[ BRE 2.0 140 KM] Ruka od EGR-u
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
[ BRE 2.0 140 KM] Ruka od EGR-u
Witam. Mam przepaloną rurkę od EGR-u posiadam Audi z 2007 r silnik BRE 140km i zwracam się do was z pytaniem czy bedzie pasować ta rurka do mojego modelu link podaje nizej :
http://allegro.pl/show_item.php?item=50 ... d00be2ff62
Pozdrawiam
http://allegro.pl/show_item.php?item=50 ... d00be2ff62
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
między kolektorem wydechowym a chłodnicą egr . Potrzebuje nr tej czesci nie moge jej znalesc na allegro nie wiem jak dokladnie wpisać . Potrzebuje Rurki między kolektorem wydechowym a chłodnicą egr Silnik BRE 2.0 TDI 140 KM jezeli ktoś zna nr czesci lub wie gdzie moge dostać taką rurkę proszę o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
przy kolektorze pospawszasz tigiem bez problemu. Zrobiłem 20 tys na tym i zero problemów. Jednak podstawa to dobry fachowiec to scianki milimetrowe.
Z drugiej strony jest lutowane/zgrzewane pewnie jak by znał stop metali to tez by dało robie ale pewnie nie opłacalne.
Z drugiej strony jest lutowane/zgrzewane pewnie jak by znał stop metali to tez by dało robie ale pewnie nie opłacalne.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
- Lokalizacja: Bochnia
Witam. Przerabialem ten temat, wszystko polutujesz mosiadzem. Poprawione wersje chlodniczek dostepnych w ASO sa juz lutowane. W starych (poczatkowych wersjach) Spaw nie wytrzymywal. po pewnym czasie bylo widac sadze na kryzie przy kolektorze wydechowym. Dla przykladu nowa chlodnica recyrkulacji do a6 z silnikiem BRE 1400zł (autospecial nowy sacz) koszt lutowania lutem twardym mosiadzem ok 20 zł.