Witam Szwagry potrzebuje pomocy. Od jakiegos czasu samochód stracil na mocy nie ma tego doladowania od 2.0 tys obrotów czy od 2.2 wchodziło przedtem teraz wchodzi od 3+ do 3.5 stracil na mocy. Turbina była nowa wiec nie jest to turbina. Wczoraj wracałem i zapalila mi sie kontrolka od silnika zółta i jeszcze te dwie spirale samochód zlaczył sie w tryb awaryjny . Zgasilem silnik spiralki zgasly. Dzisiaj pojechalem zdiagnozować samochód do mojego znajomego mechanika wpiał w komputer i taki bład pokazalo niskie cisnienie w kolektorze dolotwym
Blad skasowany przejechal sie i nie wyskoczyly bledy niby jest ok ale jednak martwi mnie to ze samochod stracil na mocy. Mechanik stawia na pekniety intelcooler albo
problem z czujnikiem lub przeplywomierz . Dodam jeszcze ze mialem spawaną rurke od EGR'u i slyszalem taki swist lapanie powietrza , rurka jest zespawana i ogolnie samochod i tak nie chodzi to jak przed tymi problemami. Równiez slysze taki swist .
Na co byscie stawiali ? w czym lezy problem ? pozdrawiam
[ BRE 2.0 140 KM] Pomóżcie z diagnozą ( Wyjaśnione )
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
- Imię: Paweł
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
[ BRE 2.0 140 KM] Pomóżcie z diagnozą ( Wyjaśnione )
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 19:01 przez qbaN, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
- Imię: Paweł
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Co do Swistu mysle ze lezy w czym innym problem dzisiaj to zdiagnozowalismy. Z dwa tygodnie temu spwalem rurke tą w ksztacie C bo byla nadpalona i tez byl swist i smród spalin . Teraz okazalo sie ze rowniez poszla rurka kolejna z tego zdjecia.
Dzisiaj jechalem znowu samochód zalączył sie w tryb awaryjny , stanałem wyjalem kluczyki odpalilem bylo OK , pojechalem na komputer znowu ten sam blad : niskie cisnienie w kolektorze dolotwym . Myslicie ze ta rurka jest przyczyną ? czy jednak to tylko jest kolejny defekt który znalazłem szukajac prawdziwego bledu ?
PS. Niedokladnie opisalem co bylo spawane . Rurka w ksztalcie C od EGR-u a teraz do wymiany jest ta rurka ze zdjecia bo jest nadpalona przy tym "pierscieniu" nie wiem do czego on jest ? tłumi drgania ?
Dzisiaj jechalem znowu samochód zalączył sie w tryb awaryjny , stanałem wyjalem kluczyki odpalilem bylo OK , pojechalem na komputer znowu ten sam blad : niskie cisnienie w kolektorze dolotwym . Myslicie ze ta rurka jest przyczyną ? czy jednak to tylko jest kolejny defekt który znalazłem szukajac prawdziwego bledu ?
PS. Niedokladnie opisalem co bylo spawane . Rurka w ksztalcie C od EGR-u a teraz do wymiany jest ta rurka ze zdjecia bo jest nadpalona przy tym "pierscieniu" nie wiem do czego on jest ? tłumi drgania ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:04
- Lokalizacja: Bochnia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
- Imię: Paweł
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Kolego nie chodzi mi o spawanie bo tą Rurke bede wymienial, Chodzilo mi o to czy jezeli wymienie tą rurke czy problem ustanie jezeli chodzi o pokazywanie co jakis czas bledu o niskim cisnieniu w kolektorze dolotowym i o mocy która nie jest taka jak przedtem , dodam ze znajomy sprawdzał wszystkie parametry i mówił ze cisnienie jest wszedzie prawidlowe takie jak powinno być i jezeli chodzi o ocene samochodu z parametrów z VAG'a jest jak nabardziej okej ale wiemy ze gdzies tą moc gubi
PS. a o spawaniu to napisałem CO BYŁO SPAWANE czyli jak bylo juz jest dobrze , rurka która byla spawana jest z lewej strony wyglada w ksztalcie litery c jak by harmonijkowa taka i byla spawana TIGIEM ale zupelnie nie chodzi o to w tym temacie... pozdrawiam.
PS. a o spawaniu to napisałem CO BYŁO SPAWANE czyli jak bylo juz jest dobrze , rurka która byla spawana jest z lewej strony wyglada w ksztalcie litery c jak by harmonijkowa taka i byla spawana TIGIEM ale zupelnie nie chodzi o to w tym temacie... pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 wrz 2014, 21:59
- Imię: Paweł
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam jednak wine miała ta rurka od EGR'u . Byla przepalona w dwóch miejscach jednak swist był minimalny i mój mechanik prowadząc samochód nie slyszał róznicy. Jednak zawsze radze dawać swoje sugestie ze coś nie chodzi jak powinno bo jednak My jezdzimy tym na codzień i wiemy że coś naszą audziankę boli . Moc również powróciła .Pozdrawiam !
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga