Brak sygnalu GPS nie widzi zadnych satelit
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Fajnie, dzięki, faktycznie jeśli miałoby to działać, to niewielki koszt naprawy... Co do montażu, ona musi być bezpośrednio pod szybą tak, żeby nic jej nie przesłaniało kontaktu z satelitami?? Czy można ją gdzieś "wcisnąć" w róg za jakąś listwę, żeby jej w ogóle widać nie było... Nie będzie miała wtedy problemów z pracą??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
,Jigitt pisze:jakieś konkretne propozycje (linki) tak aby pasowało plug&play bez żadnych problemów z niepasującymi końcówkami, etc. Z góry dzięki!!shaqal pisze:Wystarczy kupic uniwersalną antene gps, podpiąć ją pod napęd w bagazniku i zamontować w listwe podsufitki przy szybie i działa. Koszt 40zł.
Antena musi mieć dwa przewody z końcówkami w kolorze niebieski i brązowy
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Więc nie rozumiem, co kolega Tomek1980 miał na myśli?? Co z tym brązowym przewodem?? Wynikło zamieszanie, nie chce kupić przedmiotu, który rzucę w kąt, bo okaże się że nie pasuje...Jigitt napisał/a:
Tomek1980 napisał/a:
Antena musi mieć dwa przewody z końcówkami w kolorze niebieski i brązowy
znaczy się co?? ta antena z linku powyżej nie będzie pasowała?? To jaka będzie?
będzie działać
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
ok, antenka jest w drodze do mnie... Teraz tylko zastanawiam się nad jej montażem... Niby kabel ma długość 3m, praktykował ktoś już gdzie można ją zamieścić?? Czy w oryginalne miejsce, tj. pod "płetwę" się zmieści?? Jest sens się tam dobierać?? Czy jest jakaś inna miejscówka, która będzie odpowiadała swobodnemu wyłapywaniu sygnału z satelit???
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1108
- Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
- Imię: hmm?
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
- Kontakt:
Możesz ją włozyc pod boczek w bagażniku przy szybie lub w listwe kończącą podsufitke, 3 metry kabla spokojnie wystarczy.Jigitt pisze:ok, antenka jest w drodze do mnie... Teraz tylko zastanawiam się nad jej montażem... Niby kabel ma długość 3m, praktykował ktoś już gdzie można ją zamieścić?? Czy w oryginalne miejsce, tj. pod "płetwę" się zmieści?? Jest sens się tam dobierać?? Czy jest jakaś inna miejscówka, która będzie odpowiadała swobodnemu wyłapywaniu sygnału z satelit???
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
zamontowałem moją antenę, ulokowałem ją za pomocy taśmy dwustronnej w klapie bagażnika na plastikowej obudowie pod tylną szybą, kabel schowany pod plastikami, więc na wierzchu sama kostka, która w ogóle nie rzuca się w oczy Tylko nie wiem co jest, bo póki co widzę że spokojnie łapie 6-7 satelit, ale jak ustawię cel podróży, to spokojnie go ustawia, ale ma takie zawahania w trakcie prowadzenia... a to na sekundę każe zawrócić, a to kręci trójkącikiem raz w lewo raz w prawo, tak jakbym zmieniał kierunki jazdy, a przecież jadę prosto. Czy ta kostka ma gdzieś "przód" a gdzieś "tył", czy którymś swoim końcem powinna być skierowana w kierunku jazdy do przodu czy to nie ma większego znaczenia??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Koledzy mam dwa pytania.
1. Czym się różnią anteny z różnymi literkami w kodzie części ?
Są np. 4F5035503 G lub F czy H a nawet M
Nie chce dwa razy roboty robić i wyciągać starej nie mając drugiej tylko po to żeby zobaczyć na razie jaką mam.
2. Czy dużo roboty jest z przełożeniem bebechów z jednej do drugiej tz. jakieś lutowania czy tylko można wyjąc środek i włożyć drugi - chodzi mi czy muszę szukać rekina pod kolor karoserii
[ Dodano: 2015-02-15, 18:12 ]
Koledzy jestem po wymianie wiec podzielę się z wami tym co wcześniej budziło moje wątpliwości, a wiec zakupiłem na ale-drogo całą używaną płetwę o numerze 4F5035503 G akurat z taką literką na końcu była w kolorze mojego nadwozia, koszt 100zł. Przy wymianie okazało się że mam z literką M na końcu. Po jej podłączeniu od razu navi widziała 7-9 satelit jednak na mapie pokazywało inną pozycję niż ta w której byłem ( co mnie trochę zmartwiło ) ale po przejechaniu kawałka drogi pokazało prawidłową pozycję i wszystko hula jak trzeba.
Co do samej wymiany to mi się zeszło nie jak kolega wcześniej pisał 10 minut ale ponad godzinkę może dlatego że to sedan i łączenia przewodów które są dłuższe niż w avancie są w tylnych słupkach które też trzeba prawie zdjąć. W sedanie nie ma konieczności zdejmowania lampek w podsufitce ( w avancie w tym miejscu są pewnie łączenia przewodów anten- bo są króciutkie ) należy jednak zdjąć te uchwyty/wieszaki/rączki jak zwał tak zwał chodzi o te nad drzwiami ( jeden przewód w okolicach lampki rozchodzi się w prawo drugi w lewo do słupków wiec trzeba aż do tamtąd odchylić podsufitkę ) Co do samej podsufitki i innych jej elementów wszystko jest na zatrzaski wiec spoko, jednak mi trochę kłopotu sprawiła taka krótka jej część przy samej tylnej szybie ( ciężko było ją zdjąć nie wiedząc jak jest zamocowana i żeby nic nie urwać i nie połamać ) teraz wiem że należy śmiało pociągnąć energicznie w duł i nic nie powinno się uszkodzić tylko wyskoczy z zaczepów ( u mnie mocno trzymały). Pozostaje mi jeszcze odpowiedzieć na drugie swoje pytanie - po wyjęciu starej płetwy chciałem wyjąć bebechy żeby sprawdzić czy możliwy jest przeszczep bebechów do innej ( opcja jeśli ktoś kupi nie w kolorze ) odkręciłem dwie śrubeczki jednak bebechy nie chciały wyjść i nie udało mi się ich wyjąć nie uszkadzając płetwy.
1. Czym się różnią anteny z różnymi literkami w kodzie części ?
Są np. 4F5035503 G lub F czy H a nawet M
Nie chce dwa razy roboty robić i wyciągać starej nie mając drugiej tylko po to żeby zobaczyć na razie jaką mam.
2. Czy dużo roboty jest z przełożeniem bebechów z jednej do drugiej tz. jakieś lutowania czy tylko można wyjąc środek i włożyć drugi - chodzi mi czy muszę szukać rekina pod kolor karoserii
[ Dodano: 2015-02-15, 18:12 ]
Koledzy jestem po wymianie wiec podzielę się z wami tym co wcześniej budziło moje wątpliwości, a wiec zakupiłem na ale-drogo całą używaną płetwę o numerze 4F5035503 G akurat z taką literką na końcu była w kolorze mojego nadwozia, koszt 100zł. Przy wymianie okazało się że mam z literką M na końcu. Po jej podłączeniu od razu navi widziała 7-9 satelit jednak na mapie pokazywało inną pozycję niż ta w której byłem ( co mnie trochę zmartwiło ) ale po przejechaniu kawałka drogi pokazało prawidłową pozycję i wszystko hula jak trzeba.
Co do samej wymiany to mi się zeszło nie jak kolega wcześniej pisał 10 minut ale ponad godzinkę może dlatego że to sedan i łączenia przewodów które są dłuższe niż w avancie są w tylnych słupkach które też trzeba prawie zdjąć. W sedanie nie ma konieczności zdejmowania lampek w podsufitce ( w avancie w tym miejscu są pewnie łączenia przewodów anten- bo są króciutkie ) należy jednak zdjąć te uchwyty/wieszaki/rączki jak zwał tak zwał chodzi o te nad drzwiami ( jeden przewód w okolicach lampki rozchodzi się w prawo drugi w lewo do słupków wiec trzeba aż do tamtąd odchylić podsufitkę ) Co do samej podsufitki i innych jej elementów wszystko jest na zatrzaski wiec spoko, jednak mi trochę kłopotu sprawiła taka krótka jej część przy samej tylnej szybie ( ciężko było ją zdjąć nie wiedząc jak jest zamocowana i żeby nic nie urwać i nie połamać ) teraz wiem że należy śmiało pociągnąć energicznie w duł i nic nie powinno się uszkodzić tylko wyskoczy z zaczepów ( u mnie mocno trzymały). Pozostaje mi jeszcze odpowiedzieć na drugie swoje pytanie - po wyjęciu starej płetwy chciałem wyjąć bebechy żeby sprawdzić czy możliwy jest przeszczep bebechów do innej ( opcja jeśli ktoś kupi nie w kolorze ) odkręciłem dwie śrubeczki jednak bebechy nie chciały wyjść i nie udało mi się ich wyjąć nie uszkadzając płetwy.
Oryginalna pełna opcja S-Line
Koledzy podpowiecie jak najprościej wygrzebać ten czytnik dvd do navi? Chciałbym tam podłączyć nową antenę i sprawdzić, czy jeśli nie znajduje satelit, to to będzie rozwiązanie problemu.
Pewnie ktoś już to wyciągał
Proszę o poradę.
P.S. Czy ta wtyczka, w którą mam się wpiąć tą nową anteną (z tyłu czytnika dvd) jest wolna, czy tam jest podłączona "płetwa" która jest na dachu?
Pewnie ktoś już to wyciągał
Proszę o poradę.
P.S. Czy ta wtyczka, w którą mam się wpiąć tą nową anteną (z tyłu czytnika dvd) jest wolna, czy tam jest podłączona "płetwa" która jest na dachu?
Pozdrawiam,
Krzysiek
Krzysiek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga