Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5] wyjmowanie alternatora 2.5 tdi

Warsztat
Awatar użytkownika
tolondo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 195
Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
Imię: Dawid
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: seroczyn/gdansk

[a6 c5] wyjmowanie alternatora 2.5 tdi

Post autor: tolondo » 27 wrz 2008, 12:27

witam.wczoraj wyjmowalem do regeneracji alternator,wszyscy twierdzili ze nie da sie tego zrobic bez zdejmowania calego przodu a mi sie udalo ale nie zycze tego nikomu.pojechalem do jednego warsztatu do drugiego i tak dalej wyceniali to na 700-900 zl z robocizna ponoc sama regeneracja miala kosztowac ponad 500.okazalo sie ze jest inaczej znalalem warsztat w gdansku gdzie zajmuja sie tylko regeneracja i zawiozlem im koszt to 296 zl za nowy wirnik szczotki i lozyska potem sam go wlozylem,zajelo mi to caly dzien ale wartro.trzeba wyjac wszystkie plastiki od filtra powietrz potem poluzowac chlodnice wyjac prawa lampe odchylic oslone od alternatora kopnac lekoo rozrusznikiem jednocvzesnie starajac sie zwalic pasek potem sruby i do dolu z nim a i jeszcze prawe nadkole zdjac. spowrotem jest troche gorzej ale da sie.potrzebny jest dobry zestaw kluczy,napewno lamane nasadowe. pozdrwaiami do dziela

morfeusz27

Post autor: morfeusz27 » 28 wrz 2008, 07:39

Siemka, szkoda że nie zrobiłeś fotek

Awatar użytkownika
tolondo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 195
Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
Imię: Dawid
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: seroczyn/gdansk

Post autor: tolondo » 01 paź 2008, 19:42

jak by ktos mial podobny problem,to moge dokladniej poinstruowac co i jak.a jak ktos z 3-city to napisze gdzie zregenerowac,fotek nie zrobilem szkoda pomyslalem o tym po fakcie

Awatar użytkownika
Mundek2009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
Lokalizacja: Gdynia/pomorskie

Post autor: Mundek2009 » 07 mar 2009, 21:37

Hej - tolondo - jakie miałeś ładowanie? Szczotki pewnie wymieniałeś. Nie jestem przekonany, ale w tym 2.5 TDI 150 KM ładowanie pokazuje zegar bieżące i po odpaleniu silnika jakiś czas jest zaniżone ale powyżej 15V bo świece dogrzewają paliwo i płyn? Dobrze piszę? Bo zauważyłem różne wskazania co spowodowało u mnie chęć sprawdzenia szczotek :). No i klapa, jak je sprawdzić i wymienić? Da się bez ściągania alternatora?
Mundek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja