[A6 C6] Dobra, opłacalna instalacja gazowa
- kacperowski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 01 mar 2015, 16:16
- Lokalizacja: Warszawa
[A6 C6] Dobra, opłacalna instalacja gazowa
Zastanawiam się nad instalacją gazu do A6 C6 2.4 z 2006. Zastanawiam się między instalacją brc sequent p&d a stagiem. Podobno w w BRC P&D jest możliwość zapalenia na zimnym silniku oraz na gazie bez udziału benzyny, można tak 5 razy z rzędu, potem funkcja pozostaje zablokowana celem jej nienadużywania do czasu odblokowania u montera BRC
To znalazłem na jednym forum i nie wiem czy to jest prawda. Jeśli to tylko kłamstwo to zamontował bym staga. Spodkał się ktoś z czymś taki?
To znalazłem na jednym forum i nie wiem czy to jest prawda. Jeśli to tylko kłamstwo to zamontował bym staga. Spodkał się ktoś z czymś taki?
Ostatnio zmieniony 02 mar 2015, 19:01 przez kacperowski, łącznie zmieniany 1 raz.
Czasem w drodze Czasem w mieście
Swym samochodem naprzód pędzę
Swym samochodem naprzód pędzę
lpg-forum.pl - polecam zajrzeć.
jak również tutaj na Warsztaty Polecane http://lpg-forum.pl/mazowieckie-t17775-45.html
jak również tutaj na Warsztaty Polecane http://lpg-forum.pl/mazowieckie-t17775-45.html
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Mazdomania pisze:Oszczędność jest zerowa moim zdaniem. Za to później może się właścicielowi czkawką odbić
nic dodać nic ująć
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- kacperowski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 01 mar 2015, 16:16
- Lokalizacja: Warszawa
Ja tu szybciutko z roboty do domku wracam. A tu na forum takie teksty piszą ! To ja cały dzień myślę co to mi tu nawpisują a tu łup, prosto w policzek. . .bendzji pisze:Mazdomania pisze:Oszczędność jest zerowa moim zdaniem. Za to później może się właścicielowi czkawką odbić
nic dodać nic ująć
A tak na poważnie to instalacja się zwraca. Mój wujaszek ma w swojej bejcy lpga. I powiada, że po 2 latach koszty są mniejsze. I opłacało mu się zakładać. Z tego co mówił oszczędza miesięcznie po 50 złotych do 100 złotych. A to zależy od tego jaką ma trasę.
Kurde Panowie kusi kusi kusi.
A tak poza tym. To lipa z tym zimnym. Awaryjnie jest ok. Ale szkoda że nie można tak non stop. Chociaż jak ma to dokonać zniszczeń to lepiej kupić tańszą instalację bez cudów. Tak aby mieć i wozić się po drogowych dziurach polski.
Czasem w drodze Czasem w mieście
Swym samochodem naprzód pędzę
Swym samochodem naprzód pędzę
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Chwila, chwila, chwila...... Źle zrozumiałeś. Nam chodziło tylko o "oszczędność" z odpalania na LPG, a nie o montażu gazukacperowski pisze:Ja tu szybciutko z roboty do domku wracam. A tu na forum takie teksty piszą ! To ja cały dzień myślę co to mi tu nawpisują a tu łup, prosto w policzek. . .bendzji pisze:Mazdomania pisze:Oszczędność jest zerowa moim zdaniem. Za to później może się właścicielowi czkawką odbić
nic dodać nic ująć
A tak na poważnie to instalacja się zwraca. Mój wujaszek ma w swojej bejcy lpga. I powiada, że po 2 latach koszty są mniejsze. I opłacało mu się zakładać. Z tego co mówił oszczędza miesięcznie po 50 złotych do 100 złotych. A to zależy od tego jaką ma trasę.
Kurde Panowie kusi kusi kusi.
A tak poza tym. To lipa z tym zimnym. Awaryjnie jest ok. Ale szkoda że nie można tak non stop. Chociaż jak ma to dokonać zniszczeń to lepiej kupić tańszą instalację bez cudów. Tak aby mieć i wozić się po drogowych dziurach polski.
motostacja - części samochodowe.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Czemu lipa z tym zimnym , fizyki nie oszukasz no chyba że założysz sobie instalację z wtryskiem w stanie ciekłym
Do LPG musisz liczyć średnio 1-2l PB /100 km ( zależy od odcinków , temperatury itd. )
Do LPG musisz liczyć średnio 1-2l PB /100 km ( zależy od odcinków , temperatury itd. )
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Ciekły jest dobry jak ma się grupy portfel. Nie ukrywajmy tego ale to około 6 koła za taką przyjemność. Lepiej zaniżyć trochę pułap i opalać na wachę, a potem lecieć gazem. A to ograniczenie to podobno aby silnika nie katować. Coś takiego słyszałem. Sam mam gaz i się przełącza na ciepłym to nie wiem co to za kłopot. Odpalanie na gazie jest fajne nie powiem. Ale to i tak tylko dla picu chyba. Oczywiście jak byś wymienił całkowicie benzynkę na lpga. To inna rozmowa, wtedy to wiadomym by było odpalanie na lpgu. A tak to kosztowny pic.bendzji pisze:Czemu lipa z tym zimnym , fizyki nie oszukasz no chyba że założysz sobie instalację z wtryskiem w stanie ciekłym
Do LPG musisz liczyć średnio 1-2l PB /100 km ( zależy od odcinków , temperatury itd. )
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Zanim zasilanie przełączy się z Pb na LPG, silnik a dokładniej płyn chłodzący musi osiągnąć przynajmniej 30stC, aby możliwe było przejście z fazy ciekłej na lotną w parowniku. Jak sama nazwa wskazuje, do odparowania potrzebna jest pewna temperatura, w przeciwnym razie wszystko by zamarzło.Maciek913 pisze:A to ograniczenie to podobno aby silnika nie katować. Coś takiego słyszałem. Sam mam gaz i się przełącza na ciepłym to nie wiem co to za kłopot. Odpalanie na gazie jest fajne nie powiem. Ale to i tak tylko dla picu chyba.
Pozdrawiam...
- kacperowski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 01 mar 2015, 16:16
- Lokalizacja: Warszawa
Wybacz musiałem opacznie was zrozumieć.Mazdomania pisze:Chwila, chwila, chwila...... Źle zrozumiałeś. Nam chodziło tylko o "oszczędność" z odpalania na LPG, a nie o montażu gazukacperowski pisze:Ja tu szybciutko z roboty do domku wracam. A tu na forum takie teksty piszą ! To ja cały dzień myślę co to mi tu nawpisują a tu łup, prosto w policzek. . .bendzji pisze:
nic dodać nic ująć
A tak na poważnie to instalacja się zwraca. Mój wujaszek ma w swojej bejcy lpga. I powiada, że po 2 latach koszty są mniejsze. I opłacało mu się zakładać. Z tego co mówił oszczędza miesięcznie po 50 złotych do 100 złotych. A to zależy od tego jaką ma trasę.
Kurde Panowie kusi kusi kusi.
A tak poza tym. To lipa z tym zimnym. Awaryjnie jest ok. Ale szkoda że nie można tak non stop. Chociaż jak ma to dokonać zniszczeń to lepiej kupić tańszą instalację bez cudów. Tak aby mieć i wozić się po drogowych dziurach polski.
A tak poz tym ! Mam alibi, byłem zmęczony.
[ Dodano: 2015-03-07, 18:11 ]
Z tego co ostatnio przeczytałem że w niektórych instalacjach jest "podgrzewanie mieszanki".yaszczur pisze:Zanim zasilanie przełączy się z Pb na LPG, silnik a dokładniej płyn chłodzący musi osiągnąć przynajmniej 30stC, aby możliwe było przejście z fazy ciekłej na lotną w parowniku. Jak sama nazwa wskazuje, do odparowania potrzebna jest pewna temperatura, w przeciwnym razie wszystko by zamarzło.Maciek913 pisze:A to ograniczenie to podobno aby silnika nie katować. Coś takiego słyszałem. Sam mam gaz i się przełącza na ciepłym to nie wiem co to za kłopot. Odpalanie na gazie jest fajne nie powiem. Ale to i tak tylko dla picu chyba.
