Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRE 2.0 140 KM] Ruka od EGR-u

Silniki wysokoprężne
qbaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

[ BRE 2.0 140 KM] Ruka od EGR-u

Post autor: qbaN » 31 sty 2015, 14:14

Witam. Mam przepaloną rurkę od EGR-u posiadam Audi z 2007 r silnik BRE 140km i zwracam się do was z pytaniem czy bedzie pasować ta rurka do mojego modelu link podaje nizej :
http://allegro.pl/show_item.php?item=50 ... d00be2ff62
Pozdrawiam

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 31 sty 2015, 15:12

po pierwsze która rurkę masz przepaloną??
JA miałem przypadek ze od strony turbiny. Ja pospawałem i śmigałem.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

qbaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qbaN » 31 sty 2015, 15:18

Od emisjii spalin tyle wiem. Juz raz byla spawana . Odpisal wystawiajacy przedmiot ze jest to od silnika BRE wiec bedzie pasować . Pozdrawiam

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 31 sty 2015, 15:20

Ale sa rurki od EGR gdzie się ich nie wymienia bo sa zdgrzewane i jedynie co można zrobić to wymienić EGR.
Wiec jak nie wież która to po co masz kupowac
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

qbaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qbaN » 31 sty 2015, 16:25

między kolektorem wydechowym a chłodnicą egr . Potrzebuje nr tej czesci nie moge jej znalesc na allegro nie wiem jak dokladnie wpisać . Potrzebuje Rurki między kolektorem wydechowym a chłodnicą egr Silnik BRE 2.0 TDI 140 KM jezeli ktoś zna nr czesci lub wie gdzie moge dostać taką rurkę proszę o pomoc

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 31 sty 2015, 18:07

bo miedzy kolektorem wydechowy a EGR jest na stałem tak jak pisałem.
Jak puszcze i nie chcesz spawac to jedynie cały EGR.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

qbaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qbaN » 31 sty 2015, 19:09

To jest taka jak tamta tylko krótsza i litere c przypomina i ona jest wymienna.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 31 sty 2015, 19:49

Albo ty mylisz kolektor wydechowy z ssącym albo masz inny silnik.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 31 sty 2015, 21:56

Ja powiem tak:
Jezeli chodzi o odcinek miedzy chłodniczką spalin a kolektorem wydechowym to nie pospawasz na szczelność. Jezeli chodzi o odcinek miedzy chlodniczka a egr-em to tez nie pospawszcz na szczelnosc..... Tyle z moich doswiadczen.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 01 lut 2015, 07:54

przy kolektorze pospawszasz tigiem bez problemu. Zrobiłem 20 tys na tym i zero problemów. Jednak podstawa to dobry fachowiec to scianki milimetrowe.

Z drugiej strony jest lutowane/zgrzewane pewnie jak by znał stop metali to tez by dało robie ale pewnie nie opłacalne.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

sobieski26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: sobieski26 » 15 lut 2015, 13:03

Witam. Przerabialem ten temat, wszystko polutujesz mosiadzem. Poprawione wersje chlodniczek dostepnych w ASO sa juz lutowane. W starych (poczatkowych wersjach) Spaw nie wytrzymywal. po pewnym czasie bylo widac sadze na kryzie przy kolektorze wydechowym. Dla przykladu nowa chlodnica recyrkulacji do a6 z silnikiem BRE 1400zł (autospecial nowy sacz) koszt lutowania lutem twardym mosiadzem ok 20 zł.

qbaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qbaN » 17 lut 2015, 14:58

Rurka kolo tej sruby imbusowaj 9 , koledzy mieliscie racje nie idzie jej wymienic trzeba bylo spawać , naprawione , wyjasnione Dziekować ! :)

arokedz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 18 mar 2014, 23:08
Lokalizacja: Chynów

Post autor: arokedz » 23 kwie 2015, 13:33

"qban" po spawałeś czy lutowałeś? Jeśli lutowałeś to czym?
Pozdrawiam,
AK

_________________
Wykonane mody
Tempomat
FIS

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja