[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, zapalony check.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
- Lokalizacja: Sieradz
[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, zapalony check.
Panowie, w aucie kompletnie brakuje mocy.
Komputer pokazał takie błędy
17865 P1457 45C9 Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
17539 P1131 4483 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
17544 P1136 4488 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy
17546 P1138 448A Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga - b.jałowy
17963 P1555 462B Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczony górny limit > regulator
16828 P0444 41BC Zawór oparów EVAP - otwarty obwód
Macie jakieś sugestie gdzie szukać powodu ?
Komputer pokazał takie błędy
17865 P1457 45C9 Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
17539 P1131 4483 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
17544 P1136 4488 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy
17546 P1138 448A Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga - b.jałowy
17963 P1555 462B Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczony górny limit > regulator
16828 P0444 41BC Zawór oparów EVAP - otwarty obwód
Macie jakieś sugestie gdzie szukać powodu ?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:28
- Lokalizacja: KIELCE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
- Lokalizacja: Sieradz
dokładnie od takich rzeczy musisz zacząć sprawdz też szczelność dolotów do turbin itp. bo to że turbo przeładowuje to też coś nie tak może jest coś z zaworami sterującymi turbo albo podciśnieniami.
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
- Lokalizacja: Sieradz
bład czujnika egt wygląda na to że załatwiony, narazie nie wrócił zostało jeszcze tak
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-00 - -
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent
Jakieś pomysły za co teraz się brać ?
[ Dodano: 2015-02-11, 18:26 ]
wedle tego błędu to ktorą sondę trzeba wymienić
17539 P1131 4483 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
?
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-00 - -
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent
Jakieś pomysły za co teraz się brać ?
[ Dodano: 2015-02-11, 18:26 ]
wedle tego błędu to ktorą sondę trzeba wymienić
17539 P1131 4483 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki

- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
witam...
przede wszystkim wymień wszystkie podejrzane przewody podciśnienia, nie sugeruj się że wyglądają OK,zdejmij kazdy, zatkaj z jednej strony i dmuchaj z drugiej jeśli nie ucieka to przewód OK. miałem to samo niby wyglądały OK ale były popękane w środku ze starości, problem z przeładowaniem powinien zniknąć chybaże zawory sterujące.
Sonda na pewno do wymiany a która strona, jeśli się nie mylę to lewa patrząc z przodu auta tylko czy masz dwie czy cztery w rożnych rocznikach różnie montowali,a najprościej sprawdzić odłączając po kolei każdą i później patrzyć na kompie...
pozdro...
przede wszystkim wymień wszystkie podejrzane przewody podciśnienia, nie sugeruj się że wyglądają OK,zdejmij kazdy, zatkaj z jednej strony i dmuchaj z drugiej jeśli nie ucieka to przewód OK. miałem to samo niby wyglądały OK ale były popękane w środku ze starości, problem z przeładowaniem powinien zniknąć chybaże zawory sterujące.
Sonda na pewno do wymiany a która strona, jeśli się nie mylę to lewa patrząc z przodu auta tylko czy masz dwie czy cztery w rożnych rocznikach różnie montowali,a najprościej sprawdzić odłączając po kolei każdą i później patrzyć na kompie...
pozdro...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
- Lokalizacja: Sieradz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
- Lokalizacja: Sieradz
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
problem
tym sposobem wymienisz pół silnika a problem nie zniknie...
zmien mechanika na takiego ktory ma pojecie o tym motorze inaczej poplyniesz...
pozdro...
zmien mechanika na takiego ktory ma pojecie o tym motorze inaczej poplyniesz...
pozdro...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
- Lokalizacja: Sieradz