Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Wtryski po raz ąty i ęty- mam dwa różne"modele" w

Silniki wysokoprężne
NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Wtryski po raz ąty i ęty- mam dwa różne"modele" w

Post autor: NastyMosquito » 13 lut 2015, 17:35

Witam!

Zakładam ten temat bo nie chcę zaśmiecać tego kilka linijek poniżej.

Czy ktoś byłby tak uprzejmy i odpowiedział mi na następujące pytania:
1. Który wtryskiwacz jest konkretnie przypisany do VCDS'a
np.

SILNIK
wtrysk 5 (VCDS 076) wtrysk 6 (VCDS 077)
wtrysk 3 (VCDS 074) wtrysk 4 (VCDS 075)
wtrysk 1 (VCDS 072) wtrysk 2 (VCDS 073)

------TU JEST PRZÓD GABLOTY--------

2.Auto mi fisiuje,tzn.silnik i wtryskiwacze popuszczają.Dziś sprawdziłem oznaczenia i:
a) na 3 szt. były oznaczenia 0591302277 AB
b) na pozostałych 3 szt. były oznaczenia 059130277 SB
Nie trzeba tu Szerloka by wywnioskować ,że SB były wsadzone bo AB popuszczały już wcześniej(uczynił to zapewne poprzedni właściciel).PYTANIE-czy te SB są jakieś lepsiejsze niż AB czy też na śmietnik i wymieniać komplet 6 sztuk?
Dla większego zobrazowania dzisiejsze pomiary przy 90 stopni na motorze:

Obrazek

Obrazek

Fura generalnie miewa często przerwy przy odpalaniu(gorący silnik),czasem kopci, dwa razy przez dwa lata zdażyło się,że falowały obroty i raz iż na rozgrzanym silniku trzęsło budą jak w meksykańskie taksówce-garbusie:)Telepie przy odpalaniu na zimnym po mroźnej nocy ale to pewnei wina aku i swiec.Nie jestem w stanie określić się ,czy przybyło oleju czy nie(jest ponad tę kulkę na bagnecie)
Po skanie wyskoczył mi błąd 012596 - Klapa kolektora ssącego:nie osiągnięto górnego położenia krańcowego
P3134 -001- górna wartość skrajna przekroczona-sporadyczny

Cóż to wróży ....?
Czy fakt,że mam 4 sztuki świec do wymiany mają wpływ na klapę kolektora,przerwy w rozruchu,telepanie przy odpalaniu,itp..?

I pytania dodatkowe w tym konkursie :
Dlaczego koniec rury (A) od filtra jest cały w sadzo-smaro-oleju?(na tej niby gąbce).
Proszę również o podpowiedź do czego lub od czego jest "rura" B również przy końcu(lub jej początku) jest mocno pokryte w/w osmoloną mieszanką.....Coś cieknie czy to "naturalny" osad?Auto ma nabiegane 148k (ori).
Obrazek

Z góry dziękuje za wszelką pomoc:)
Pozdroo
Ostatnio zmieniony 14 lut 2015, 12:02 przez NastyMosquito, łącznie zmieniany 1 raz.

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 13 lut 2015, 22:20

1.
SILNIK
wtrysk 3 (VCDS 074) wtrysk 6 (VCDS 077)
wtrysk 2 (VCDS 073) wtrysk 5 (VCDS 076)
wtrysk 1 (VCDS 072) wtrysk 4 (VCDS 075)

------TU JEST PRZÓD GABLOTY--------

2. Wtryski wszystkie do wymiany (wtrysk nr 2 po wyjęciu możesz sprawdzić na stole i ewentualnie odsprzedać). Pierwszy raz słyszę o wtryskach z końcówką SB, a w szczególności do silnika BMK.
NastyMosquito pisze:Dla większego zobrazowania dzisiejsze pomiary przy 90 stopni na motorze:
Te pomiary możesz wykonać bez włączania silnika. Będą takie same.
NastyMosquito pisze:Czy fakt,że mam 4 sztuki świec do wymiany mają wpływ na klapę kolektora,przerwy w rozruchu,telepanie przy odpalaniu,itp..?
To wina wtrysków. Klapy jeszcze troche pociągną.
Rura B= odma. Rura A - osad - sprawdż szczelność połączeń itp. Jeśli jest więcej sadzo smaru niż oleju, to nie jest tragicznie, ale wygląda na to, że dobrze też nie jest. Gorzej jak olej płynie.
NastyMosquito pisze:Auto ma nabiegane 148k (ori).
<mysli> <mysli> <mysli>

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 13 lut 2015, 22:41

ja dobrze czytam oleju masz ponad kólke na bagnecie kolego??? to dobrze nie wrózy jezeli masz dpf mozesz go poprostu zawalic olejem
niech mne ktos poprawi jeśli sie myle koledzy
a falowanie obrotów na zimnym zaciecia rozrusznika gdy ciepły i telepanie po mroznej nocy to wtryski kolego niestety nie swiece nie aku tylko wtryski które sie wymienia kompletami
koszt koło 6k pln :>

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 13 lut 2015, 23:13

Zibi-No ma tyle nabiegane-według ASO Niemcy ,Polska i Bosch.Ale zawsze pozostaje słowo "ponoć".Nic nie jest pewne w kraju >>>Polska<<< prócz zjazdu z rampy salonu(choć i w polandii słyszałem o niezłych wałkach z nowymi gablotami.


Napisałeś Zbichu(i dzięki Ci za to) ,że klapy trochę pociągną-przy zmianie kmpl. wtrysków równej 1/4 - 1/5 wartości fury to zawsze plussss.Komplecik wtryskiwaczy w miejscowości pod Zieloną (krępa-Bosch Diesel Service - komplecik 6250 złociszy-juhuuuu:)Nie mam z tym większego problemu jeśli miałbym GWARANT ,iż wszystkie "dziwne rzeczy" znikną /odejdą raz na zawsze..Takiego gwarantu nikt mi tu nie da .Zawsze wyjdzie coś.Kiera do tego mi skrzypi....

Jestem coraz bardziej sfrustrowany...


Jedno się zaleczy,drugie chorować zaczyna...Dżejzas!Kiedyś fury chyba lepsze były :P

marach8-również dzięki za pomoc :)


:)
EDIT:
Żeby nie było :P
Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 lut 2015, 21:57 przez NastyMosquito, łącznie zmieniany 3 razy.

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 13 lut 2015, 23:38

Ja miałem identyczne objawy do tego strasznie mi kopcił gdy zatrzymywałem sie na światłach
wymieniłem komplet jak na czytałem się o dziurach w tłoku itp po lejacych wtryskach
Za komplet płaciłem 5850 zł u chłopaków z Bydgoszczy juz kilka osóbz forum brało nikt nie narzeka
odrazu zrób próbę ciśnienia sprężania żeby mieć pewność że tłoki całe
jak chcesz śmigać to wymieniaj będzie dobrze
i czemu kiera skrzypi?
One tak charakterystycznie pracują podczas skrętu

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 14 lut 2015, 12:15

A dałbyś namiary na Bydgoszcz...?Czy były tzw.regenerowane fabrycznie czy nówki?Jestem z nad morza więc mi rybka ,gdzie pojadę.Pod Szczecinem kolo mi krzyknął 1400 za wtrysk-grzecznie podziękowałem:)
Czy tę próbę ciśnienia sprężania mogę zrobić teraz,na starych wtryskach?Bo jak się okaże,że po wymianie jeszcze tłoki trzeba robić to już wolę silnik przełożyć na ASB -koszta te same a nawet mniejsze.
Co do oleju ponad kulkę to nie jestem pewien-zapomniałem się dziś i odpaliłem bez sprawdzenia poziomu ale wieczorem zajrzę jak silnik się "ostudzi".

Co do fajery to wszystko było git dopóki nie pojechałem zmieniać kół na zimówki(miesiąc po zakupie auta).Poprzedni właściciel uczulał mnie ,bym przy zmianie kół zawsze podnosił jedną oś na raz( cyt."bo to quattro") a nie podnieść np.prawe,zmiana koła ,opuścić itd. Niestety na gwałt potrzebowałem zmiany i mechanior nie miał podnośnika tylko lewar.Po zmianie kół wyjechałem z warsztatu i od razu fajera zaczęła piszczeć/skrzypieć ....Dzwonię do gościa a on na to "a co ma wspólnego kierownica z kołami"....Ręce opadają.Temu panu też grzecznie podziękowałem.Skrzypienie mam do dziś i wk...mnie to niemiłosiernie....
Zmieniam olej/płyn wspomagania-może coś pomoże.Gumy na przegubach całe.Później tylko demontaż kierownicy pozostaje....Masakra.

masud

Post autor: masud » 14 lut 2015, 12:20

sklep sie nazywa moto mar nowki sprzedaja

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 14 lut 2015, 13:23

masud,
Dzięki kolego:)

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 14 lut 2015, 14:12

NastyMosquito pisze: EDIT:
Żeby nie było :P
[url=http://s30.postimg.org/51tk0k3i5/20150214_100516.jpg]Obrazek[/url]
To SB nie jest symbolem wtrysku. Symbol jest po pierwszym ciągu cyfr i na zdjęciu go nie widać.

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 14 lut 2015, 16:04

No to mi ćwieka zabiłeś.Na trzech jest SB w tym samym miejscu co na pozostałych AB.
Postawił bym na to,że po lewej stronie bardziej widoczne będą oznaczenia a te same po prawej będą mniej widoczne(obrót o 90 stopni) ale patrząc od przodu gabloty mam tak:

SB SB
AB SB
AB AB

Tak czy inaczej pobieżę jeszcze dziś by obejrzeć wtryskiwacze dookoła(nie są wykręcone).

W Bydgoszczy komplet 6 szt. sprzedadzą mi za 5700 zł.
Jak to możliwe,że mają takie ceny?!?!?
Najtańsze jakie mi się udało znaleźć już nie tylko w samej Europie co na świecie,to koszt dobijał do ok.950 za REGENEROWANE ze zwrotem starych wtryskiwaczy....
Jak czytałem opinie tu,na forum, to raczej kierowcy zadowoleni ale na opiniach z google ten sklep nazwano cyt."złodziejami".Mocne słowa-czyżby konkurencja...?

masud

Post autor: masud » 14 lut 2015, 16:14

jade drugi sezon i wszystko gra

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 14 lut 2015, 20:35

NastyMosquito, moto mar bydgoszcz ja tez drugi rok latam jest oki
są to ori nie regerowane dodatkowo kup uszczelki pod nie
jak bedziesz wymieniał se komplet to odrazu zrób se cisnienie sprezania i wymien filtr paliwa
dobrze jest przeplukac obieg paliwowy
przy tym przebiegu masz takie objawy jak ja przy 240 kk miałem <mysli>
nie pisałem w robocie byłem koleszko :|

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 14 lut 2015, 22:30

Dzięki koleżko:)
Właśnie ciśnienie sprężania będę sprwdzał przed całym ambarasem z wtryskami .Do tego,jak pisałem,kilka świeczuszek do wymiany i dziś wzmocniłem się psychofizycznie czytając o ukręconych swiecach na ceramice..Sweeet!!Niech moc będzie ze mną:D
Mam nadzieję,ze od tej pory tylko z górki buhahahaha.

Szykuje się zatem niezła impreza z moim portfelem w roli głównej.Ale spokojnie sobie zainwestuję kilka tysi by mieć spokój:)
Ma ktoś spis treści co do świec w BMK...?Z tego co wyczytałem to mają być BERU GE 115 choć u niejednego użytkownika wątpliwości się pojawiały(głównie chodzi o napięcie i grzanie).Pełno wynalazków na Allegro poza tym....

Sorki do MODa za różnorodność tematu.Tak jakoś rozwinąłem skrzydła(i mam nadzieję,iż przyda się to młodzieży w przyszłości:p)
Pozdro

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 14 lut 2015, 22:57

na spokojnie znajdz jednego konkretnego mechanika do tego auta bo kazik w garazu tu nawet klocków nie zmieni
kogos kto takie auta robi na codzień a nie tylko widzi na ulicy troche włoż serca a polatasz lata

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 15 lut 2015, 10:42

Stawiałem na Bosch Krępy(u nich znalazłem kmpl wtrysków za 6250) albo Gryfino.W tym pierwszym biorą jednynie 600 zł za wymianę kompletu a do drugiego mam tylko 100km.
By zachować pełną gwarancję trzeba dokonać wymiany w odpowiednim serwisie.....

Marach -może jakieś sugestie....?

Chętnie przejadę pół Polski by auto doprowadzić do porządku.Może gdzieś mi pomogą ze skrzypiącą fajerą..? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl