Montaż gazu S6 - klika pytań
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 137
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 04:19
- Imię: Krawiec
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: okolice Łodzi
Jeden reduktor. Jak na razie od kilku dni wszystko działa jak należy z jednym, więc pewnie jest wystarczający
Pozdr.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2015, 23:04 przez barman_pl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Własnie spojrzałem na twoją instalke bo sam myślę o zagazowaniu jeszcze w tym miesiącu.Ale jak bym zobaczył tak założone graty u siebie to bym kazał mu wyrywać.
Przepraszam , ale to takie moje zdanie , należy potępić takie zakładanie instalacji ..
-KME Gold w życiu w pełni nie obsłuży tego silnika. Konieczna wymiana na KME Twin , a i On może być na styk lub dołożenie drugiego golda. Wiadomo co pisze producent w papierach ale realnie akiej wydolności ten reduktor nie ma. Ciśnieniowo wiem , ze daje radę w autach powyzej 200 KM , ale termicznie pada przy autach ok. 200 KM. Więc jeśli mówisz że u ciebie daje radę tzn. ze jeszcze nie katowałeś auta i go nie wystudziłeś , nie jechałeś autostradą , albo jest ustawione przejście na PB powyzej pewnego progu RPM.
-MAP PRZED FILTREM !- to nie moze dobrze działać , MAP ma czytać ciśnienie po spadku i musi być za filtrem , niewybaczalny błąd.
- podciśnienie zrobione na wkrętce z jednego cylindra , podciśnienie niestałe. Powinna być zrobiona osobna wkrętka za przepustnicą , ewentualnie wpięcie się gdzieś trójnikiem ale ja tego nie polecam gdyż moga wtedy niedomagać regulator PB lub układ podciśnień,
-Leżące wtryski! - działanie na leżąco niesprzyja żywotności wtrysków.Szybciej się brudzą ,wycierają. Nieestetycznie to wygląda , a ludzie montują na węzykach 3 cm i wtrysk w pionie, są zdjęcia na forach.
- Brak kompensacji między listwami- może powodować rozjazd stron silnika. NIech nie mówią że zrobili na filtrze , heh .
To tyle . Ale może ja się nie znam i jest dobrze , mówisz że jeździ świetnie. Nie jestem w końcu instalatorem.
Daj inne zdjęcia m.in. zbiornika.
pzdr
Przepraszam , ale to takie moje zdanie , należy potępić takie zakładanie instalacji ..
-KME Gold w życiu w pełni nie obsłuży tego silnika. Konieczna wymiana na KME Twin , a i On może być na styk lub dołożenie drugiego golda. Wiadomo co pisze producent w papierach ale realnie akiej wydolności ten reduktor nie ma. Ciśnieniowo wiem , ze daje radę w autach powyzej 200 KM , ale termicznie pada przy autach ok. 200 KM. Więc jeśli mówisz że u ciebie daje radę tzn. ze jeszcze nie katowałeś auta i go nie wystudziłeś , nie jechałeś autostradą , albo jest ustawione przejście na PB powyzej pewnego progu RPM.
-MAP PRZED FILTREM !- to nie moze dobrze działać , MAP ma czytać ciśnienie po spadku i musi być za filtrem , niewybaczalny błąd.
- podciśnienie zrobione na wkrętce z jednego cylindra , podciśnienie niestałe. Powinna być zrobiona osobna wkrętka za przepustnicą , ewentualnie wpięcie się gdzieś trójnikiem ale ja tego nie polecam gdyż moga wtedy niedomagać regulator PB lub układ podciśnień,
-Leżące wtryski! - działanie na leżąco niesprzyja żywotności wtrysków.Szybciej się brudzą ,wycierają. Nieestetycznie to wygląda , a ludzie montują na węzykach 3 cm i wtrysk w pionie, są zdjęcia na forach.
- Brak kompensacji między listwami- może powodować rozjazd stron silnika. NIech nie mówią że zrobili na filtrze , heh .
To tyle . Ale może ja się nie znam i jest dobrze , mówisz że jeździ świetnie. Nie jestem w końcu instalatorem.
Daj inne zdjęcia m.in. zbiornika.
pzdr
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 137
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 04:19
- Imię: Krawiec
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: okolice Łodzi
Przecież gwarancja jest, więc spokojnie to co powiem poprawią ... Jak GOLD nie obsłuży silnika to się dołoży drugiego - o tym rozmawiałem wcześniej już z gazownikiem ale zrzekał się, że jeden wystarczy - jak widać na razie wystarcza - ani razu nie przełączył się sam na Pb ...
