2.4 V6 165 km problem z odpaleniem po zatankowaniu
2.4 V6 165 km problem z odpaleniem po zatankowaniu
Witam wszystkich serdecznie mam pytanie, czy ktos moze mial problem z odpaleniem po zatankowaniu ? bo dzis zatankowalem i nie szlo przez kilka sek odpalic auta, rozrusznik krecil ale tak jak by silnik nie zaciagal paliwa musialem mu podeptac chwile na gaz potem zaskoczyl.
Podobny przypadek mialem wczoraj z tym, ze zle puscilem sprzeglo bryka zgasla i nie szlo jej prze dobra minute odpalic znow deptanie w pedal gazu i zaskoczyl czy wiecie moze co to moze byc i gdzie szukac przyczyny.
Pozdrawiam serdecznie
Podobny przypadek mialem wczoraj z tym, ze zle puscilem sprzeglo bryka zgasla i nie szlo jej prze dobra minute odpalic znow deptanie w pedal gazu i zaskoczyl czy wiecie moze co to moze byc i gdzie szukac przyczyny.
Pozdrawiam serdecznie
- yaszczur
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Obstawiam jakieś problemy z układem odpowietrzania w układzie paliwowym (EVAP)
Uszkodzony zawór (N80) daje często podobny objaw - sprawdź VAGiem, czy nie masz błędów z nim związanych. Można go również sprawdzić, jedna z pozycji na liście testów silnika w VAGu dotyczy właśnie jego, sprawny zawór powinien cykać podczas testu.
Ps. zawór jest przytwierdzony do obudowy filtra powietrza (gdybyś nie wiedział gdzie szukać)
Uszkodzony zawór (N80) daje często podobny objaw - sprawdź VAGiem, czy nie masz błędów z nim związanych. Można go również sprawdzić, jedna z pozycji na liście testów silnika w VAGu dotyczy właśnie jego, sprawny zawór powinien cykać podczas testu.
Ps. zawór jest przytwierdzony do obudowy filtra powietrza (gdybyś nie wiedział gdzie szukać)
Pozdrawiam...
yaszczur spoko postaram sie jak najszybciej, ale powiedz mi czy ten VAG lub jak to sie tam zwie to tylko swervis posiada czy idzie to cos kupic w PL i przeslac za granice , i czy to tylko oprogramowanie do zainstalowania w laptopie czy to juz konkretne urzadzenie.
Bo w BMW mialem nie duze podelko od firmy AEG i wystarczylo wpiac w OBDII i bylo gotowe a tu na Audi to ja sie jeszcze nie znam dzieki za kazde info
i po zaje...... browcu dla kazdego na weekend aby byl mily 
Bo w BMW mialem nie duze podelko od firmy AEG i wystarczylo wpiac w OBDII i bylo gotowe a tu na Audi to ja sie jeszcze nie znam dzieki za kazde info


Możesz kupić na allegro kabel. Szukaj Polskiego Vaga, spokojnie da radę. Nie kupuj najtańszej chińszczyzny - nie opłaca się.
http://allegro.pl/program-polski-vag-in ... 96170.html[/quote]
nterfejs VAG KKL USB 409.1 jest urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej oraz profesjonalnej diagnostyki samochodów z grupy VW/Audi/Seat/Skoda do 2004 roku.
Auta obsługiwane przez interfejs :
AUDI wszystkie modele od 1990 do 2004 roku
SEAT wszystkie modele od 1993 do 2004 roku
SKODA wszystkie modele od 1994 do 2004 roku
VOLKSWAGEN wszystkie modele od 1990 do 2004 roku
wiele innych w systemie OBD2 z protokółem ISO 9141
Za pomocą przejściówki OBD1 dostępnej na innej mojej aukcji TUTAJ można obsługiwać starsze modele samochodów z przed rocznika 1995.
http://allegro.pl/program-polski-vag-in ... 96170.html[/quote]
Ostatnio zmieniony 27 lut 2015, 17:02 przez Beep, łącznie zmieniany 1 raz.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Niebieski KKL od Viakena, tani jak barszcz, a u mnie na koniec marca trzeci rok będzie jak mi służy.Beep pisze:Już się poprawiam :D Może faktycznie taki za parę groszy da radę ale ostatni chińczyk rozleciał mi się w dłoniach (obudowa) stąd moje złe doświadczenia z tymi za dwie dyszkiszalony pisze:Beep, niekoniecznie musi być tak drogi kabel. Wystarczy niebieski za 25-30 zł Poczytaj opinie na Forum.
PS.

Ale nie o tym temat

Warsztat, naprawy Audi A6.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: