Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Problem z paliwem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Basto2333
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 gru 2014, 23:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[ AKE 2.5 180 KM] Problem z paliwem

Post autor: Basto2333 » 02 mar 2015, 23:16

Witam wszystkich.
Mam problem ze swoją Audiczką. Problem pojawia sie po dłuzszym postoju . Auto nie chce zapalic a w przezroczysty weżyk jest prawie pusty tak jakby paliwo gdzies uciekało. Przelewy sa suche , wymiana filtra tez nie pomogła . Jak juz autko mi sie uda zapalic to wsystko działa jak nalezy nie kopci i ma moc , pali na rys ale w wezyku lecą bomle powietyrza . Dopiero po paru godzinach postoju problem sie znowu pojawia. Jestem nowy i proszy o wyrozumiałosc z gory dziekuje.

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 02 mar 2015, 23:29

Musisz odpowietrzyć układ paliwowy. Jeśli po odpowietrzeniu nadal będzie problem, to musisz szukać nieszczelności i przyczyny zapowietrzania.

Przyczyn może być kilka...

Basto2333
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 gru 2014, 23:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Basto2333 » 03 mar 2015, 13:38

wszystkie spinki poskręcałem żaden przewód nie jest mokry a powietrze dalej leci , gdzie bym jeszcze mógł poszukac jakiejs nieszczelnosci ??

Damian_1821
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 gru 2012, 09:59
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Damian_1821 » 03 mar 2015, 17:33

To, że przewody są suche nie oznacza, że są w 100% szczelne. VP ciągnie paliwo z baku, jeśli jest mała nieszczelność na przewodach to łatwiej jest jej pociągnąć powietrze niż paliwo. Miejsc w których może się zapowietrzać jest mnóstwo.

Basto2333
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 gru 2014, 23:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Basto2333 » 03 mar 2015, 23:14

a czy jest jakas możliwos aby pewne miejsca wyeliminowac pokolei ??

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 04 mar 2015, 00:36

To ja Ci powiem jak miałem zeszłej zimy. Po kilku dniach mogłem zapomnieć o odpaleniu samochodu. Po pogorszeniu sie po jakims czasie po kilku godzinach nie odpaliłem.
Wymieniłem przelewy
wymieniłem 3 razy filtr paliwa i ten plastikowy element
Zmieniałem nawet podkładki na króćcach przy pompie
wszystkie węże i wężyki posprawdzane kilka razy i dalej zapowietrzanie i bomble w wężyku przezroczystym.
Pojechałem do serwisu BOSCHa gdzie zajmują sie regeneracją pomp itp. i w pół godziny diagnoza. Nieszczelnośc była w pompie wtryskowej. Nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie w którym miejscu ale na 100% była trafna bo po uszcelnieniu a przy okzacji regeneracji za 1800zł zapomniałem o problemie a na poszukiwania i mechaników po drodze wydałem prawie połowę tego.

Basto2333
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 gru 2014, 23:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Basto2333 » 09 mar 2015, 21:59

I prawdopodobnie u mnie jest to samo :( Wiec teraz poszukuje jakiegos konkretnego warsztatu w okolicach Bielska który by sie tym zajoł tak jak nalezy .

Damian_1821
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 gru 2012, 09:59
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Damian_1821 » 12 mar 2015, 14:25

Z racji pozytywnych opinii na forach parę miesięcy temu regenerowałem VP44 w Kobiórze (obok Pszczyny) u Śmietany.
Naprawa mechaniczna, uszczelnienie pompy + wymiana sterownika - 2300zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga