Witam.
Jakis czas temu naprawialem skrzynie (automat) w mojej C5 , po naprawie przestal mi działać tempomat.
Błąd jaki odczytałem Vagiem to :
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Part No: 4B0 927 156 D
Component: AG5 01V 2.8l5V RdW D03
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
VCID: 2854FAFEA4A90D5C
1 Fault Found
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal
-------------------------------------------------------------------------------
Wie ktoś może gdzie znajduje się te czujnik?
Czy to jest jakis czujnik od hamulca znajdujacy sie w skrzyni ?
Może po naprawie skrzyni ktoś poprostu zapomniał go podpiąć ?
A6 C5 po naprawie automatu nie dziala tempomat
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
ten włącznik jest przy pedale hamulca
Masz u siebie tempomat na podciśnienie bo masz przepustnicę na linkę , dlatego masz też dwa czujniki hamulca ( ten dodatkowy czarny jest połączony razem z zaworem napowietrzającym ) - może przy wyciąganiu skrzyni coś porozpinali
Ten błąd może się czasem pojawiać w sterowniku skrzyni wg. rosstech - powinien zniknąć jeśli naciśniesz hamulec przed sprawdzeniem błędu
źródło:
Masz u siebie tempomat na podciśnienie bo masz przepustnicę na linkę , dlatego masz też dwa czujniki hamulca ( ten dodatkowy czarny jest połączony razem z zaworem napowietrzającym ) - może przy wyciąganiu skrzyni coś porozpinali
Ten błąd może się czasem pojawiać w sterowniku skrzyni wg. rosstech - powinien zniknąć jeśli naciśniesz hamulec przed sprawdzeniem błędu
źródło:
Many Automatic Transmission Control Modules will show a DTC 00526 or 17087 that indicates a faulty brake light switch. This can be ignored and will not appear if you press the brakes once before checking for Fault Codes.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Tempomat mechaniczny na podciśnienie to:
- pompka ( znajduje się pod ABS )
- sterownik ( za schowkiem pasażera) i manetka
- gruszka z cięgnem do przepustnicy
- zawory napowietrzajce przy pedałach hamulca i sprzęgła ( w manualu )
Poszukaj czy wszytko jest połączone - z pompki wychodzi przewód podciśnienia i zaraz jest trójnik , rozdziela się do gruszki i do wnętrza auta do tych zaworów przy pedałach.
Potem można sprawdzić działanie manetki i sterownika - podobno to jest najczęstsza przyczyna ( jakieś zimne luty i czasem przepalone tranzystory )
Jakbyś więcej pytań to mamy niedaleko do siebie
- pompka ( znajduje się pod ABS )
- sterownik ( za schowkiem pasażera) i manetka
- gruszka z cięgnem do przepustnicy
- zawory napowietrzajce przy pedałach hamulca i sprzęgła ( w manualu )
Poszukaj czy wszytko jest połączone - z pompki wychodzi przewód podciśnienia i zaraz jest trójnik , rozdziela się do gruszki i do wnętrza auta do tych zaworów przy pedałach.
Potem można sprawdzić działanie manetki i sterownika - podobno to jest najczęstsza przyczyna ( jakieś zimne luty i czasem przepalone tranzystory )
Jakbyś więcej pytań to mamy niedaleko do siebie
