WItam, jak wczesniej pisalem kolo pasowe sie zmielilo i prawie sie zerwal pasek rozrzadu, wszystko wymienilem u mechanika, jak odebralem samochod to nie mial mocy i trzas sie na jalowym tak mocno jak by silnik mial wyskoczyc, teraz pare dni temu podczas jazdy zapalila sie kontrolka od swiec zarowych i migala, wraz z miganiem samochod tak jakby wszedl w stan awaryjny bo przyspieszenie mial podobne do malucha. podlaczylem samochod pod vaga i wyskoczyl blad 00550.
Czy to jest blad zle nastawionej pompy? chcialem dodac ze pompa zaczela przeciekac po wymianie rozrzadu. Jakies sugestie ?
wywala bląd 00550
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 cze 2012, 21:20
- Lokalizacja: zary
wywala bląd 00550
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Challenger, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 cze 2012, 21:20
- Lokalizacja: zary
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
Generalnie po tym co piszesz zmienił bym mechanika (nie powinien wydać takiego auta).
A jeżeli jest wyciek z pompy to najpierw naprawił pompę to tzn. uszczelnił, regenerował(nie napisałeś skąd leci i jak)
Jak koledzy opisali trzeba sprawić wtrysk sterujący, za pomocą miernika konkretnie omomierza powinien mieć 130-200 ohm.
Później sprawdzenie/ ustawienie rozrządu , sprawdzenie/ustawienie kąta wtrysku statyczne później dynamiczne(Vag-iem ).
Przy diagnostyce wyjdzie czy wtryskiwacz sterujący działa, czy kąt wtrysku nie pływa, i czy dawka jest stabilna.
Możliwe że mechanik przestawił pompę o 180 stopni samochód będzie odpalał i zachowywał tak jak opisałeś .
Jeżeli to nie przyniesie poprawy :
Pisałeś o kole pasowym , czy przypadkiem nie było kolizji
Jak ustawisz rozrząd i kat , sprawdź Vag-iem , korekcje wtryskiwaczy , jeżeli będą złe tj. powyżej 1,5 (graniczna )to wtryski do sprawdzenia,
możesz zamienić miejscami , jak zła korekcja będzie przemieszczała z wtryskiem( to wtryskiwacz) , jak pozostanie to zawory do sprawdzenia, jeżeli zawory sprawne to głowica do zdjęcia i pomiar wysokości korbowodów .
Jeżeli czegoś nie będziesz wiedział to służę pomocą.
A jeżeli jest wyciek z pompy to najpierw naprawił pompę to tzn. uszczelnił, regenerował(nie napisałeś skąd leci i jak)
Jak koledzy opisali trzeba sprawić wtrysk sterujący, za pomocą miernika konkretnie omomierza powinien mieć 130-200 ohm.
Później sprawdzenie/ ustawienie rozrządu , sprawdzenie/ustawienie kąta wtrysku statyczne później dynamiczne(Vag-iem ).
Przy diagnostyce wyjdzie czy wtryskiwacz sterujący działa, czy kąt wtrysku nie pływa, i czy dawka jest stabilna.
Możliwe że mechanik przestawił pompę o 180 stopni samochód będzie odpalał i zachowywał tak jak opisałeś .
Jeżeli to nie przyniesie poprawy :
Pisałeś o kole pasowym , czy przypadkiem nie było kolizji
Jak ustawisz rozrząd i kat , sprawdź Vag-iem , korekcje wtryskiwaczy , jeżeli będą złe tj. powyżej 1,5 (graniczna )to wtryski do sprawdzenia,
możesz zamienić miejscami , jak zła korekcja będzie przemieszczała z wtryskiem( to wtryskiwacz) , jak pozostanie to zawory do sprawdzenia, jeżeli zawory sprawne to głowica do zdjęcia i pomiar wysokości korbowodów .
Jeżeli czegoś nie będziesz wiedział to służę pomocą.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 lut 2015, 22:14
- Lokalizacja: Chmielno
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga