[ALL C5 2.7T] Nie odpala.
[ALL C5 2.7T] Nie odpala.
Witam.
Mam jeden problem z którym nie mogę sobie poradzić. Kilka dni temu wziołem się za wyjęcie skrzyni 5hp19 z mojego all-a, brak wstecznego, wymieniłem koszyk, uszczelnienia na tłoku kosza i poskładałem wszystko do kupy. Po złożeniu i próbie odpalenia niespodzianka samochód nie odpala. Iskra jest paliwo podaje, bo świece mokre od benzyny. Samochód zachowuje się tak jakby miał w złym momencie iskrę. Jak kręcę rozrusznikiem to robi obrót wału i staje dęba na chwilę i znowu kręci obrót. Czujnik położenia wału jest na swoim miejscu. Mogłem coś poknocić przy składaniu?? Każda pomoc mile widziana.
Mam jeden problem z którym nie mogę sobie poradzić. Kilka dni temu wziołem się za wyjęcie skrzyni 5hp19 z mojego all-a, brak wstecznego, wymieniłem koszyk, uszczelnienia na tłoku kosza i poskładałem wszystko do kupy. Po złożeniu i próbie odpalenia niespodzianka samochód nie odpala. Iskra jest paliwo podaje, bo świece mokre od benzyny. Samochód zachowuje się tak jakby miał w złym momencie iskrę. Jak kręcę rozrusznikiem to robi obrót wału i staje dęba na chwilę i znowu kręci obrót. Czujnik położenia wału jest na swoim miejscu. Mogłem coś poknocić przy składaniu?? Każda pomoc mile widziana.
Raczej poskładałem dobrze. W skrzyni inaczej nie da się złożyć. Baterię ładowałem całą noc i podłączyłem kablami inny samochód.
[ Dodano: 2015-01-08, 10:50 ]
Czujnik położenia wału czyta obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem, pokazuje 120/m. Jest możliwe, że w jakiś sposób przestawił się zapłon?? W aucie jest instalacja gazowa Elpigaz. Może to mieć wpływ na zapłon??
[ Dodano: 2015-01-08, 10:50 ]
Czujnik położenia wału czyta obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem, pokazuje 120/m. Jest możliwe, że w jakiś sposób przestawił się zapłon?? W aucie jest instalacja gazowa Elpigaz. Może to mieć wpływ na zapłon??
Napisz proszę czy odłączałeś może coś w instalacji silnika?
Ja kiedyś przy swapie pomyliłem kostkę od wtrysku z kostka napinacza łańcucha i przez 3 dni walczyłem żeby namierzyć problem i auto również nie chciało odpalić..
Ja kiedyś przy swapie pomyliłem kostkę od wtrysku z kostka napinacza łańcucha i przez 3 dni walczyłem żeby namierzyć problem i auto również nie chciało odpalić..
Ostatnio zmieniony 08 sty 2015, 19:01 przez WSGarage, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie kostki były w dokładnie tym samym kolorze, więc łatwo było to przeoczyć. Błędy również nie wyskakiwały ![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Napisz proszę jak ogarniesz![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Napisz proszę jak ogarniesz
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Ostatnio zmieniony 08 sty 2015, 17:31 przez WSGarage, łącznie zmieniany 1 raz.
Kostki i gniazda przy napinaczu łańcucha oraz przy wtryskach są dokładnie takie same, nieznacznie różnią się jedynie długością i oczywiście kolorami przewodów. Ja doszedłem do tego właśnie sprawdzając wiązkę wtrysków i kolory mi nie pasowałymetyoo pisze:Jakiś czas temu demontowałem kolektor ssący i rozpiąłem prawie całą wiązkę, ciężko jest wpiąć wtyk w inne gniazdo, ale kto wie...
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Ostatnio zmieniony 08 sty 2015, 19:00 przez WSGarage, łącznie zmieniany 1 raz.