[ASN 3.0 220 KM] Co z drugim katalizatore...zostawic ?
[ASN 3.0 220 KM] Co z drugim katalizatore...zostawic ?
Panowie problem w autku polegał na tym, że samochód przestał pracowac na jedna strone silnika dławił sie i cały sie trząsł ktos podpowiedział ze może byc zapchany katalizator tak zgadza sie była w nim skalą (poprostu sie spalil) wybebeszyłem srodek załozyłem wymieniłem wszystkie cewki wraz z przwodami autko smiga ąz miło. Lecz problem który nie daje mi spac jest nastepujacy:
Co zrobic z drugim katalizatorem ? czy tez go wyczyscic od srodka czy nie ruszac ?
Co prawda komputer samochodowy o dziwo nie pokazuje żadnego błedu, jesli natomiast podepniemy VAG-a komputer wykrywa blad rezystencji na stronie gdzie katalizator jest pusty.
Czy nie jest przypadkiem tak, że silnik na obie strony musi miec równomierny wydmuch spalin ? Co radzili byście zrobic.
Dziękuje za okazana pomoc wcześniejszego wątku (mimo, że bez przyczyny trafił on do śmietnika) Pzdr.
Co zrobic z drugim katalizatorem ? czy tez go wyczyscic od srodka czy nie ruszac ?
Co prawda komputer samochodowy o dziwo nie pokazuje żadnego błedu, jesli natomiast podepniemy VAG-a komputer wykrywa blad rezystencji na stronie gdzie katalizator jest pusty.
Czy nie jest przypadkiem tak, że silnik na obie strony musi miec równomierny wydmuch spalin ? Co radzili byście zrobic.
Dziękuje za okazana pomoc wcześniejszego wątku (mimo, że bez przyczyny trafił on do śmietnika) Pzdr.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
... nastepnie jak wywalisz sondy to bedzie ci pozeral paliwo nie robi sie to w silnikau ASN poniewaz jest to bardzo czuly silnik
edit:metyoo
edit:metyoo
Ostatnio zmieniony 15 lut 2015, 15:51 przez ivan1982, łącznie zmieniany 1 raz.
po pierwsze facet to nie pisz ze pisze gupoty jesli chodzi o katalizatory i sondy . bo cie ponosi widze . po drugie to nie powinno sie bo skoro jest to zamontowane w samochodzie to ma jakies powody i przeznaczenie a nie ze sie wszystko wywala sie i gra muzyka ... jak by nie było takie istotne to by nie wkladali i nie zaprojektowali tak
wiec skoro mamy katy i mamy sondy to po jaki gwizdek wywalic wszystko
i na 100% auto bedzie paliło wiecej a co do samego silnika ASN to nik mi nie powie ze jest to prosty nie skomplikowany silnik i nie czuly na jakiekolwiek zmiany i modernizacje .. TYLE MAM DO POWIEDZENIA


- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
ivan1982, stonuj trochę wypowiedzi to po pierwsze.
Po drugie wpisz sobie w google sonda regulacyjna i sonda diagnostyczna, wpisz sobie do tabelki i porównaj czym się różnią, za co odpowiadają i gdzie się znajdują.
Sondy diagnostyczne mają guzik do spalania,a w uproszczeniu mają tyle, co wczorajsze wypowiedzi polityków do wybuchów na słońcu. Nie wprowadzaj innych w błąd, bo mylisz pojęcia.
Na obu obrazkach widać zamek, a czy pełnią te same funkcje?
Po drugie wpisz sobie w google sonda regulacyjna i sonda diagnostyczna, wpisz sobie do tabelki i porównaj czym się różnią, za co odpowiadają i gdzie się znajdują.
Sondy diagnostyczne mają guzik do spalania,a w uproszczeniu mają tyle, co wczorajsze wypowiedzi polityków do wybuchów na słońcu. Nie wprowadzaj innych w błąd, bo mylisz pojęcia.
Na obu obrazkach widać zamek, a czy pełnią te same funkcje?