Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

wywala bląd 00550

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Challenger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 02 cze 2012, 21:20
Lokalizacja: zary

wywala bląd 00550

Post autor: Challenger » 19 maja 2014, 21:21

WItam, jak wczesniej pisalem kolo pasowe sie zmielilo i prawie sie zerwal pasek rozrzadu, wszystko wymienilem u mechanika, jak odebralem samochod to nie mial mocy i trzas sie na jalowym tak mocno jak by silnik mial wyskoczyc, teraz pare dni temu podczas jazdy zapalila sie kontrolka od swiec zarowych i migala, wraz z miganiem samochod tak jakby wszedl w stan awaryjny bo przyspieszenie mial podobne do malucha. podlaczylem samochod pod vaga i wyskoczyl blad 00550.
Czy to jest blad zle nastawionej pompy? chcialem dodac ze pompa zaczela przeciekac po wymianie rozrzadu. Jakies sugestie ?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Challenger, łącznie zmieniany 1 raz.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 20 maja 2014, 17:04

sprawdz wyprzedzenie wtrysku i sterujący wtrysk
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Challenger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 02 cze 2012, 21:20
Lokalizacja: zary

Post autor: Challenger » 20 maja 2014, 17:07

jak sie sprawdza sterujacy wtrysk ? :)

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 24 maja 2014, 21:56

omomierzem najprościej :)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

SVG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:43
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: SVG » 29 maja 2014, 22:18

Generalnie po tym co piszesz zmienił bym mechanika (nie powinien wydać takiego auta).

A jeżeli jest wyciek z pompy to najpierw naprawił pompę to tzn. uszczelnił, regenerował(nie napisałeś skąd leci i jak)

Jak koledzy opisali trzeba sprawić wtrysk sterujący, za pomocą miernika konkretnie omomierza powinien mieć 130-200 ohm.

Później sprawdzenie/ ustawienie rozrządu , sprawdzenie/ustawienie kąta wtrysku statyczne później dynamiczne(Vag-iem ).
Przy diagnostyce wyjdzie czy wtryskiwacz sterujący działa, czy kąt wtrysku nie pływa, i czy dawka jest stabilna.

Możliwe że mechanik przestawił pompę o 180 stopni samochód będzie odpalał i zachowywał tak jak opisałeś .

Jeżeli to nie przyniesie poprawy :

Pisałeś o kole pasowym , czy przypadkiem nie było kolizji ??
Jak ustawisz rozrząd i kat , sprawdź Vag-iem , korekcje wtryskiwaczy , jeżeli będą złe tj. powyżej 1,5 (graniczna )to wtryski do sprawdzenia,
możesz zamienić miejscami , jak zła korekcja będzie przemieszczała z wtryskiem( to wtryskiwacz) , jak pozostanie to zawory do sprawdzenia, jeżeli zawory sprawne to głowica do zdjęcia i pomiar wysokości korbowodów .

Jeżeli czegoś nie będziesz wiedział to służę pomocą. :)

pazdzioch123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2015, 22:14
Lokalizacja: Chmielno

Post autor: pazdzioch123 » 07 lut 2015, 22:17

Kolego, też miałem ten porblem i chyba pisze coś tam modulating position... To jest błąd nastawnika, czyli do czyszczenia lub do regeneracji. Ja dałem do regeneracji, zapłaciłem 600zł ale auto nie faluje, nie kopci i nie ma błedu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga