jeśli masz zdrowy motor powinno wyskoczyć te 180 bez problemu... niektórzy ogarnieci tunerzy robią nawet więcej tyle ze np. ic jest mało wydajny i po kilku przejazdach powietrze w dolocie się gotuje i wskazany jest fmic
a dp to nie duży koszt zawsze warto go wstawić za kata wtedy turbo odetchnie...
Podniesienie mocy:)
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
- pudzians47
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
dzięki za odpowiedz dobrze wiedzieć ale napisz mi jak sądzisz czy jak nie zmienie kata to będzie bardzo żle? Nie bardzo się chce go pozbywać. Dodam że autko ma mi słuszyć do normalnej jazdy podniesienie mocy jest po to aby był bardziej żywszy teraz przy 150 i quattro no...nie oszukujmy sie torpeda nie jest szczególnie przy niskich obrotach,jechałem po chipie i ten sam inaczej jeżdziDCC pisze:jeśli masz zdrowy motor powinno wyskoczyć te 180 bez problemu... niektórzy ogarnieci tunerzy robią nawet więcej tyle ze np. ic jest mało wydajny i po kilku przejazdach powietrze w dolocie się gotuje i wskazany jest fmic
a dp to nie duży koszt zawsze warto go wstawić za kata wtedy turbo odetchnie...

Pozdrawiam
no to rób program i będziesz zadowolony jak znów Ci się znudzi wywalisz kata założysz Fmic i zrobisz korektę i znów będziesz zadowolony
jeśli turbo i silnik zdrowy to nie ma się co zastanawiać
no chyba ze masz przytkanego kata...

jeśli turbo i silnik zdrowy to nie ma się co zastanawiać
no chyba ze masz przytkanego kata...
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
- pudzians47
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 23 sty 2012, 17:45
- Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
dziękiDCC pisze:no to rób program i będziesz zadowolony jak znów Ci się znudzi wywalisz kata założysz Fmic i zrobisz korektę i znów będziesz zadowolony![]()
jeśli turbo i silnik zdrowy to nie ma się co zastanawiać
no chyba ze masz przytkanego kata...
