Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Problem po swapie z 2.5 AFB 150KM na 2.5 A

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
SeBa009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 26 paź 2014, 00:16
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: SeBa009 » 04 mar 2015, 10:27

stary tylko te kostki :( silnik wsadziłem wiązka nie pasowała to zapiołem swoją wszystki czujniki itp podpiete są tylko nie pasuje przy kostkach do wnetrza :9 jak by te kostki przerobil na te co ja mam to bez problemu by wszystko weszło :)
AUDI JEST BOGIEM! PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM! TURBO PODSTAWĄ! DRIFTING ZABAWĄ :)

MarasA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 29 wrz 2012, 18:56
Lokalizacja: Bychawa

Post autor: MarasA6 » 04 mar 2015, 13:21

czyli moim zdaniem wiazka od silnika 150km by pasowala. Mam taka wiazke wlasnie na plaskie piny. Glowy nie dam uciac ale skoro wszystko pasuje oprocz tych kostek to albo po kolorach przelutowac same wtyczki albo wiazka od 150km poliftowa

Awatar użytkownika
SeBa009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 26 paź 2014, 00:16
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: SeBa009 » 04 mar 2015, 13:29

Po kolorach bardzo chętnie ale jest tak że w tej wiązce od AKE są inne kolory przewodów :( i przykładowo u mnie w pierwszej kostce białej jest 6przewodow a tam np 7/5 itp i inne kolory:( i ja potrzebuje przerobić poliftowa na przedliftowa
AUDI JEST BOGIEM! PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM! TURBO PODSTAWĄ! DRIFTING ZABAWĄ :)

MarasA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 29 wrz 2012, 18:56
Lokalizacja: Bychawa

Post autor: MarasA6 » 04 mar 2015, 13:45

trzeba by szukac albo wiazki na okragle piny albo schematy i lutowac. Najpierw poszukaj na allegro czy olx czy nie ma wiazki na okragle piny do wersji 180km np z A4 albo A6. Swoja droga napewno musza byc wiazki z wersji 150km na okrogle piny i ciekawe czy taka by nie pasowala jak mowisz ze reszta jest to samo.

Awatar użytkownika
SeBa009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 26 paź 2014, 00:16
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: SeBa009 » 04 mar 2015, 15:46

Niby jest na olx jedna aukcja i by niby pasowało bo pisze że do silników afb AKE i akn ale w rękę nie weźmiesz to nie zobaczysz a zdjęcia też nie ma :(
AUDI JEST BOGIEM! PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM! TURBO PODSTAWĄ! DRIFTING ZABAWĄ :)

MarasA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 29 wrz 2012, 18:56
Lokalizacja: Bychawa

Post autor: MarasA6 » 04 mar 2015, 15:51

zadzwon i zapytaj czy ma okrogle piny czy plaskie i od jakiego to silnika dokladnie. Moze byc tak ze nie ma roznicy w wiazce 150km a 180km

Awatar użytkownika
SeBa009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 26 paź 2014, 00:16
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: SeBa009 » 04 mar 2015, 16:38

No niestety wiązka nie pasuje.... Ale sprzedawca dał mi cenne informacje na ten temat... Powiedział że bez problemu zostawić moją wiązkę mój ecu zmienic sterownik na ten od AKE i mapowac silnik bez problemu
AUDI JEST BOGIEM! PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM! TURBO PODSTAWĄ! DRIFTING ZABAWĄ :)

MarasA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 29 wrz 2012, 18:56
Lokalizacja: Bychawa

Post autor: MarasA6 » 04 mar 2015, 17:59

jesli kostki przy ECU beda takie same i wszystko bedzie na tych samych pinach to powinno byc ok po zmianie ECU na taki od AKE

Awatar użytkownika
SeBa009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 26 paź 2014, 00:16
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: SeBa009 » 05 mar 2015, 14:09

Kostki od ecu są inne u mnie i w AKE ale już mam pomysł na to wszystko :)
AUDI JEST BOGIEM! PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM! TURBO PODSTAWĄ! DRIFTING ZABAWĄ :)

MarasA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 29 wrz 2012, 18:56
Lokalizacja: Bychawa

Post autor: MarasA6 » 06 mar 2015, 08:10

to opisz to wszystko na forum zeby bylo dla innych co beda mieli z tym problem

Awatar użytkownika
SeBa009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 26 paź 2014, 00:16
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: SeBa009 » 07 mar 2015, 08:05

Jeszcze nie zrobiłem tego wszystkiego ale po długich próbach stwierdzam że nie da rady zaprogramowac sterownika od pompy który jest na magistrali CAN w starszym aucie bez CAN będzie brzeczal sterownik i tyle.... Najprostsza alternatywa jest znaleźć sterownik pompy od 180km z 98/99 r wiem że wychodziły Audiolki 180 konne z tego roku w quattro i 6biegowym manualu.... Ja niestety nie znalazłem takiego sterownika.. Mam dostęp do kilku innych i nadszedł czas żeby zajął się tym specjalista który przeprogramuje go.... Jak już wszystko będzie zrobione i będzie cacy to opisze i zrobię foto poradnik :) pozdrawiam serdecznie i dziękuję wszystkim za informacje i niezbędna pomoc :)
AUDI JEST BOGIEM! PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM! TURBO PODSTAWĄ! DRIFTING ZABAWĄ :)

LeszekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 16 sie 2010, 22:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: LeszekA6 » 07 mar 2015, 17:54

SeBa009 pisze:Najprostsza alternatywa jest znaleźć sterownik pompy od 180km z 98/99 r wiem że wychodziły Audiolki 180 konne z tego roku w quattro i 6biegowym manualu....
Silnik AKE czyli pierwszy 180KM pojawił się w 2000 roku. Oczywiście bez obsługi CAN.

Sterownik pompy na 180KM? A wtryski pozostają od 150? Jeśli wtryski masz od AKE to możesz dać vp44 na wymianę sterownika i kalibrację pod AKE I gen. Jednak to nic Ci nie da bo w ecu nadal siedzi ten sam soft.

Awatar użytkownika
SeBa009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 26 paź 2014, 00:16
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: SeBa009 » 08 mar 2015, 08:33

LeszekA6 pisze:Sterownik pompy na 180KM? A wtryski pozostają od 150? Jeśli wtryski masz od AKE to możesz dać vp44 na wymianę sterownika i kalibrację pod AKE I gen. Jednak to nic Ci nie da bo w ecu nadal siedzi ten sam soft.
Nie rozumiesz mnie :D ja mam cały silnik AKE z 2001r z osprzetem i dlatego że jest to 2001r na CANIE to musiałem założyć swój sterownik od pompy od 150km Ponieważ została moja wiązka i ecu a tamten sterownik brzeczal i nie odpalala
AUDI JEST BOGIEM! PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM! TURBO PODSTAWĄ! DRIFTING ZABAWĄ :)

LeszekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 16 sie 2010, 22:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: LeszekA6 » 08 mar 2015, 14:46

Teraz zrozumiałem :) Czyli szukasz pompę od AKE I gen. albo kalibracja tego co masz na AKE.

Awatar użytkownika
SeBa009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 26 paź 2014, 00:16
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: SeBa009 » 08 mar 2015, 15:20

Wolał bym kalibracje na AKE bo ta pompa jest świeżo po regeneracji więc pewniak :) da radę to zaprogramowac?? Czy trzeba będzie przerobić coś?
AUDI JEST BOGIEM! PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM! TURBO PODSTAWĄ! DRIFTING ZABAWĄ :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga