[A6 4B] 2.4 ALF 1998r by Kulis; Alphardy, Recaro, Gleba
[A6 4B] 2.4 ALF 1998r by Kulis; Alphardy, Recaro, Gleba
Audi przywiozłem z Niemiec. Przebieg ok. 100tys km, udokumentowane do 2013r (ost. wpis przy 85tys km). W sumie to było główną zaletą tego auta, docelowo szukałem bardziej wyposażonego.
MODEL: Audi A6 4B C5
SILNIK: 2.4 Benzyna ALF
MOC: 165 KM
MODY POD MASKA Obecnie brak
ZAWIESZENIE: Gwintowane AP Sportfahrwerke
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: Mercedesy Alphardy 18" 8.5J + Nankangi AS1 215/40/18 + dystanse przód 5mm/ tył 15mm
NADWOZIE: Sedan + lusterka poliftowe, zderzak i lampy tył polift.
WNETRZE: Środek Recaro + decory w alcantarze
AUDIO: Seria + radio Pioneer
Dokonane zmiany:
- Kierownica "Ska"
- Przyciemnione szyby tylne
- Lampy tył poliftowe
- Zawieszenie Gwintowane AP
- Koła od Mercedesa "Alphardy" 18''
- Zmieniony tłumik końcowy na sportowy + końcówki ozdobne
- Lusterka zewnętrzne od Polifta.
- Skóra Recaro
- Dekory w Alcantarze
- Dystanse przód 5mm // tył 15mm
Planowane zmiany:
- "Pakiet" USA
- Ryjek z polifta (??)
- Tunel 2din + navi
- zderzak przedni "na gładko"
- pomalować doły w kolor bądź ew. czarny połysk.
Czas na jakieś foto
Styczeń 2015:
Jeszcze czeka mnie wymiana klapy, zderzaka i lekka naprawa blacharska
Marzec 2015:
Po 2ch miesiącach "bawienia się", blacharz oddał gotowe auto do malowania
Kwiecień 2015:
Odebranie Audi od lakiernika: (Malowane były tylko 2 elementy)
Czerwiec 2015:
Wymiana rozrządu, olejów, płynów i filtrów + termostat i nowy korek wlewu oleju
Wymiana sprężarki klimatyzacji + nabicie klimatyzacji
Sierpień 2015:
Zakup Alphardów 18'' 8.5J i wypolerowanie "gwiazdy"
Wrzesień 2015:
Wypolerowanie lamp przednich (Lewa po, prawa przed) + założenie lusterek poliftowych (chwilowo brak zdjęcia)
Październik 2015:
Kupno nowych opon Nankang AS1 215/40/18 i założenie ich na felgi:
Nowe papcie wylądowały na Sreberku - przymiarka
Listopad 2015:
Naklejki klubowe na Aucie
Zakup nowego zawieszenia AP SportFahrwerke
Grudzień 2015:
Zmiana wydechu końcowego na sportowy + założenie ozdobnych końcówek - wykonane przez Układy Wydechowe Kaliński. (Przebieg 108270km)
Wizualnie Przed/Po:
Spód:
Filmik dla porównania:
Luty 2016:
Zmiana seryjnego zawieszenia na gwintowane AP.
Przed i po:
Montaż aluminiowej osłony silnika,skrzyni biegów
Zapraszam do oceny
MODEL: Audi A6 4B C5
SILNIK: 2.4 Benzyna ALF
MOC: 165 KM
MODY POD MASKA Obecnie brak
ZAWIESZENIE: Gwintowane AP Sportfahrwerke
UKLAD HAMULCOWY: Seria
KOLA: Mercedesy Alphardy 18" 8.5J + Nankangi AS1 215/40/18 + dystanse przód 5mm/ tył 15mm
NADWOZIE: Sedan + lusterka poliftowe, zderzak i lampy tył polift.
WNETRZE: Środek Recaro + decory w alcantarze
AUDIO: Seria + radio Pioneer
Dokonane zmiany:
- Kierownica "Ska"
- Przyciemnione szyby tylne
- Lampy tył poliftowe
- Zawieszenie Gwintowane AP
- Koła od Mercedesa "Alphardy" 18''
- Zmieniony tłumik końcowy na sportowy + końcówki ozdobne
- Lusterka zewnętrzne od Polifta.
- Skóra Recaro
- Dekory w Alcantarze
- Dystanse przód 5mm // tył 15mm
Planowane zmiany:
- "Pakiet" USA
- Ryjek z polifta (??)
- Tunel 2din + navi
- zderzak przedni "na gładko"
- pomalować doły w kolor bądź ew. czarny połysk.
Czas na jakieś foto
Styczeń 2015:
Jeszcze czeka mnie wymiana klapy, zderzaka i lekka naprawa blacharska
Marzec 2015:
Po 2ch miesiącach "bawienia się", blacharz oddał gotowe auto do malowania
Kwiecień 2015:
Odebranie Audi od lakiernika: (Malowane były tylko 2 elementy)
Czerwiec 2015:
Wymiana rozrządu, olejów, płynów i filtrów + termostat i nowy korek wlewu oleju
Wymiana sprężarki klimatyzacji + nabicie klimatyzacji
Sierpień 2015:
Zakup Alphardów 18'' 8.5J i wypolerowanie "gwiazdy"
Wrzesień 2015:
Wypolerowanie lamp przednich (Lewa po, prawa przed) + założenie lusterek poliftowych (chwilowo brak zdjęcia)
Październik 2015:
Kupno nowych opon Nankang AS1 215/40/18 i założenie ich na felgi:
Nowe papcie wylądowały na Sreberku - przymiarka
Listopad 2015:
Naklejki klubowe na Aucie
Zakup nowego zawieszenia AP SportFahrwerke
Grudzień 2015:
Zmiana wydechu końcowego na sportowy + założenie ozdobnych końcówek - wykonane przez Układy Wydechowe Kaliński. (Przebieg 108270km)
Wizualnie Przed/Po:
Spód:
Filmik dla porównania:
Luty 2016:
Zmiana seryjnego zawieszenia na gwintowane AP.
Przed i po:
Montaż aluminiowej osłony silnika,skrzyni biegów
Zapraszam do oceny
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2016, 19:17 przez Kulis, łącznie zmieniany 7 razy.
jak na 100tys przebiegu to już chyba miala sporo przygód blacharskich:
- inny odcień prawego przedniego blotnika
- brak folii na tylnych blotnikach
- na drzwiach kierowcy jest chyba cieniowanie, tak jakby tylne drzwi i błotnik były robione
wiadomo nie dyskwalifikuje to auta, no ale...
oby sie dobrze sprawowała
pzdr
- inny odcień prawego przedniego blotnika
- brak folii na tylnych blotnikach
- na drzwiach kierowcy jest chyba cieniowanie, tak jakby tylne drzwi i błotnik były robione
wiadomo nie dyskwalifikuje to auta, no ale...
oby sie dobrze sprawowała
pzdr
Wiem, wiem Zdaje sobie z tego sprawę. Wiadomo, że najlepiej jakby auto nie miało ani jednej ryski od nowości, no ale niestety jest to raczej nie realne
Auto i tak pewnie z kilka lat dostanie ode mnie nowy lakier, ale to z czasem W pierwszej kolejności chcę ogarnąć blacharkę, którą mam do zrobienia - zderzak i klapa. Później mechanika - wymienić rozrząd, olej w skrzyni itp, żebym nie musiał się zbytnio martwić (jakoś wolę dmuchać na zimne, niż naprawiać dopiero jak coś padnie).
Auto i tak pewnie z kilka lat dostanie ode mnie nowy lakier, ale to z czasem W pierwszej kolejności chcę ogarnąć blacharkę, którą mam do zrobienia - zderzak i klapa. Później mechanika - wymienić rozrząd, olej w skrzyni itp, żebym nie musiał się zbytnio martwić (jakoś wolę dmuchać na zimne, niż naprawiać dopiero jak coś padnie).
- dominik-a6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 28 lip 2013, 11:42
- Lokalizacja: JAROCIN
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga