Przepraszam na początku to mój nowy temat a raczej prośba w rozpaczy.
Jak coś źle zrobiłem i nie tu napisałem proszę mi wybaczyć, poprawie się

Posiadam Audi A6 C6 z 05.2008r z silnikiem 2.0 TDI- BRE o przebiegu 186 000 tyś.
Przyszedł Czas na mój akumulator, który jest od nowości - Varta 110 ah i padł.
Został wymieniony na nowy taki sam pojemnościowo i o takiej samej mocy
Varta Silver 110Ah 920A I1.
Zaczęły się problemy:
Akumulator stary został odłączony i wyjęty na noc (samochód stał bez zasilania) w celu podładowania i sprawdzenia czy coś z niego będzie. Rano po podłączeniu samochód się uruchomił i było oki, ( nie wiem czy to ma znaczenie posiada system startowy, START, STOP) ale tak po 5 min włączył się w kabinie jakiś ostrzegawczy sygnał. Po zatrzymaniu i wyłączeniu i ponownej próbie uruchomienia silnika ,nie udało się uruchomić tylko takie jak by jedne obrucenie rozrusznika i cisza wtedy zaczęły się pokazywać włacznie z dzwiekiem na środkowym wyświetlaczu między zegarami informacje o uszkodzeniach typu:
Parking brake malfunction, (wyświetlało się żółte P z piorunami po bokach
Brake fault drive carefully to nearest workshop,
ESP fault ! See owner`s manual,
Headlight range control defective !, (wyświetlała się zółta ikonka świateł)
Press clutch pedal to start engine
i wiele kontrolek w zegarach
Akumulator został wymieniony na nowy i było to samo, ale o dziwo po godzinie odpalił i zostało przejechane troszkę dla sprawdzenia. Jazda odbywała się jednak z dźwiękiem w kabinie - takim ostrzegawczym. Po wyłączeniu, nie można było ponownie uruchomić samochodu jak na początku i wszystkie informacje pokazują się na nowo. Po następnej godzinie, na nowo można było uruchomić samochód i tak dalej.
Proszę o wszelkie podpowiedzi, co mam zrobić.
Może powinienem kupić VAG COMMANDER 3.6 VW AUDI 88-2008r K+CAN jakiś za 109 zł, ale nawet nie wiem czy dało b y się takie coś podłączyć z moim, bo to tylko do 2008r i nie wiem, czy włącznie z tym rocznikiem i troszkę się nie znam.


