Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

prawdopodbnie przeskoczył rozrząd

Silniki benzynowe
enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 28 lut 2015, 13:06

no i nie ma się co dziwić żę pózniej wychodzą rozrządy spod markera .padają uszczelki pod czapkami urywają się napinacze
jako dowód może służyć extremalny przykład subaru 2.5 benz nagminnie padające uszczelki pod głowićą -po zastąpieniu nowych ori szpilek szpilkami ARP problem znika
być możę twoja teoria się sprawdza w odniesieniu do nysy lub 125p niestety w nowoczesnych konstrukcjach nie ma zastosowania

Awatar użytkownika
chrynol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: szczecin

teoria???

Post autor: chrynol » 28 lut 2015, 17:46

i znowu teoria....
ja nie teoretyzuje, to lata praktyki......
gosciu rozebrales kiedys silnik na czynniki pierwsze, potem go zlozyles i nim jezdzisz???
pewnie nie....
a silniki z grupy vw audi to nie nysa czy fiat 125p
zrobilem ich wiele wiec sie nie udzielaj, jak nie masz o tym zielonego pojecia...
glupota ludzka nie zna granic...
bycmoze pomyliles portal...
na facebooku mozesz takie glupoty wypisywac tam wszyscy ci uwierza...
pozdro...

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 28 lut 2015, 18:50

co do mojej wiedzy i wykształcenia +SERWISÓWKA+włąściwe narzędzia to jest to wystarczające do podjęcia się PRAWIDŁOWEJ naprawy silnika czy skrzyni .
jednak osobiście mnie to nie bawi wolę bawić się jednostkami motocyklowymi i zapewniam cię żę są bardziej precyzyjne i skomplikowane od samochodowych

jeśli masz problem z swoją osobowością to nie powód by mnie wyganiać z forum
popracuj nad swoją kulturą zarówno osobistą a w szczególności techniczną
znająć pewne przysłowie z tego forum
na tym definitywnie kończę :

Nie dyskutuj z ...... bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a nastepnie pokona doswiadczeniem

Awatar użytkownika
chrynol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: szczecin

teoria

Post autor: chrynol » 01 mar 2015, 11:57

swoja wypowiedzia po raz kolejny potwierdzasz ze nigdy nie miales z tym do czynienia, wiec nie doradzaj innym co i jak maja robic...
wg.ciebie serwisowka to podstawa jakiejkolwiek naprawy...
widzisz akurat ktos kto sie zna na rzeczy nie potrzebuje takich narzedzi, ma to w glowie i wie co trzeba zrobic a co nie aby bylo dobrze....tzw.doswiadczenie,wiec zakonczmy ten temat bo to nie ma sensu...
pozdrawiam...

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 01 mar 2015, 11:59

Panowie proszę trzymać się tematu, a osobiste sprawy załatwiajcie na PW.
Warsztat, naprawy Audi A6.

gustlik80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 lut 2015, 22:12
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: gustlik80 » 03 mar 2015, 23:16

problem rozwiązany odkręcił się fazator od strony kierowcy na wydechu i przestawiło rozrząd o 4 zęby na szczeście nic się nie stało.

[ Dodano: 2015-03-03, 23:16 ]
rozrzad poskładany na nowo na blokadach do poprzedniego ustawienia była różnica w kącie wyprzedzenia zapłonu.auto chodziło idealnie przez jakies kilka km i dalej problem z wypadaniem zapłonu najpierw pokazało na 5 i 6 cyl az w wydech waliło dziwne tylko ze swiece były suche jedynie na 2 cyl była lekko okopcona a teraz pokazuje 4cyl oczywiscie mruga czek.co może być przyczyną?czy w ASN-ie są wzmacniacze iskry jak w innych V-kach?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 03 mar 2015, 23:29

ASNy, chyba jeszcze nie mają modułów zapłonowych wbudowanych w cewki.
A jak wygląda 93 kanał w VAGu?

gustlik80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 lut 2015, 22:12
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: gustlik80 » 04 mar 2015, 00:03

nie wiem bo ten mechanik który mi to teraz składał nie ma vaga jedynie tego delphi nie wiem czy w tym tyg jest kupel z VCD-sm żeby sprawdzić ten kanał 93. a co powinno pokazywac jężeli jest dobrze? A z tymi wzmacniaczami iskry to nigdzie pod maską ich nie widać dla tego pytam czy w ogóle są bi-turbo miało na filtrze powietrza w S6 C4 2.2t były na ścianie grodziowej a tu nie widac wcale.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 04 mar 2015, 08:53

Poszperałem i jednak ASN nie ma modułu zapłonowego, tzn, ma, ale wbudowane w ECU...

gustlik80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 lut 2015, 22:12
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: gustlik80 » 04 mar 2015, 09:28

Własnie tak mi się wydawało.Ok dzięki za pomoc. Jeszcze jak by ktoś napisał co ma pokazywać VAG na kanale 90 i 93 kiedy rozrząd jest poprawnie zrobiony?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 04 mar 2015, 09:32

Zrób logi, albo chociaż zrzut ekranu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja