Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Samochód ma brak mocy, tryb awaryjny.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Obii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 25 paź 2014, 13:30
Lokalizacja: Tychy

[ AKE 2.5 180 KM] Samochód ma brak mocy, tryb awaryjny.

Post autor: Obii » 26 gru 2014, 15:38

Witam,

Samochód przełącył się w tryb awaryjny, mam brak mocy przy przyśieszaniu, maxi osiąga 2000 obrotów. Samochód nie wkręca się od samego dołu. Podłaczylem VAG i nie ma żadnych błdów. Na luzie normalnie działa silnik, wkręca na obroty prawidłowo.
Ostatnio mi na chwilę przy ruszaniu wchodził w tryb awaryjny, a teraz jest już cały czas.
Sprawdziłem zawór N18 i N75. Z zaworu N75 przy BS jest podciśnienie, natomiast dla zaworu N18 brak podcisnienia. Sprawdziłem wężyki i wygląda na to, że są w porządku.
Odpiołem wtyczkę z zaworu N18 i pokazuje bład w VAG, po wpięciu skasuje bład i nic już nie pokazuje, żadnych błedów.
Sztangę turbo sprawdzałem na BS, działa prawidłowo.

Czy uszkodzony zawór N18 będzie przełączał silnik w tryb awaryjny?
Może to jest inna usterka, ma ktoś jakiś pomysł?
Obroty nie falują na N i P.
Pmoar w VAG bloku 003 pokazuje inne wartości dla zadanej i rzeczywistej:
- zadana 270
- rzeczywista 420
Może przepływomierz?
Ale takie same wartości miałem jak samochód chodził poprawnie wcześniej.
Wczoraj jak jechałem to na chwilę zaskoczył i szedł normalnie, po kilku kilometrach znowu to samo.
Dodam, że odpiołem przepływkę i bez zmian.
Kończą mi się pomysły, co robić?


Test vag:
VAG-COM
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 311.2-N
www.Ross-Tech.com
Dealer/Shop Name:
Workshop Code: 000 00000
Self-Diagnosis Log
Thursday, 25 December 2014, 18:36:57
VIN Number: License Plate:
Mileage: Repair Order:
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,34,35,36,37,45,55,56,57,67,75,76,77
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B2 907 401 B
Component: 2.5l/4VTEDC G100AG D01
Coding: 01016
Shop #: WSC 02325
00014059 130 106EC150_1.R75150321087
No fault code found.
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 927 156 BG
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3535
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 E
Component: ABS/ESP allrad D36
Coding: 06257
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 L
Component: A6-Klimavollautomat D64
Coding: 00063
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 930 K
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D11
Coding: 00060
Shop #: WSC 00050
􀀁˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0Y1375605
No fault code found.
VAG-COM
Self-Diagnosis Log
Thursday, 25 December 2014, 18:36:57
Page 2
VIN Number: License Plate:
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 E
Component: Zentralverrieg.,DWA D33
Coding: 04683
Shop #: WSC 78191
2 Faults Found:
01562 - Right Rear Door
59-00 - Can't Unlock
01562 - Right Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 951 178 A
Component: Innenraumueberw. D04
Coding: 00101
Shop #: WSC 02325
No fault code found.
Address 55 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 357
Component: LEUCHTWEITEREGLER D004
Coding: 00006
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
31-00 - Open or Short to Ground
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 195
Component: Radio D00
Coding: 00204
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
00850 - Control Output Active: Radio Amplifier
29-00 - Short to Ground
End --------------------------------------------------

[ Dodano: 2014-12-26, 15:38 ]
Przed chwilą jechałem autem, na początku również nie wchodził na obroty.
Po 500 metrach zaczoł normalnie iśc. Idzie jak burza. Spawdzałem parametry na vag i są identyczne jak podczas problemu. Już tak miałem kilka razy, że zaskoczył, więc nie mam nadzeji, że będzie dobrze. Ma ktoś jakis pomysł?
Obi

rysiek19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 27 kwie 2010, 21:37
Lokalizacja: pomorze

Post autor: rysiek19 » 31 gru 2014, 20:28

sprawdz sterownik skrzyni

Spooky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 wrz 2014, 23:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Spooky » 04 sty 2015, 13:26

Miałem niedawno podobny problem. Po przyspieszeniu jednorazowym moc jakby się "wieszała" włączała się kontrolka i dalej powyżej 2000 obrotów było go ciężko wkręcić. Później to tryb awaryjny już był cały czas. Poprzedni właściciel na szczęście, który jest mechanikiem tego samochodu nadal, powiedział, że to najprawdopodobniej brudna turbina. Gdy się zbiera brud w pewnym momencie zaczyna ją blokować co doprowadza do redukcji mocy przez kompa do 1/3 żeby jej nie uszkodzić. Turbina już wyczyszczona i wszystko działa jak należy i z dołu nawet lepiej idzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga