Opadanie przodu po nocy allroad C5 2003
Opadanie przodu po nocy allroad C5 2003
Witam wszystkich.
Mam pytanko, co może być przyczyną kucania przodu po nocy. Dodam, że raczej wykluczam miechy, mają przejechane dopiero 40 tyś od wymiany(oryginał) i auto zaczęło siadać od razu na 2 strony.
Pozdrawiam.
Mam pytanko, co może być przyczyną kucania przodu po nocy. Dodam, że raczej wykluczam miechy, mają przejechane dopiero 40 tyś od wymiany(oryginał) i auto zaczęło siadać od razu na 2 strony.
Pozdrawiam.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
elwarka1, sprawdź co pokaże VAG, bo gdybać możemy bez końca.
Poczytaj jeszcze uważnie ten temat http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=75011 Powinien Ci pomóc.
Pzdr
Poczytaj jeszcze uważnie ten temat http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=75011 Powinien Ci pomóc.
Pzdr
Lektor.
01400 - Suspension Level Control
01400 - Suspension Level Control: Control Limit Not Reached
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
Leakage
Excess Temperature Shut Off
Possible Solutions
Check System for Leaks
See Factory Repair Manual for Details
Let the System cool down before any further Attempts
01400 - Suspension Level Control: Control Limit Not Reached
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
Leakage
Excess Temperature Shut Off
Possible Solutions
Check System for Leaks
See Factory Repair Manual for Details
Let the System cool down before any further Attempts
Jest:
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
Bierzesz wodę z mydłem lub jakimś płynem smarujesz miechy, przewody i wszystko co się da od pneumatyki. Patrzysz czy gdzieś się bombelki nie robią. Najpierw sprawdz dokładnie czy masz gdzieś jakąś nieszczelność. Naogół samochód siada, bo powietrze gdzieś spierdziela, nie koniecznie na miechu, moży być gdzieś nieszczelna złączka lub coś w tym stylu.
witam to moj pierwszy post na tym forum takze prosze o wyrozumiałość hehe
przeglądałem dość sporo forum i tak ciężko znależć jednoznaczną odp na nurtujące mnie pytanie i moj odwieczny problem...
a więc mam juz dość swojego pneu zawieszenia w audioli czeste wymiany miechow podnosi sie opuszcza w czasie jazdy zawiesza sprezarka narzeczona dostaje palpitacji grozi ze slubu nie bedzie jezeli nie doprowadze tago auta do porzadku
a wiec chcialbym zalozyc normalne zwykle zawieszenie ale mimo wszystko chcialbym troche uniesc auto(mieszkam na wsi jednak wolalbym przejezdzac bezproblemowo przez zaspy)
moze jekies tulejeczki powrzucać pod sprezyne...nie mam pomyslu
serdecznie dziekuje za pomoc
przeglądałem dość sporo forum i tak ciężko znależć jednoznaczną odp na nurtujące mnie pytanie i moj odwieczny problem...
a więc mam juz dość swojego pneu zawieszenia w audioli czeste wymiany miechow podnosi sie opuszcza w czasie jazdy zawiesza sprezarka narzeczona dostaje palpitacji grozi ze slubu nie bedzie jezeli nie doprowadze tago auta do porzadku
a wiec chcialbym zalozyc normalne zwykle zawieszenie ale mimo wszystko chcialbym troche uniesc auto(mieszkam na wsi jednak wolalbym przejezdzac bezproblemowo przez zaspy)
moze jekies tulejeczki powrzucać pod sprezyne...nie mam pomyslu
serdecznie dziekuje za pomoc
wszyscy na mazury nie w góry
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
bart97mys pisze:arzeczona dostaje palpitacji grozi ze slubu nie bedzie jezeli nie doprowadze tago auta do porzadku
Najlepiej doprowadź pneumatykę do porządku,
Są inne tematy o zmianie pneumatycznego zawieszenia na zwykłe, więc kontynuuj w jednym z nich http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1bart97mys pisze:a wiec chcialbym zalozyc normalne zwykle zawieszenie
Lektor.
To mu za bardzo nie pomoże, jeśli nieszczelność jest u nasady amortyzatora to nic nie zobaczy. A właśnie tam najczęściej zaczyna uciekać powietrze, mechanik źle założy i już mamy problem.radzio85 pisze:Bierzesz wodę z mydłem lub jakimś płynem smarujesz miechy, przewody i wszystko co się da od pneumatyki. Patrzysz czy gdzieś się bombelki nie robią. Najpierw sprawdz dokładnie czy masz gdzieś jakąś nieszczelność. Naogół samochód siada, bo powietrze gdzieś spierdziela, nie koniecznie na miechu, moży być gdzieś nieszczelna złączka lub coś w tym stylu.
W tym linku co szalony podesłał jest akurat o tym pisane.
I tu cytat : "Nie chcę Cię dołować Sławku... ale szczelności miechów nie sprawdzamy na podnośniku... . Tylko i wyłącznie pod normalnym obciążeniem - najlepiej na koziołkach pod wahaczami zamiast kółek... .
Oprócz tego musisz pamiętać, że najczęstsze wycieki powietrza wcale nie pochodzą od bocznej powierzchni miechów tylko zaczynają się u nasady amortyzatora - gdzie oko ludzkie nie ma dostępu nawet po maksymalnym podniesieniu samochodu na podnośniku. Jedyna metoda, aby tam dotrzeć to odkręcenie amorów przy wahaczach i całkowite rozciągnięcie miechów pod "zewnętrznym ciśnieniem" (podanym np. z kompresora żeby nie "ogłupiać" sterownika" - koniec cytatu
Zmiana pneumatycznego zawieszenia na zwykłe to jest dla mnie poroniony pomysł.
Koszty zmiany zawieszenia na zwykłe będą się równać kosztami doprowadzenia pneumatyki do porządku. No chyba, że się coś w tym temacie zmieniło.
pozdro.
Jest:
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
A6 C5 allroad 2.7T - 250 koniów
Było:
A6 C5 1.9TDi - 110 koniów
VW Polo 6N 97r. - potwór 1.0 w benzynie :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 20 sty 2015, 09:17
- Lokalizacja: podkarpackie
- Kontakt:
Potwierdzam, nie tak dawno temu mój brat miał problem z nieszczelnością pneumatyki. Jeździł po warsztatach i innych Janusza i dopiero w jednym warsztacie, zdecydowano się wymontować cały amortyzator z miechem i sprawdzić pod zewnętrznym ciśnieniem. Nieszczelność była u góry amortyzatora/miecha, co tam cokolwiek zobaczyć jest niemożliwe.. Pneumatyka jak działa, to świetna sprawa. Jak jednak padnie lub zostanie naprawiona przez partacza, to zaczynają się fajne koszta robić
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga