[100 c4 2.3]Nie chce jechać ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 08 gru 2007, 21:56
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Stolica
[C4 2,3 benz + LPG] Strasznie mułowaty silnik
Mam problem ze swoim samochodem, a mianowicie od jakiegoś czasu auto stalo się slabe, strasznie zle wkręca się na wysokie obroty. Zauważyłem też że wskazówka obrotomierza na wolnych obrotach nieznacznie faluje. Dodam tylko że świece zapłonowe wymieniane 3 miesią;ce temu. Czy to może być wina z filtrem LPG? Znajomy poradził mi tez wymianę parownika, czy to może być to?
Jest to najprawdopodobniej wina nieszczelnego dolotu powietrza , musisz sprawdzić czy nie cią;gnie tzw. ''lewego powietrza ''
Dobrze by było wyczyścic regulator wolnych obrotów tzw. silniczek krokowy , najlepij wymontuj go i wymocz przez 24h i ropie lub nafcie potem spreżonym powietrzem przedmuchać .
Również przyczyną; może być strzal gazu i uszkodził rozdzielacz którego naprawa jest praktycznie niemożliwa tylko wymiana na inny
Dobrze by było wyczyścic regulator wolnych obrotów tzw. silniczek krokowy , najlepij wymontuj go i wymocz przez 24h i ropie lub nafcie potem spreżonym powietrzem przedmuchać .
Również przyczyną; może być strzal gazu i uszkodził rozdzielacz którego naprawa jest praktycznie niemożliwa tylko wymiana na inny

dokladnie jak kolega pisal mozesz także sprobowac wymienic same kable wys napiecia swiece to nie wszystko grunt to dobre kable
a lewe powietrze swoja droga
jak niewiesz kiedy byl wynianiany filterek gazu tez to zrob dla samego siebie niekosztuje to duzo a napewno niezaszkodzi Audiczce
pozdro... :arrow:

![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

AUDI
to jest to
... jeszcze nie A6 ale blisko :P


- asior
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 11 gru 2007, 16:20
- Imię: Artur
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 105KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdynia
Ja stawiam na rozdzielacz paliwa... jednak przy odrobinie szczescia (ja tak mialem) nie uszkodzil go mechanicznie, a porozkrecalo sie to i owo. wystarczy teraz dobrze ustawic plytke od podcisnienia itd.
ABC 2.6 v6 150 KM 1997 silnik nie odpala --> a6-c4/abc-2-6-v6-150-km-1997-silnik-nie ... 01514.html
U mnie przykładowo gdy falowały mi obroty musiałem wymienić termostat. Po jego wymianie wszystko wróciło do normy. Jeśli u Ciebie łapie i trzyma dobrze temperaturę silnik nie ma takiej potrzeby. Sprawdź odmę czy nie jest pęknięta oraz tak jak koledzy mówią; czy szczelny jest układ zasysają;cy powietrze. JEśłi jest mułowaty na LPG polecam na sam począ;tek wymianę filtra to nie duże pienią;dze a w dużych ilościach przypadków to on właśnie zamula silnik.
[100 c4 2.3]Nie chce jechać ...
Witam mam takie problem wymieniłem świece kable wysokiego napięcia filtr powietrza zapieczoną linkę od gazu ... i dalej auto jest zmulone kręci się do 4 tyś obrotów do 5 tyś zajmuje mu lata już nie mówię o 7 tyś które jest nie osiągalne licznik staje na 5 tyś maxymalnie 140 km/h i tyle nie wiem co jest nie tak proszę o POMOC!!!
Pamiętaj o prawidłowym nazywaniu tematów.
Pamiętaj o prawidłowym nazywaniu tematów.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2009, 09:44 przez tkaczu18, łącznie zmieniany 1 raz.
Z ukladu leketrycznego to z tego co ja pamietam w 2.3 R5 masz jeszcze do wymiany kopolke i palec rozdzielacza sa tak samo wazne ja swiece i przewody. Ja bym na twoim miejscu zaczol do tego potem swiece a na koncu przewody. Druga sprawa sprawdz czy kat zaplonu jest wporzadku. To dosc prosty silnik i jesli nie wchodzi na obroty to moze byc przycznyna przestaiownego zaplonu lub paska rozrzadu kotry sie przesunal co sie zdarzalo w tych silnikach przy duzym dwaniu ognia.
Sprawdz to potem bedziemy dalej myslec te czesci to groszowa sprawa.
Sprawdz to potem bedziemy dalej myslec te czesci to groszowa sprawa.
a więc wymieniłem uszczelkę pod pokrywę zaworów zmieniłem olej wyczyściłem cały kolektor ssący okazało się że pompa vacum jest padnięta i zawór przeciw wystrzałowy gazu ma luz i łapie lewe ciśnienie przy wysokich obrotach tylko nie wiem jak to zabezpieczyć... jest uszczelka ale jak dodam gazu wypycha zawór do góry i łapie lewe ciśnienie... a co do rozrządu to przestawiał sie w 2.0 silniku jakby w 2.3 sie przestawił... koniec ..
[ Dodano: 2009-03-22, 21:02 ]
zapomniałem dodać kopułka i palec wyczyszczony i nie jest zużyty...
[ Dodano: 2009-03-30, 23:04 ]
Dobra wznawiam temat dalej jest coś nie tak bo jedzie dalej 140 i tyle
[ Dodano: 2009-03-22, 21:02 ]
zapomniałem dodać kopułka i palec wyczyszczony i nie jest zużyty...
[ Dodano: 2009-03-30, 23:04 ]
Dobra wznawiam temat dalej jest coś nie tak bo jedzie dalej 140 i tyle
miałem podobny porblem w autku którym jeździłem poprzednio ,wymieniłem parownik lpg i samochodzik kręcił się jak wściekły. sprawdz jeszcze poziom wody w chłodnicy bo jak jest jej mało to parownik się delikatnie zapowietrza i przy dużym poborze gazu nie nadąrza odparować odpowiedniej ilości i się może przez to zmulić. . Jeżeli w 2,3 jast zamątowany gaz to na pb może źle chodzić , silnik pracuje na bardzo czułym wtrysku mechanicznym i przy wystrzale gazu naj częściej gnie się talerz w przepływce , może być podgięta łapa na której osadzony jest talerz, ale wtedy miał byś problemy przy niskich obrotach . te silniki nie lubią gazu ,chociaż mój znajomy miał taż taki silniczek w gazie i większych problemów z nim nie miał. najpiew sprawdz stan parownika. powodzenia i pisz jak poszło
Oddałem autko do mechanika dzisiaj rano ... na totalny remont silnika... okazało się że : Rozrząd był przestwiony , pompa vacum zdechła, jeden zawór na 3 cylindrze był wypalony,silniczek krokowy padnięty i parownik był do wymiany!! jutro albo pojutrze odbieram autko to zdam wam relacje co jeszcze było!! POZDRAWIAM I DZIęKUJę!!!!WSZYSTKIM ZA POMOC
:-D

