaż kosztuje trochę więcej niż tzw. "Chińskie klony").
Zwrócił mi się już kilkakrotnie zwłaszcza kiedy blokada kierownicy mi zastrajkowała - za przyjazd do klienta od 200zł wzwyż sobie liczą serwisy nie mówiąc o ewentualnym holowaniu.
Ja mam VAG CAN PRO - licencjonowany kabelek (bardzo go chwalę chociaż kosztuje trochę więcej niż tzw. "Chińskie klony").
Zwrócił mi się już kilkakrotnie zwłaszcza kiedy blokada kierownicy mi zastrajkowała - za przyjazd do klienta od 200zł wzwyż sobie liczą serwisy nie mówiąc o ewentualnym holowaniu.
Ja również nie dysponuje niczym co pozwoliłoby mi skomunikować się z moimi czterema kółkami. Poprosiłem o info tutaj viewtopic.php?p=753417#753417. Jak będzie sprzęt to zacznie się zabawa.
Chyba, że jest ktoś z kolegów z Poznania, kto bezinteresownie mógłby mi sprawdzić błędy.
Chyba, że jest ktoś z kolegów z Poznania, kto bezinteresownie mógłby mi sprawdzić błędy.
grzanie szyby
Jeśli chodzi o lusterka to one grzeją tylko jak przełącznik jest ustawiony w pozycji środkowej i przy ujemnej temp. Ogrzewanie tylnej szyby sprawdziłbym najpierw miernikiem czy prąd dochodzi do szyby bo mogą być ułamane kable, mówię o avancie.
prawdą jest to co piszą, że skasowanie błędów pomaga.
moje niedziałające ogrzewanie tylnej szyby+ niedziałające ogrzewanie lusterek, po długim poszukiwaniu przyczyny zakończyło się w ten weekend. po zakupie kabla przeskanowaniu auta i usunięciu błędów, dziś rano po nocnym przymrozku i ogrzewanie szyby tylnej i lusterek działało pięknie.
takiego sposobu usunięcia usterek w naszych a6 życzę wszystkim
moje niedziałające ogrzewanie tylnej szyby+ niedziałające ogrzewanie lusterek, po długim poszukiwaniu przyczyny zakończyło się w ten weekend. po zakupie kabla przeskanowaniu auta i usunięciu błędów, dziś rano po nocnym przymrozku i ogrzewanie szyby tylnej i lusterek działało pięknie.
takiego sposobu usunięcia usterek w naszych a6 życzę wszystkim
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Ja w końcu miałem chwilę, żeby audi przeskanować.
Rzeczywiście u mnie tak jak ktoś wcześniej wspominał, był problem z prądem. W testerze diagnostycznym był błąd 02254 (ogólnie problem regulacji napięcia alternatora) i była informacja o odłączeniu głównych odbiorników prądu i było wyszczególnione ogrzewanie tylnej szyby i luster.
Natomiast po odstawieniu samochodu do elektryka, okazało się, że ładowanie ejst idealne, ale tylko do momentu ujemnej klemy pod maską.
Za ujemną klemą prąd ładowania był niższy o 1,5v i przy okazji sama klema tak się grzała, że stopiła się plastikowa osłonka.
Teraz elektryk zrobił jakieś fiku miku i ładowanie jest jednolite na całym obwodzie.
W tym momencie właśnie kasują się błędy (zostawiłem na tydzień auto ojcu, żeby w razie co ogarnął dalszy ciąg wydarzeń bo ja nie mam za grosz czasu w tygodniu).
Jeśli błąd nie wróci to będzie znaczyło, że to było u mnie problemem. Dam znać jutro.
Stay tune
Rzeczywiście u mnie tak jak ktoś wcześniej wspominał, był problem z prądem. W testerze diagnostycznym był błąd 02254 (ogólnie problem regulacji napięcia alternatora) i była informacja o odłączeniu głównych odbiorników prądu i było wyszczególnione ogrzewanie tylnej szyby i luster.
Natomiast po odstawieniu samochodu do elektryka, okazało się, że ładowanie ejst idealne, ale tylko do momentu ujemnej klemy pod maską.
Za ujemną klemą prąd ładowania był niższy o 1,5v i przy okazji sama klema tak się grzała, że stopiła się plastikowa osłonka.
Teraz elektryk zrobił jakieś fiku miku i ładowanie jest jednolite na całym obwodzie.
W tym momencie właśnie kasują się błędy (zostawiłem na tydzień auto ojcu, żeby w razie co ogarnął dalszy ciąg wydarzeń bo ja nie mam za grosz czasu w tygodniu).
Jeśli błąd nie wróci to będzie znaczyło, że to było u mnie problemem. Dam znać jutro.
Stay tune

A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
U mnie ten problem już jest rozwiązany. Słupek się nie grzeje, połączenie zostało poprawione. Ładowanie jest prawidłowe na całym obwodzie tak jak napisałem.
Niestety ogrzewanie szyby i lusterek wciąż nie działa.
Okazuje się, że po odpaleniu silnika nie ma ładowania i wtedy łapie błąd i odłącza grzanie szyby i luster, dopiero po lekkim dodaniu gazu ładowanie się włącza i jest prawidłowe. Pewnie regulator napięcia, tak ajkby jakieś wzbudzenie nie działało poprawnie.
Dziś ojciec ma podrzucić auto do elektryka.
Innych problemów nie ma, bo auto odpala bez problemu po ponad tygodniowym postoju i nic innego nie wariuje oprócz tego, że nie mam grzania luster i szyby
W każdym razie walka trwa.
[ Dodano: 2015-05-29, 15:42 ]
Szybkie pytanko.
W sterowniku mam blad dotyczacy tego regulatora napięcia i jest tam info o wyłączonych odbiornikach prądu (konkretnie ogrzewanie szyby i lusterek).
Wymieniłem ten regulator napięcia w alternatorze.
Czy zeby grzanie zaczelo działać to błąd trzeba wywalić? Czy powinno zaczząć działać bez kasowania błędu?
Niestety ogrzewanie szyby i lusterek wciąż nie działa.
Okazuje się, że po odpaleniu silnika nie ma ładowania i wtedy łapie błąd i odłącza grzanie szyby i luster, dopiero po lekkim dodaniu gazu ładowanie się włącza i jest prawidłowe. Pewnie regulator napięcia, tak ajkby jakieś wzbudzenie nie działało poprawnie.
Dziś ojciec ma podrzucić auto do elektryka.
Innych problemów nie ma, bo auto odpala bez problemu po ponad tygodniowym postoju i nic innego nie wariuje oprócz tego, że nie mam grzania luster i szyby

W każdym razie walka trwa.
[ Dodano: 2015-05-29, 15:42 ]
Szybkie pytanko.
W sterowniku mam blad dotyczacy tego regulatora napięcia i jest tam info o wyłączonych odbiornikach prądu (konkretnie ogrzewanie szyby i lusterek).
Wymieniłem ten regulator napięcia w alternatorze.
Czy zeby grzanie zaczelo działać to błąd trzeba wywalić? Czy powinno zaczząć działać bez kasowania błędu?
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
002254 - Interface to Generator, 004 - no signal/communication.
Wciąż odłącza mi odbiorniki prądu (kolejny błąd ale nie spisałem).
Ktoś ma jakiś pomysł?
Co na razie zrobiłem:
-grzanie się słupka pod maską
-regulator napięcia i łożyska w alternatorze (ładowanie po odpaleniu wróciło).
Wciąż odłącza mi odbiorniki prądu (kolejny błąd ale nie spisałem).
Ktoś ma jakiś pomysł?
Co na razie zrobiłem:
-grzanie się słupka pod maską
-regulator napięcia i łożyska w alternatorze (ładowanie po odpaleniu wróciło).
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
- Imię: Marek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Giżycko/Aachen
Masz padnięty alternator tzn nie jest w pełni sprawny wydajny...
musiał byś podjechać do ogarnietego elektromechanika pomiędzy napięcia itp
ja uwierzyłem swojemu na słowo dałem 1k zł za regenerowany i ciecze się czystą szybą
a nie wywala ci błędu See Ower Manual po przejechaniu kilkuset metrów kilometrów?
musiał byś podjechać do ogarnietego elektromechanika pomiędzy napięcia itp
ja uwierzyłem swojemu na słowo dałem 1k zł za regenerowany i ciecze się czystą szybą
a nie wywala ci błędu See Ower Manual po przejechaniu kilkuset metrów kilometrów?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
alternator jest sprawny na 100%, sprawdzany przez 2 elektryków (w tym warsztat, który zajmuje się tylko i wyłącznie naprawą alternatorów) i jednego mechanika, poza tym ja sobie VCDSem posprawdzałem i ładuje 14,5v, napięcia wszędzie jak z książki. Pod obciążeniem jak powłączałem wszystko co się dało też jest ok..
Ktoś może poleci kogoś, kto robił takie rzeczy w Audi w Warszawie?
Najwyżej te grzania podepne sobie na krótko
Ktoś może poleci kogoś, kto robił takie rzeczy w Audi w Warszawie?

Najwyżej te grzania podepne sobie na krótko

A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 
