Moim zdaniem każdy przypadek jest indywidualny i nie ma co generalizować.
te rzeczy zależą od wielu czynników.
jak kupiłem swoje 0000 to rozrząd grzechotał
więc wymieniłem kpl rozrząd na oryginalnych częściach i po przejechaniu 20tys znów grzechocze
wtrysków jeszcze nie ruszałem
na budziku 330 tys.
[ BMK 3.0 224 KM] Jakie szanse na wymianę wtrysków i rozrząd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Laser,
zrobiłeś komplet czyli wszystkie napinacze, łańcuchy, koła zębate i ślizgi czy tylko górę?
Aż mi się wierzyć nie chce że wymieniałeś komplet i znowu grzechocze.
Ogólnie jeśli nikt tego nie zrobił to na pewno czeka Cię rozrząd bo jak siądzie to zazwyczaj silnik do wyrzucenia. Wtryski też nie są najtrwalsze, można to wszystko łatwo sprawdzić przy zakupie.
zrobiłeś komplet czyli wszystkie napinacze, łańcuchy, koła zębate i ślizgi czy tylko górę?
Aż mi się wierzyć nie chce że wymieniałeś komplet i znowu grzechocze.
Ogólnie jeśli nikt tego nie zrobił to na pewno czeka Cię rozrząd bo jak siądzie to zazwyczaj silnik do wyrzucenia. Wtryski też nie są najtrwalsze, można to wszystko łatwo sprawdzić przy zakupie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Odpalenie na zimny, osłuchanie grzechotania. - rozrząd0x4B25A pisze:Mam nadzieję, że nie masz na myśli nic nie wartego sprawdzania VCDSem?kamil666 pisze:można to wszystko łatwo sprawdzić przy zakupie.
Po przejechaniu się i zagrzani bym go kilka razy odpalił zobaczył czy nie przerywa - wtryski
Odpalił ponownie i niech pochodzi na wolnych obrotach ze 20 minut, później zgasił i znowu odpalił - wtryski
VCDS jako taka wisienka na torcie
- NaviProject
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 22 wrz 2014, 09:20
- Lokalizacja: Katowice
- NaviProject
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 22 wrz 2014, 09:20
- Lokalizacja: Katowice
http://www.bosch-diesel-serwis.pl/p/trz ... ryskiwaczy
700zł wołają za regeneracje ale coś mi smierdzi bo więkoszść serwisów bosch absolutnie zaprzecza temu iż na dzień dzisiejszy jest forma naprawy - brak procedur oraz części zamiennych.
Ogólnie to ciężko nawet znaleźć oryginalne nowe wtryskiwacze , w hurtowniach motoryzacyjnych lub w serwisach BOSCH nawet niema nowych a są w programie "wymiany" czyli regenerowane fabrycznie
Tylko czy to na 100% uczciwe z ich strony? dalej płacimy cenę jak za nowy wtryskiwacz a w dodatku musimy zwrócić stare które oni sobie zregenerują. Myśle ze cena takiego wtryskiwacza powinna się wahać w okolicach 800zł za sztukę
700zł wołają za regeneracje ale coś mi smierdzi bo więkoszść serwisów bosch absolutnie zaprzecza temu iż na dzień dzisiejszy jest forma naprawy - brak procedur oraz części zamiennych.
Ogólnie to ciężko nawet znaleźć oryginalne nowe wtryskiwacze , w hurtowniach motoryzacyjnych lub w serwisach BOSCH nawet niema nowych a są w programie "wymiany" czyli regenerowane fabrycznie
Tylko czy to na 100% uczciwe z ich strony? dalej płacimy cenę jak za nowy wtryskiwacz a w dodatku musimy zwrócić stare które oni sobie zregenerują. Myśle ze cena takiego wtryskiwacza powinna się wahać w okolicach 800zł za sztukę
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga