Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Montaż gazu S6 - klika pytań

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 12 lut 2015, 20:28

Dlatego napisałem orientacyjnie, a nie "nie patrz, bo oszukuje"...

barman_pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 26 wrz 2014, 04:19
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: barman_pl » 12 lut 2015, 20:49

Myślałem, że w ogóle będzie głupiał, więc jak orientacyjnie pokazuje w miarę to jest oki ;)

Pozdr.

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 12 lut 2015, 21:27

Ogólnie FIS oszukuje o jakieś -15%. Ja doliczam do wskazania +2 litry i z głowy.

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 12 lut 2015, 21:54

Wiadomo,że wskazania FIS czy to na PB czy LPG powinny być takie same, tzn. zmieniając paliwa średnie spalanie wyświetlane ma być takie samo. Jeśli po przełączeniu paliw wskazania FIS się zmieniają jes t za ubogo lub bogato w zalezności w którą stronę te zmiany idą.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 12 lut 2015, 23:34

Ile masz reduktorów, 2 czy 1 ?? Daj foto po montażu :)

barman_pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 26 wrz 2014, 04:19
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: barman_pl » 12 lut 2015, 23:45

Jeden reduktor. Jak na razie od kilku dni wszystko działa jak należy z jednym, więc pewnie jest wystarczający ;)

Obrazek

Obrazek

Pozdr.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2015, 23:04 przez barman_pl, łącznie zmieniany 1 raz.

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 13 lut 2015, 05:25

Własnie spojrzałem na twoją instalke bo sam myślę o zagazowaniu jeszcze w tym miesiącu.Ale jak bym zobaczył tak założone graty u siebie to bym kazał mu wyrywać.
Przepraszam , ale to takie moje zdanie , należy potępić takie zakładanie instalacji ..

-KME Gold w życiu w pełni nie obsłuży tego silnika. Konieczna wymiana na KME Twin , a i On może być na styk lub dołożenie drugiego golda. Wiadomo co pisze producent w papierach ale realnie akiej wydolności ten reduktor nie ma. Ciśnieniowo wiem , ze daje radę w autach powyzej 200 KM , ale termicznie pada przy autach ok. 200 KM. Więc jeśli mówisz że u ciebie daje radę tzn. ze jeszcze nie katowałeś auta i go nie wystudziłeś , nie jechałeś autostradą , albo jest ustawione przejście na PB powyzej pewnego progu RPM.
-MAP PRZED FILTREM !- to nie moze dobrze działać , MAP ma czytać ciśnienie po spadku i musi być za filtrem , niewybaczalny błąd.
- podciśnienie zrobione na wkrętce z jednego cylindra , podciśnienie niestałe. Powinna być zrobiona osobna wkrętka za przepustnicą , ewentualnie wpięcie się gdzieś trójnikiem ale ja tego nie polecam gdyż moga wtedy niedomagać regulator PB lub układ podciśnień,
-Leżące wtryski! - działanie na leżąco niesprzyja żywotności wtrysków.Szybciej się brudzą ,wycierają. Nieestetycznie to wygląda , a ludzie montują na węzykach 3 cm i wtrysk w pionie, są zdjęcia na forach.
- Brak kompensacji między listwami- może powodować rozjazd stron silnika. NIech nie mówią że zrobili na filtrze , heh .


To tyle . Ale może ja się nie znam i jest dobrze , mówisz że jeździ świetnie. Nie jestem w końcu instalatorem.
Daj inne zdjęcia m.in. zbiornika.


pzdr

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 13 lut 2015, 22:04

Bawół1 pisze: jak bym zobaczył tak założone graty u siebie to bym kazał mu wyrywać.
Przepraszam , ale to takie moje zdanie , należy potępić takie zakładanie instalacji ..
+1 <zalamka>

barman_pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 26 wrz 2014, 04:19
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: barman_pl » 13 lut 2015, 22:37

Przecież gwarancja jest, więc spokojnie to co powiem poprawią ;)... Jak GOLD nie obsłuży silnika to się dołoży drugiego - o tym rozmawiałem wcześniej już z gazownikiem ale zrzekał się, że jeden wystarczy - jak widać na razie wystarcza - ani razu nie przełączył się sam na Pb ;)...
Jak na razie kompletnie nic się nie dzieje, jeździ się dobrze i nie czuję straty mocy, więc chyba nie jest najgorzej :)... Nie przełącza na Pb - do końca obrotów ciągnie na gazie.
Także na razie pojeżdżę i zobaczymy jak to będzie działać.
Bawół1 pisze:-MAP PRZED FILTREM !
A co to MAP ? sorki, ale nie znam się kompletnie na LPG - jak będę wiedział co to ten MAP i gdzie jest to po prostu każę przełożyć i tyle ;)

ps. Widziałem już gorzej założone działające instalacje i wszystko działało, większość wtrysków gazownicy montują na leżąco - czy to dobre czy złe - nie wiem - nie znam się ;)

Jakie inne zdjęcia dać ? Zbiornik wygląda jak zbiornik, więc nie wiem czy jest sens go fotografować <mysli>

Pozdr.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 13 lut 2015, 22:54

barman_pl pisze:A co to MAP
Map sensor - czujnik ciśnienia
barman_pl pisze:większość wtrysków gazownicy montują na leżąco
Ta większość to partacze i obiboki. Wtryskiwacz powinien stać w pionie, z powodów, które wcześniej przytoczono.
barman_pl pisze:Zbiornik wygląda jak zbiornik, więc nie wiem czy jest sens go fotografować <mysli>
W to nie wątpię, ale chodzi o to w jakiej pozycji/orientacji znajduje się wielozawór. Wystarczy, że odkręcisz dekielek i zrobisz zdjęcie.

barman_pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 26 wrz 2014, 04:19
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: barman_pl » 13 lut 2015, 23:03

metyoo pisze:
barman_pl pisze:A co to MAP
Map sensor - czujnik ciśnienia
Ale gdzie on się znajduje ?

Więc fotka zbiornika:

Obrazek

Pozdr.

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 14 lut 2015, 05:39

Zbiornik jest założony dobrze.
Zaznaczyłem gdzie masz MAP ,a gdzie powinien być.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

barman_pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 26 wrz 2014, 04:19
Imię: Krawiec
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: barman_pl » 16 lut 2015, 02:09

Ufff... chociaż zbiornik ok <stres>
Dzięki za zaznaczenie ;)... podjadę i przełożą ;)... Muszą być 2 sztuki tak jak zaznaczyłeś czy wystarczy jeden czujnik na którymś przewodzie za filtrem ?
Bawół1 pisze: - Brak kompensacji między listwami- może powodować rozjazd stron silnika. NIech nie mówią że zrobili na filtrze , heh .
No i ostatnie pytanie - jak to powinno być zrobione i gdzie ? pytam żeby wiedzieć co gazownikom odpowiedzieć ;)

Ogólnie dzięki za jakiekolwiek informacje - człowiek zawsze uczy się na błędach :]
Niby mi to działa normalnie, ale jak może działać lepiej to niby dlaczego nie poprawić ;)

Pozdr.

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 16 lut 2015, 06:29

Masz jeden MAP więc jego przenosisz w jedno ze wskazanych miejsc.
Kompensacja powinna łączyć dwa rozdzielacze ze sobą ( rozdzielacze od których następnie idą cieńsze wężyki na wtryski) .
NO i nie zapomnij o podciśnieniu z kolektora. NIe wiem jak w środku wygląda kolektor ssący ,ale takiej wiercenie nie raz kończyło się zablokowaniem wewnątrz mechanizmów zmiennej długości kolektora.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga