Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] Pomóżcie z diagnozą ( Wyjaśnione )

Silniki wysokoprężne
qbaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
Imię: Paweł
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

[ BRE 2.0 140 KM] Pomóżcie z diagnozą ( Wyjaśnione )

Post autor: qbaN » 16 lut 2015, 17:21

Witam Szwagry potrzebuje pomocy. Od jakiegos czasu samochód stracil na mocy nie ma tego doladowania od 2.0 tys obrotów czy od 2.2 wchodziło przedtem teraz wchodzi od 3+ do 3.5 stracil na mocy. Turbina była nowa wiec nie jest to turbina. Wczoraj wracałem i zapalila mi sie kontrolka od silnika zółta i jeszcze te dwie spirale samochód zlaczył sie w tryb awaryjny . Zgasilem silnik spiralki zgasly. Dzisiaj pojechalem zdiagnozować samochód do mojego znajomego mechanika wpiał w komputer i taki bład pokazalo niskie cisnienie w kolektorze dolotwym
Blad skasowany przejechal sie i nie wyskoczyly bledy niby jest ok ale jednak martwi mnie to ze samochod stracil na mocy. Mechanik stawia na pekniety intelcooler albo
problem z czujnikiem lub przeplywomierz . Dodam jeszcze ze mialem spawaną rurke od EGR'u i slyszalem taki swist lapanie powietrza , rurka jest zespawana i ogolnie samochod i tak nie chodzi to jak przed tymi problemami. Równiez slysze taki swist .
Na co byscie stawiali ? w czym lezy problem ? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 19:01 przez qbaN, łącznie zmieniany 2 razy.

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 16 lut 2015, 17:39

JA miałem podobny świst. Jak wyrwałem przedni zderzak zauważyłem przypadkiem że miałem peknietą obudowe przy intercoolerze w miejscu gdzie jest bolec do mocowania intercoolera, zaspawali mi i świst zniknął ale nie bylo wyczuwalnych spadków mocy u mnie.

qbaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
Imię: Paweł
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qbaN » 17 lut 2015, 14:44

Co do Swistu mysle ze lezy w czym innym problem dzisiaj to zdiagnozowalismy. Z dwa tygodnie temu spwalem rurke tą w ksztacie C bo byla nadpalona i tez byl swist i smród spalin . Teraz okazalo sie ze rowniez poszla rurka kolejna z tego zdjecia. Obrazek
Dzisiaj jechalem znowu samochód zalączył sie w tryb awaryjny , stanałem wyjalem kluczyki odpalilem bylo OK , pojechalem na komputer znowu ten sam blad : niskie cisnienie w kolektorze dolotwym . Myslicie ze ta rurka jest przyczyną ? czy jednak to tylko jest kolejny defekt który znalazłem szukajac prawdziwego bledu ?
PS. Niedokladnie opisalem co bylo spawane . Rurka w ksztalcie C od EGR-u a teraz do wymiany jest ta rurka ze zdjecia bo jest nadpalona przy tym "pierscieniu" nie wiem do czego on jest ? tłumi drgania ?

sobieski26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: sobieski26 » 17 lut 2015, 14:54

Jak spawacie to tylko gazowo i mosiadzem lub tigiem ale musi byc fachowiec z dobra reka, rurki sa bardzo cienkie. Temat wielokrotnie przerabiany.

qbaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
Imię: Paweł
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qbaN » 17 lut 2015, 15:01

Kolego nie chodzi mi o spawanie bo tą Rurke bede wymienial, Chodzilo mi o to czy jezeli wymienie tą rurke czy problem ustanie jezeli chodzi o pokazywanie co jakis czas bledu o niskim cisnieniu w kolektorze dolotowym i o mocy która nie jest taka jak przedtem , dodam ze znajomy sprawdzał wszystkie parametry i mówił ze cisnienie jest wszedzie prawidlowe takie jak powinno być i jezeli chodzi o ocene samochodu z parametrów z VAG'a jest jak nabardziej okej ale wiemy ze gdzies tą moc gubi
PS. a o spawaniu to napisałem CO BYŁO SPAWANE czyli jak bylo juz jest dobrze , rurka która byla spawana jest z lewej strony wyglada w ksztalcie litery c jak by harmonijkowa taka i byla spawana TIGIEM ale zupelnie nie chodzi o to w tym temacie... pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 18 lut 2015, 19:49

Proponuję zrobić z kolegą przynajmniej logi dynamiczne bloków 003 i 011 z nich czasem można coś wywnioskować.

qbaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
Imię: Paweł
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qbaN » 19 lut 2015, 19:04

Witam jednak wine miała ta rurka od EGR'u . Byla przepalona w dwóch miejscach jednak swist był minimalny i mój mechanik prowadząc samochód nie slyszał róznicy. Jednak zawsze radze dawać swoje sugestie ze coś nie chodzi jak powinno bo jednak My jezdzimy tym na codzień i wiemy że coś naszą audziankę boli . Moc również powróciła .Pozdrawiam !

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga