Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ MANUAL+Q] Koszt wsadzenia Quattro do C5

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Aron21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 08 gru 2013, 15:20
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Krośnice

[ MANUAL+Q] Koszt wsadzenia Quattro do C5

Post autor: Aron21 » 03 sty 2015, 16:35

Elo . Borykam się z myślami czy nie fajnie by było wstawić QUATTRO do mojej C5 .
Aktualnie posiadam Silnik AVF + DQS Manual ale brakuje Quattro. Czy jest sens pakowania Quattro ?? Jaki byłby przybliżony koszt i czy się wgl kalkuluje taka akcja . Autko bym chciał zostawiać dla siebie i nie sprzedawać przez kolejne 2-3 lata .
Ktoś już robił coś takiego ??

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 03 sty 2015, 19:31

Nie ma sensu. Inna podłoga, inne zawieszenie, inny wydech.

Tak więc, jeśli nie przerobisz podłogi itd. To w ogóle nie masz o czym myśleć. Sprawa raczej nie do ogarnięcia w normalnych pieniądzach i bez potężnego zaplecza :)

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 sty 2015, 19:57

Sprzedawaj obecną i kupuj 2.7Bit lub 4.2 :) - co z tego że nawet byś wyrzeźbił to quattro jakby brakowało mocy ( może po chipie ale ile wtedy bez jakiś inwestycji uzyskasz 150-160 KM? )


Jak zależy na quattro i 1.9 AVF to taka konfiguracja wychodziła w Passacie B5FL - napędy są te same w A6 C5 ;)

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 03 sty 2015, 21:52

Tak, tylko pasek jest lżejszym autem, dlatego w pasku to wychodziło, w audi nie.

Jak chcesz Q, to tylko to co Benji pisze wchodzi w grę. Z resztą, ja na silniku 2.4 bym się na Q nie zdecydował teraz chyba.
Jakbym zmieniał na C5 to na 4.2 V8 ;))

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 sty 2015, 23:19

mrporpoise pisze:Tak, tylko pasek jest lżejszym autem, dlatego w pasku to wychodziło, w audi nie.

Jak chcesz Q, to tylko to co Benji pisze wchodzi w grę. Z resztą, ja na silniku 2.4 bym się na Q nie zdecydował teraz chyba.
Jakbym zmieniał na C5 to na 4.2 V8 ;))
Dokładnie przy następnych poszukiwaniach dokonał takiego wyboru jak wyżej <okok>

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 05 sty 2015, 07:55

bendzji pisze:Sprzedawaj obecną i kupuj 2.7Bit lub 4.2 :) - co z tego że nawet byś wyrzeźbił to quattro jakby brakowało mocy ( może po chipie ale ile wtedy bez jakiś inwestycji uzyskasz 150-160 KM? )


Jak zależy na quattro i 1.9 AVF to taka konfiguracja wychodziła w Passacie B5FL - napędy są te same w A6 C5 ;)
a czy w Pasacie nie było jedynie napędu Synchro - dołączanego czasem?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 05 sty 2015, 09:17

atlas1977, napęd quattro jest całkiem inaczej rozwiązany technologicznie jak synchro. Dwie inne bajki <luzik> Koledze bendzji, chodziło w poście o różnicę A4 i A6, i że w Pasku jest synchro z AVF czego nie ma w A6.
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 05 sty 2015, 09:32

Na AKP chłopaki ostatnio przepychali się co do Synchro/4motion. Podobno tam jest normalny torsen, przed liftem nazywał się synchro, a po lifcie 4motion.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 05 sty 2015, 09:48

Dokładnie w pasku B5 jest ten sam Torsen co w A4 B5 i A6 C5 :) - przecież to ta sama płyta podłogowa i silnik wzdłużnie.

Te całe haldexy i dołączane napędy są dopiero od Passata B6 ( silnik poprzecznie )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja