Witam koledzy obecnie mam dylemat ponieważ nie bardzo wiem co będzie dla mnie najoptymalniejszą opcja
na dzien dzisiejszy mam do wymiany wtryski ( pomimo idealnych korekcji vcds) autko zacina na cieplym oraz czasami dymi na bialo.
a takze w niedalkiej przyszlosci rowniez rozrzad ktorego slychac niestety i na zimnym i na cieplym..
Wtryski 6,000
rozrząd -5000-6000
całość wychodzi 12-13tyś zl. a dalej nie ma pewnosci i spokoju poniewaz znajomemu w tym silniku wyleciala panewka od tak.. wtryski mial dobre , rozrzad ok a i tak silnik musial zmienic...
Czy nie lepiej bedzie jak poprostu dojezdze do konca ten motor i kupic jakis nowszy kompletny ASB mozna kupic juz od 6000 do 8000zl.
Co robic panowie...
ps. jak interpretowac numeracje wtryskow od 72 do 77 ? jeden jest w najgorszym stanie tyko nie wiem ktory dokladnie
[ BMK 3.0 224 KM] Co robić ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 gru 2014, 10:36
- Lokalizacja: śląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Teoretycznie nowe podobno lepsze.
Czy w nowszym wtryski będą ok tego też nikt nie wie, wielkim błędem byłoby mieć silnik na stole zdemontowany i nie zrobić rozrządu.
Zazwyczaj w tej cenie nie masz kompletnego silnika. Kompletne to koszt 10-12 tysięcy.
O wtryskach masz specjalny temat poczytaj podpytaj wszystko się rozjaśni.
Czy w nowszym wtryski będą ok tego też nikt nie wie, wielkim błędem byłoby mieć silnik na stole zdemontowany i nie zrobić rozrządu.
Zazwyczaj w tej cenie nie masz kompletnego silnika. Kompletne to koszt 10-12 tysięcy.
O wtryskach masz specjalny temat poczytaj podpytaj wszystko się rozjaśni.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 gru 2014, 10:36
- Lokalizacja: śląsk