[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
moze ktos siedzi glebiej w temacie
Mianowiecie kupilem A4 B7 z padnietym silnikiem ASB.
Zeby nie pchac sie znowu w stara konstrukcje, zalozony zostal goly silnik CCWA z nowszymi wtryskami (059130277 AR)
Ze starej jednostki pozostala reszta podzespolow (pompa, turbo itp.) poniewaz EDC 16 nie obsluzy pompy i turbo z CCWA.
Samochod zostal wystrojony poprawnie. Silnik chodzi bardzo rowno i cichutko na postoju.
Problem pojawia sie podczas przyspieszania, poniewaz wtryski glosniej pracuja (tyrkotaja) na srednich obrotach. Lecz silnik zachowuje sie normalnie i logi tez sie zgadzaja.
Czym moze to byc spowodowane?
Moze pompa byc przyczyna? (w ASB pompa jest pod wtryski 1600bar, a w CCWA pod 1800)
bede wdzieczny za pomoc

Mianowiecie kupilem A4 B7 z padnietym silnikiem ASB.
Zeby nie pchac sie znowu w stara konstrukcje, zalozony zostal goly silnik CCWA z nowszymi wtryskami (059130277 AR)
Ze starej jednostki pozostala reszta podzespolow (pompa, turbo itp.) poniewaz EDC 16 nie obsluzy pompy i turbo z CCWA.
Samochod zostal wystrojony poprawnie. Silnik chodzi bardzo rowno i cichutko na postoju.
Problem pojawia sie podczas przyspieszania, poniewaz wtryski glosniej pracuja (tyrkotaja) na srednich obrotach. Lecz silnik zachowuje sie normalnie i logi tez sie zgadzaja.
Czym moze to byc spowodowane?
Moze pompa byc przyczyna? (w ASB pompa jest pod wtryski 1600bar, a w CCWA pod 1800)
bede wdzieczny za pomoc

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja pozwole sie wypowiedzieć tylko na temat Twoich "nowych" wtrysków. Trzeba mieć kolego mocno nie tak pod sufitem
żeby do samochodu wsadzic tyle pieniedzy, czasu nowy silnik CCWA, a mimo wszystko zainstalować STARE wtryski AR, które szły bodajże na pierwszy montaż w silnikach ASB czyli około 2006-07r 


A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
wtryski mam 0 445 116 008bosniak_sg pisze:To najpierw kolego zorientuje się z czego masz pompę, z czego sterownik i z czego wtryski, bo jeżeli wtryski nie są od tego sterownika co przewiduje producent, to się nie bardzo dadzą zakodowac i będą tak delikatnie metaliczne, twardo terkotac.
sterownik seryjny z a4 B7, EDC-16CP+
pompa ASB, tez z A4 B7
terkocza wlasnie twardo....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Technicznie wszystko dziala, ale glosno pracuja.bosniak_sg pisze:Skoro wszystko ci dziala jak nalezy to po co temat?
Poza tym sam nie wiesz w koncu jakie masz wtryski czy 059130277 AR czy moze 0 445 116 008?
Niech ktos inny ci pomaga, my widze ze nie mozemy sie zrozumiec![]()
Pisalem ze sprawdze jakie dokladnie wtryski sa zalozone i wkleilem symbol 0 445 116 008.
Moze ktos spotkal sie juz z problemem i wie jak rozwiazac...
Jakby nie patrzec, to niektorzy zakladaja wieksze wtryski i mocniejsze pompy zeby podciagnac moc w 3.0tdi, wiec jakos da sie to na pewno ogarnac.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Nie napisales ze sprawdziles wtryski i ze masz takie a takie.
Ja napisalem co kolega przerabial w a6 i q7 i tez mu dzilalo, jezdzilo do przodu i nawet do tylu, ale terkotalo metalicznie, bo wtryski jak sa nie od tego auta co trzeba to ich nie przerobisz. Moga miec inna wydajnosc, nie wiem nie znam sie na zasadzie dzilania wtryskiwacza. Na forum a4 tez ktos cos pisal ze wsadzil do ASB wtryski od 4.0tdi i ze jezdzilo ale nie dokonca dobrze, bo wteyski ie od tego auta, wymienil na takie jak maja byc i po temacie. Chcesz wymien pompe. See you.
Ja napisalem co kolega przerabial w a6 i q7 i tez mu dzilalo, jezdzilo do przodu i nawet do tylu, ale terkotalo metalicznie, bo wtryski jak sa nie od tego auta co trzeba to ich nie przerobisz. Moga miec inna wydajnosc, nie wiem nie znam sie na zasadzie dzilania wtryskiwacza. Na forum a4 tez ktos cos pisal ze wsadzil do ASB wtryski od 4.0tdi i ze jezdzilo ale nie dokonca dobrze, bo wteyski ie od tego auta, wymienil na takie jak maja byc i po temacie. Chcesz wymien pompe. See you.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM
- kuebk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
- Imię: Martin
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Wtryski ktore masz to odpowiednik 059 130 277 AP.basta85 pisze:wtryski mam 0 445 116 008bosniak_sg pisze:To najpierw kolego zorientuje się z czego masz pompę, z czego sterownik i z czego wtryski, bo jeżeli wtryski nie są od tego sterownika co przewiduje producent, to się nie bardzo dadzą zakodowac i będą tak delikatnie metaliczne, twardo terkotac.
sterownik seryjny z a4 B7, EDC-16CP+
pompa ASB, tez z A4 B7
terkocza wlasnie twardo....
Tak jak poprzednicy pisali takie polaczenie nie da rady, pewnie jest inaczej poprowadzone cisnienie i stad ten problem. Moze jakbys pojechal do jakiegos tunera to moze moglby cos na to poradzic - ale to takie gdybanie. Pozostaje tez problem wtryskow wstepnych i dotryskow, EDC17 moze zrobic do 3 wtryskow wstepnych wydaje mi sie ze EDC16 robi mniej - moze stad jest to terkotanie.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2015, 13:04 przez kuebk, łącznie zmieniany 1 raz.