Kochani, stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi A6 C5 rok 2000. Od zakupu postanowiłem doprowadzic auto do kultury. Zacząłem od radia, poprzedni właściciel mial zamontowane radio Blaupunkta, które idealnie współpracowało z zamontowanym systemem bose. Postanowiłem je wymienić na radio Concert 1. Radio pochodzi z demontażu od A4 B5 2000 po lifcie. Po podpięciu gra wszystko ładnie, problem za to dotyczy FIS'a. Mam pełny a mimo to po podpięciu radia nie wyświetla RDSa na nim. Kable wyglądają na oryginalne, bez przeróbek. Pytanie więc jak zrobić zeby to zatrybiło? Vag? adaptacja?
Kolejny problem dotyczy uruchamiania. Mam w aucie zamontowane mechaniczne odcięcie zapłonu. Jak wyjmuje klucz ze stacyjki to ponowne przekrecenie klucza i właczenie radia objawia się trybem SAFE na wyświetlaczu. Musze ponownie wpisywac kod. Czy to zabezpieczenie przeszkadza? czy inna przyczyna? Podpinałem radio JVC i tak samo było, po wyjeciu kluczyka radio kasowało pamiec i wszystko na nowo trzeba było ustawiać. Proszę o pomoc
Audi Concert 1, brak rds w fis i dziwne działanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 07:52
- Lokalizacja: Trzebiatów/zachodniopomorskie
Audi Concert 1, brak rds w fis i dziwne działanie
Kiedyś A6 C4 2.8 Quattro LPG
Potem A4 B5 1.9 110 TDI AFN
Następnie A6 C5 1.9 110 TDI AVG
Obecnie A6 C5 2.5 163 TDI BDG
Potem A4 B5 1.9 110 TDI AFN
Następnie A6 C5 1.9 110 TDI AVG
Obecnie A6 C5 2.5 163 TDI BDG
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Jeśli masz w radiu ( rozpiska jest na naklejce na radiu ) i liczniku ( pin 11,12,13 w szarej wtyczce ) podpięte piny ENABLE /DATA/CLOCK i nadal nie działa to sprawdziłbym adaptację kanału 62 w liczniku i czy jest w niej wartość 1 , a następnie kodowanie radia jaką ma wartość.
Co napięcia sprawdziłbym miernikiem/probówką czy na miejscu gdzie masz stałe napięcie ono jest ( + w kółeczku na rozpisce na radiu ) , po zapłonie napięcie idzie po pinie S ( na naklejce )
Co napięcia sprawdziłbym miernikiem/probówką czy na miejscu gdzie masz stałe napięcie ono jest ( + w kółeczku na rozpisce na radiu ) , po zapłonie napięcie idzie po pinie S ( na naklejce )