Jak na razie kompletnie nic się nie dzieje, jeździ się dobrze i nie czuję straty mocy, więc chyba nie jest najgorzej ... Nie przełącza na Pb - do końca obrotów ciągnie na gazie.
Także na razie pojeżdżę i zobaczymy jak to będzie działać.
ps. Widziałem już gorzej założone działające instalacje i wszystko działało, większość wtrysków gazownicy montują na leżąco - czy to dobre czy złe - nie wiem - nie znam się
Jakie inne zdjęcia dać ? Zbiornik wygląda jak zbiornik, więc nie wiem czy jest sens go fotografować
Pozdr.
Jak na razie kompletnie nic się nie dzieje, jeździ się dobrze i nie czuję straty mocy, więc chyba nie jest najgorzej ... Nie przełącza na Pb - do końca obrotów ciągnie na gazie.
Także na razie pojeżdżę i zobaczymy jak to będzie działać.
A co to MAP ? sorki, ale nie znam się kompletnie na LPG - jak będę wiedział co to ten MAP i gdzie jest to po prostu każę przełożyć i tyleBawół1 pisze:-MAP PRZED FILTREM !
ps. Widziałem już gorzej założone działające instalacje i wszystko działało, większość wtrysków gazownicy montują na leżąco - czy to dobre czy złe - nie wiem - nie znam się
Jakie inne zdjęcia dać ? Zbiornik wygląda jak zbiornik, więc nie wiem czy jest sens go fotografować
Pozdr.
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Map sensor - czujnik ciśnieniabarman_pl pisze:A co to MAP
Ta większość to partacze i obiboki. Wtryskiwacz powinien stać w pionie, z powodów, które wcześniej przytoczono.barman_pl pisze:większość wtrysków gazownicy montują na leżąco
W to nie wątpię, ale chodzi o to w jakiej pozycji/orientacji znajduje się wielozawór. Wystarczy, że odkręcisz dekielek i zrobisz zdjęcie.barman_pl pisze:Zbiornik wygląda jak zbiornik, więc nie wiem czy jest sens go fotografować
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 137
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 04:19
- Imię: Krawiec
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: okolice Łodzi
Ufff... chociaż zbiornik ok
Dzięki za zaznaczenie ... podjadę i przełożą ... Muszą być 2 sztuki tak jak zaznaczyłeś czy wystarczy jeden czujnik na którymś przewodzie za filtrem ?
Ogólnie dzięki za jakiekolwiek informacje - człowiek zawsze uczy się na błędach
Niby mi to działa normalnie, ale jak może działać lepiej to niby dlaczego nie poprawić
Pozdr.
Dzięki za zaznaczenie ... podjadę i przełożą ... Muszą być 2 sztuki tak jak zaznaczyłeś czy wystarczy jeden czujnik na którymś przewodzie za filtrem ?
No i ostatnie pytanie - jak to powinno być zrobione i gdzie ? pytam żeby wiedzieć co gazownikom odpowiedziećBawół1 pisze: - Brak kompensacji między listwami- może powodować rozjazd stron silnika. NIech nie mówią że zrobili na filtrze , heh .
Ogólnie dzięki za jakiekolwiek informacje - człowiek zawsze uczy się na błędach
Niby mi to działa normalnie, ale jak może działać lepiej to niby dlaczego nie poprawić
Pozdr.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Masz jeden MAP więc jego przenosisz w jedno ze wskazanych miejsc.
Kompensacja powinna łączyć dwa rozdzielacze ze sobą ( rozdzielacze od których następnie idą cieńsze wężyki na wtryski) .
NO i nie zapomnij o podciśnieniu z kolektora. NIe wiem jak w środku wygląda kolektor ssący ,ale takiej wiercenie nie raz kończyło się zablokowaniem wewnątrz mechanizmów zmiennej długości kolektora.
Kompensacja powinna łączyć dwa rozdzielacze ze sobą ( rozdzielacze od których następnie idą cieńsze wężyki na wtryski) .
NO i nie zapomnij o podciśnieniu z kolektora. NIe wiem jak w środku wygląda kolektor ssący ,ale takiej wiercenie nie raz kończyło się zablokowaniem wewnątrz mechanizmów zmiennej długości kolektora.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga