Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...

Elektryka
ODPOWIEDZ
szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 06 lut 2015, 21:55

takie male z 6-8 nóżek, rozmiar ok 5/5mm
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 07 lut 2015, 08:27

szczerba2 pisze:takie male z 6-8 nóżek, rozmiar ok 5/5mm
Z calym szacunkiem kolego... ale w tej blokadzie eeprom jest w procesorze motorola - mc9s12xx128 - xx oznacza rodzaj - bywaja dt dg, bywaja po 2009 tez procki xx256. Sa to zabezpieczone przed odczytem motorolki. Mozesz odczytac i zapisac je rosfarem/xprogiem itp itd.

Kodowanie mozna zrobic abritusem albo w audi. Lub przenoszac eeprom jednym z programatorow opisanym wyzej. Jezeli chcesz to zrobic abritusem potrzebujesz modulu component protection - i modulu ecu exchange - na to jedno zadanie nie oplaca sie ich kupowac.

Dalej bede sie upieral ze najorosciej jest rozkrecic dwie blokady i do Twojej elektroniki dolozyc mechanike z tej drugiej (o ile problematyczny jest silnik i mechanizm) a jezeli nie to przelutowac te 3 microswitche (prosciej jak odlutowywac procesor)

Radek21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 gru 2014, 12:47
Lokalizacja: Gw

Post autor: Radek21 » 07 lut 2015, 22:39

Rafal_m jesteś z frankf nad M czy O?

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 08 lut 2015, 08:41

Frankfurt nad menem.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 08 lut 2015, 18:08

Ja dziś sobie rozłączyłem ten kabelek i blokada nie działa. I chyba tak zostawię, bo nie chce za każdym razem jeździć gdzieś z laptopem.

Awatar użytkownika
Nachbar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 20 paź 2009, 21:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nachbar » 20 lut 2015, 11:24

witam,

muszę przyznać, że ja miałem nadzieję, że już wszystko przerobiłem w moim "ukochanym" autku ale.... oczywiście się myliłem <rotfl> i właśnie wczoraj się nie zgodził na współpracę ze mną i nie pokazał żadnych kontrolek na tablicy i licznikach i oczywiście nie odblokował kierownicy....
Czy ktoś wie do kogo z wawy lub może ktoś może pomóc w próbie skasowania błędu - jeżeli oczywiście on jest? Autko stoi i żeby go ruszyć gdzieś do serwisu to muszę lawetę wzywać a może to wystarczy skasować błąd.....

KL4K5ON - czy możesz zdradzić jakie kabelki rozłączyłeś i czy to załatwia sprawę z tym ... (tu niecenzuralne słowa) ... i czy to trzeba zrobić jak wszystko działa oki czy może można też je rozłączyć jak się autko buntuje i nie zwalnia blokady?
Audi A6 Avant S-line

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 21 lut 2015, 14:05

Najpierw kasowanie błedu a pożniej odłączenie kabelka .Trzeba czytać wątek od początku wszystko jest opisane i nawet zdjęcie jest zrobione .pozdrawiam
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 18 mar 2015, 20:48

A tak naprawde w 99 przypadkow uszkodzeniu ulegaja mikroswitche lub i mechanizm silnika. Koszt mikroswitchy (dosc specyficznych swoja droga) to cos kolo 60zl + ew. mechanizm silniczka.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 19 mar 2015, 18:24

Nachbar, W tym poście masz jaki kabelek trzeba odłączyć. Ja od momentu odłączenia już nawet zapomnialem o tym problemie. Wszystko działa spoko, zero jakichkolwiek objawów złej pracy czy problemów po odłączeniu kabelka

bullet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 10 gru 2013, 11:23
Imię: LookAss
Rocznik: 2021
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bullet » 24 kwie 2015, 14:52

Audi A6 C6 2007 3.0tdi
mam drobny problem bo auto odpala ale tylko w tradycyjny sposób kręcenie rozrusznika kluczykiem az do momentu zapłonem- tak pali.

Ale mam też druga A6 C6 2005r i tam wystarczy kliknąć kluczykiem i on juz sam odpala.

Czemu ta druga nie chce tak odpalać? Załapuje na sekunde ale za krótko kreci i nie następuje zaplon.


Drugie pytanie w tej starszej bardzo czesto - prawie zawsze staruje bardzo opornie, tzn jakby rozrusznik nie miał siły kręcić. Wymieniałem akumulator (nie na nowy, ale sprawny) i nic to nie zmienia.

dawid1805
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 17 mar 2013, 11:15
Lokalizacja: Tychy

Post autor: dawid1805 » 25 maja 2015, 23:02

Witam. Mam owy problem. Przyjechałem samochodem na parking, zgasiłem silnik i przy wyciąganiu kluczyka ze stacyjki słyszałem jak rygiel zaskoczył i momentalnie puścił. Po włożeniu kluczyka do stacyjki na zegarach głucha cisza :/ Samochód stoi już 2 miesiące u "elektromechanika" i nie potrafi zdiagnozować problemu. Piszę tutaj bo widziałem w temacie, że dużo ludzi miało z tym problem. Ktoś coś doradzi co to może być?

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 26 maja 2015, 08:06

Blokada, ktorys z przekaznikow... zaczac trzeba od diagnozy ;)

Awatar użytkownika
Ftyczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 09 sie 2010, 09:34
Lokalizacja: jastrzebie zdrój

Post autor: Ftyczek » 30 lip 2015, 13:59

witam. mam podobną sytułację , otoż auto przestało reagować na kluczyk (jak w temacie) . Odciełem jeden kabel sterowniczy od kolumny i dalej nic, sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki. auto umarło.. Panowie pomocy...

blazej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 14 sty 2014, 22:40
Imię: Henryk
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Odolanów

Post autor: blazej25 » 30 lip 2015, 16:29

Z tego co pamiętam żeby ożyło musisz skasować błąd w sterowniku.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 30 lip 2015, 21:12

Najpierw skasować błąd ;) pózniej odblokować blokadę a na końcu odpiąć kabel. Teraz musisz podpiąć ten kabel bo inaczej sie nie rozbłyskuje po skasowaniu błędu;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja