Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALG 2.8 193 KM] 2.8Q obroty zbyt niskie na lpg szarpie czas

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

[ALG 2.8 193 KM] 2.8Q obroty zbyt niskie na lpg szarpie czas

Post autor: patrosss » 04 sty 2015, 00:29

Witam serdecznie mam problem z moją audi czka a mianowicie taki ze na benzynie jeździ ok ale w czasie jazdy śmierdzi paliwem ale to czasem . autko odpala za 1 razem zbiera się również ok czasem w przedziale 4-5 tys obrotów jak by dostawał dodatkowa moc i do końca obrotomierza to rakieta. Natomiast na LPG dusi się czasem gaśnie i obroty w przedziale 200 do 800. Wymieniłem wczoraj wszystkie filtry i to samo a stało się to 2 dni temu
Czy to mogą być sondy ?

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 04 sty 2015, 10:19

pokaz jakie wartości są w bloku 32 po jeździe na gazie.a najlepiej jakies screeny z ustawień lpg

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 04 sty 2015, 11:20

jeśli na benie jest ok to na pewno nie jest wina sond. przyczyny trzeba szukać w instalacji lpg. błędy są związane ze zbyt niską ilością paliwa.

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 04 sty 2015, 11:27

Ok dziś pod wieczór wyśle wynik jaki jest bo teraz jadę do Bełchatowa to wezmę. Vaga. Na drogę i zobaczymy.jedynie na pb obroty czasem spadają na około 600 a za chwilę jest ok
A jest możliwe to że przez zle ustawienie gazu będzie tak się działo z tymi błędami?

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 04 sty 2015, 11:33

może być zła regulacja, może jakaś nieszczelność w dolocie.

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 04 sty 2015, 18:26

W dolocie? Czyli od puszki filtra powietrza do silnika?

pawel20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 27 lip 2010, 06:13
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: pawel20 » 04 sty 2015, 21:28

patrosss, tak.
Sprawdź również wszystkie podciśnienia.

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 04 sty 2015, 23:12

[ Dodano: 2015-01-04, 23:12 ]
pawel20 pisze:Sprawdź również wszystkie podciśnienia.
masz moze jakis dostepny schemat podcisnienia do 2.8 v6 quattro ?



[ Dodano: 2015-01-04, 23:08 ]
to sa dane z bloku PB i LPG

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 sty 2015, 23:20

Na przyszłość wstaw normalne logi, bo takie zdjęcia nic nie dają. Jak to zrobić masz tutaj:
viewtopic.php?t=59491&start=0

Kolejna sprawa, to masz silnik ALG, więc zrób log grup 006 i 007 (zamiast 032)

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 04 sty 2015, 23:33

Aha ok jutro wstawię sugerowalem się tym co kolega wyżej napisał dzieki za radę jutro rano wstawię
Zrobić logi statyczne czy dynamiczne??
Podlaczylem dziś znowu vaga i te same błędy wyskoczyly co w pierwszym poście.
Jazda na pb normalnie się zbiera może troszkę z dołu mniej. Obroty minimalnie skaczą
Na lpg na trasie ok po mieście to masakra dlawi się czasem potrafi gasnac. I na postoju jak dodam szybko gaz to efekt taki ze gaśnie Dlawi go jak powoli gaz naciskał to jakoś ok ale też dlawi

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 sty 2015, 23:49

2.8 to jeden z nielicznych silników w którym inaczej są grupy przyporządkowane.
W przypadku korekt statyczne wystarczą <okok> Jak będziesz robił logi to dla jednej grupy będą same wartości w % (same lambdy), a dla drugiej na przemian w % (lambdy) i w V (Napięcie)

W tych wątkach masz opisane bloki dla Twojego silnika:
viewtopic.php?t=70014
viewtopic.php?t=63684&highlight=ack

Czyli nie 006 i 007, tylko 007, 008 i 009 zrób logi oraz zrób narazie statyczny dla 002

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 05 sty 2015, 13:24

Ja piernicze Ty na prawdę jesteś kobietą? Masz sporo wiedzy jak na kobietę przystało w kierunku mechaniki diagnostyki <lol>
Dziś wezmę vaga i poprubuje

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 05 sty 2015, 15:18

patrosss pisze:Ja piernicze Ty na prawdę jesteś kobietą?
Na pewno, na pewno ;p
patrosss pisze:Dziś wezmę vaga i poprubuje
Dokładnie, weź i popatrz co gdzie i jak <okok> Moje początki też nie były łatwe - weszłam w adaptacje i zakodowałam sobie auto na anglika <rotfl>
Log powinien wyglądać tak:
http://vaglog.pl/log_196836.html
tylko u Ciebie nie będą to grupy 032 i 033, tylko 007 i 008 :)

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 05 sty 2015, 18:54

Moje logi

002 http://vaglog.pl/log_198980.html

[ Dodano: 2015-01-05, 18:00 ]
007 http://vaglog.pl/log_198981.html
008 http://vaglog.pl/log_198982.html
009 http://vaglog.pl/log_198983.html

[ Dodano: 2015-01-05, 18:54 ]
Macie może jakiś dokładny schemat podcisnienia do mojego silnika z opisem ?

pawel20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 27 lip 2010, 06:13
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: pawel20 » 05 sty 2015, 21:29


ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja