[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Z calym szacunkiem kolego... ale w tej blokadzie eeprom jest w procesorze motorola - mc9s12xx128 - xx oznacza rodzaj - bywaja dt dg, bywaja po 2009 tez procki xx256. Sa to zabezpieczone przed odczytem motorolki. Mozesz odczytac i zapisac je rosfarem/xprogiem itp itd.szczerba2 pisze:takie male z 6-8 nóżek, rozmiar ok 5/5mm
Kodowanie mozna zrobic abritusem albo w audi. Lub przenoszac eeprom jednym z programatorow opisanym wyzej. Jezeli chcesz to zrobic abritusem potrzebujesz modulu component protection - i modulu ecu exchange - na to jedno zadanie nie oplaca sie ich kupowac.
Dalej bede sie upieral ze najorosciej jest rozkrecic dwie blokady i do Twojej elektroniki dolozyc mechanike z tej drugiej (o ile problematyczny jest silnik i mechanizm) a jezeli nie to przelutowac te 3 microswitche (prosciej jak odlutowywac procesor)
witam,
muszę przyznać, że ja miałem nadzieję, że już wszystko przerobiłem w moim "ukochanym" autku ale.... oczywiście się myliłem
i właśnie wczoraj się nie zgodził na współpracę ze mną i nie pokazał żadnych kontrolek na tablicy i licznikach i oczywiście nie odblokował kierownicy....
Czy ktoś wie do kogo z wawy lub może ktoś może pomóc w próbie skasowania błędu - jeżeli oczywiście on jest? Autko stoi i żeby go ruszyć gdzieś do serwisu to muszę lawetę wzywać a może to wystarczy skasować błąd.....
KL4K5ON - czy możesz zdradzić jakie kabelki rozłączyłeś i czy to załatwia sprawę z tym ... (tu niecenzuralne słowa) ... i czy to trzeba zrobić jak wszystko działa oki czy może można też je rozłączyć jak się autko buntuje i nie zwalnia blokady?
muszę przyznać, że ja miałem nadzieję, że już wszystko przerobiłem w moim "ukochanym" autku ale.... oczywiście się myliłem

Czy ktoś wie do kogo z wawy lub może ktoś może pomóc w próbie skasowania błędu - jeżeli oczywiście on jest? Autko stoi i żeby go ruszyć gdzieś do serwisu to muszę lawetę wzywać a może to wystarczy skasować błąd.....
KL4K5ON - czy możesz zdradzić jakie kabelki rozłączyłeś i czy to załatwia sprawę z tym ... (tu niecenzuralne słowa) ... i czy to trzeba zrobić jak wszystko działa oki czy może można też je rozłączyć jak się autko buntuje i nie zwalnia blokady?
Audi A6 Avant S-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Najpierw kasowanie błedu a pożniej odłączenie kabelka .Trzeba czytać wątek od początku wszystko jest opisane i nawet zdjęcie jest zrobione .pozdrawiam
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 10 gru 2013, 11:23
- Imię: LookAss
- Rocznik: 2021
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Audi A6 C6 2007 3.0tdi
mam drobny problem bo auto odpala ale tylko w tradycyjny sposób kręcenie rozrusznika kluczykiem az do momentu zapłonem- tak pali.
Ale mam też druga A6 C6 2005r i tam wystarczy kliknąć kluczykiem i on juz sam odpala.
Czemu ta druga nie chce tak odpalać? Załapuje na sekunde ale za krótko kreci i nie następuje zaplon.
Drugie pytanie w tej starszej bardzo czesto - prawie zawsze staruje bardzo opornie, tzn jakby rozrusznik nie miał siły kręcić. Wymieniałem akumulator (nie na nowy, ale sprawny) i nic to nie zmienia.
mam drobny problem bo auto odpala ale tylko w tradycyjny sposób kręcenie rozrusznika kluczykiem az do momentu zapłonem- tak pali.
Ale mam też druga A6 C6 2005r i tam wystarczy kliknąć kluczykiem i on juz sam odpala.
Czemu ta druga nie chce tak odpalać? Załapuje na sekunde ale za krótko kreci i nie następuje zaplon.
Drugie pytanie w tej starszej bardzo czesto - prawie zawsze staruje bardzo opornie, tzn jakby rozrusznik nie miał siły kręcić. Wymieniałem akumulator (nie na nowy, ale sprawny) i nic to nie zmienia.
Witam. Mam owy problem. Przyjechałem samochodem na parking, zgasiłem silnik i przy wyciąganiu kluczyka ze stacyjki słyszałem jak rygiel zaskoczył i momentalnie puścił. Po włożeniu kluczyka do stacyjki na zegarach głucha cisza
Samochód stoi już 2 miesiące u "elektromechanika" i nie potrafi zdiagnozować problemu. Piszę tutaj bo widziałem w temacie, że dużo ludzi miało z tym problem. Ktoś coś doradzi co to może być?