Chyba w brc p&d. Więc nie jest to wielkim problemem.
[ Dodano: 2015-03-07, 18:19 ]
A tak szczerze. Bo chcę sobie zamontować lpg. Nawet upatrzyłem sobie warsztat.
Mam ostanie pytanie. Ono będzie takie bardziej dla mnie. Ponieważ nie zamierzam cofać swojej decyzji.
Możecie mi podać wady i zalety instalacji.
Nie chodzi mi tu o sprawy techniczne. Dzisiaj miałem lektórkę na jednym forum samochodowym, z 10 stron o lpg. . . Prosił bym tylko własnymi słowami. To co sądzicie.
Ja zaczynam:
+ dzięki instalacji można po pewnym czasie zaoszczędzić trochę grosza. Oczywiście jest to uzależnione od jazdy.
+ niskie ceny gazu (drugie i pierwsze jest podobne, lecz chodzi mi tu o cenę w porównaniu do benzyny)
+ posiadamy technologicznie większe możliwości w instalacjach lpg niż jeszcze trzy lata temu, dzięki czemu instalacje lpg są coraz lepiej przystosowane do silników ( czytałem o dieslach w lpg !?)
- cena instalacji, która często jest wysoka. Uzależnione od generacji.
- nie ma możliwości aby działała bez benzyny
Ostatnio zmieniony 14 mar 2015, 22:47 przez kacperowski, łącznie zmieniany 1 raz.
Czasem w drodze Czasem w mieście
Swym samochodem naprzód pędzę
Swym samochodem naprzód pędzę
Oczywiście ale są już instalacje które podgrzewają wstępnie mieszankę.yaszczur pisze:Zanim zasilanie przełączy się z Pb na LPG, silnik a dokładniej płyn chłodzący musi osiągnąć przynajmniej 30stC, aby możliwe było przejście z fazy ciekłej na lotną w parowniku. Jak sama nazwa wskazuje, do odparowania potrzebna jest pewna temperatura, w przeciwnym razie wszystko by zamarzło.Maciek913 pisze:A to ograniczenie to podobno aby silnika nie katować. Coś takiego słyszałem. Sam mam gaz i się przełącza na ciepłym to nie wiem co to za kłopot. Odpalanie na gazie jest fajne nie powiem. Ale to i tak tylko dla picu chyba.
Nie chcę nikogo wprowadzać błąd ale czegoś podobnego nie było w dieslu ?
Mogę się mylić ale nie chcę tego robić specjalnie.
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
lpg
witam...
co do lpg...
ja mam u siebie staga 300 ISA2 +KME GOLD+ valteki zrobilem na niej ponad 200tyś na gazie na poprzednim aucie Audi90 2,3E ponad 600tyś na gazie...
ale co do staga i valteków wszyscy na nie narzekaja... ja nie... jak dba sie o serwisowanie co mozna ogarnac samemu czyli co dwa lata kupujesz zestawy naprawcze wrtsków gazu czyli nowe tłoczki ktore kosztują kilkanascie zl. wymieniasz tloczki kalibrujesz,itd. i latasz dalej...
tyle o gazie...
pozdro...
co do lpg...
ja mam u siebie staga 300 ISA2 +KME GOLD+ valteki zrobilem na niej ponad 200tyś na gazie na poprzednim aucie Audi90 2,3E ponad 600tyś na gazie...
ale co do staga i valteków wszyscy na nie narzekaja... ja nie... jak dba sie o serwisowanie co mozna ogarnac samemu czyli co dwa lata kupujesz zestawy naprawcze wrtsków gazu czyli nowe tłoczki ktore kosztują kilkanascie zl. wymieniasz tloczki kalibrujesz,itd. i latasz dalej...
tyle o gazie...
pozdro...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga