Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, zapalony check.

Silniki benzynowe
damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

[AJK 2.7 230 KM] Brak mocy, zapalony check.

Post autor: damianooo2 » 01 sty 2015, 19:21

Panowie, w aucie kompletnie brakuje mocy.
Komputer pokazał takie błędy

17865 P1457 45C9 Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód

17539 P1131 4483 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki

17544 P1136 4488 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy

17546 P1138 448A Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga - b.jałowy

17963 P1555 462B Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczony górny limit > regulator

16828 P0444 41BC Zawór oparów EVAP - otwarty obwód

Macie jakieś sugestie gdzie szukać powodu ?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 01 sty 2015, 19:29

17544, 17546 - do gazownika na regulację
16828 - na obudowie filtra powietrza jest zawór i sprawdź przewody idące do niego

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 01 sty 2015, 20:24

Zacznij od logów. Poprosimy grupę 003 + 118, podaj wartości, najlepiej log dla grupy 112
Które błędy wracają po skasowaniu?

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 04 sty 2015, 19:12

Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce z którego jakby wylatuje bądź zasysa powietrze. Jesli zatknę to nagle obroty spadają. Co tam dokładnie się znajduje? Obrazek

KRZYSZTOFF
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:28
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: KRZYSZTOFF » 04 sty 2015, 21:13

tam jest wężyk który idzie do regulatora ciśnienia paliwa ,
KRZYSZTOF

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 05 sty 2015, 23:11

Czyli od tego muszę zacząć bo ten wężyk jest ewidentnie zerwany.

DCC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 sty 2015, 22:11
Lokalizacja: Czerwonak

Post autor: DCC » 08 sty 2015, 22:54

dokładnie od takich rzeczy musisz zacząć sprawdz też szczelność dolotów do turbin itp. bo to że turbo przeładowuje to też coś nie tak może jest coś z zaworami sterującymi turbo albo podciśnieniami.
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770

było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 11 lut 2015, 18:26

bład czujnika egt wygląda na to że załatwiony, narazie nie wrócił zostało jeszcze tak

17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 35-00 - -
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent

Jakieś pomysły za co teraz się brać ?

[ Dodano: 2015-02-11, 18:26 ]
wedle tego błędu to ktorą sondę trzeba wymienić
17539 P1131 4483 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
???

strubell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 22 sty 2010, 14:56
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: strubell » 11 lut 2015, 21:39

Sprawdź katalizatory

Awatar użytkownika
chrynol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: szczecin

Post autor: chrynol » 12 lut 2015, 09:08

witam...
przede wszystkim wymień wszystkie podejrzane przewody podciśnienia, nie sugeruj się że wyglądają OK,zdejmij kazdy, zatkaj z jednej strony i dmuchaj z drugiej jeśli nie ucieka to przewód OK. miałem to samo niby wyglądały OK ale były popękane w środku ze starości, problem z przeładowaniem powinien zniknąć chybaże zawory sterujące.
Sonda na pewno do wymiany a która strona, jeśli się nie mylę to lewa patrząc z przodu auta tylko czy masz dwie czy cztery w rożnych rocznikach różnie montowali,a najprościej sprawdzić odłączając po kolei każdą i później patrzyć na kompie...
pozdro...

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 14 mar 2015, 11:54

Mechanik stwierdził że do wymiany pompa powietrza wtórnego. Zobaczymy co będzie po wymianie.
Dzięki za sugestie.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 14 mar 2015, 12:53

Nie rób tego, przynajmniej narazie! SAI nie ma nic wspólnego z pracą silnika, tylko popłyniesz, a problem pozostanie!

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 14 mar 2015, 15:51

Pompa już kupiona, w poniedziałek ma być wymieniona i ma sprawdzić przewody podciśnieniowe bodajże. Mechaników pełno a żeby znaleźć kogoś konkretnego i pojętnego graniczy z cudem.

Awatar użytkownika
chrynol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: szczecin

problem

Post autor: chrynol » 14 mar 2015, 22:10

tym sposobem wymienisz pół silnika a problem nie zniknie...
zmien mechanika na takiego ktory ma pojecie o tym motorze inaczej poplyniesz...
pozdro...

damianooo2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 15 wrz 2014, 15:49
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: damianooo2 » 15 mar 2015, 15:36

Mam tego świadomość, tyle że mieszkam w takim zadupiu gdzie ciężko o kogoś kto miał doczynienia z tym silnikiem. Dlatego szukam pomocy na forum i wszystkie sugestie przekazuje mechanikowi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja