Oryginalne fabryczne sportowe zawieszenie
Oryginalne fabryczne sportowe zawieszenie
Mam pytanie - na podstawie przeczytanych postów na forum wiem, że praktycznie każdy model a6 c6 w wersji s-line ma fabrycznie obniżone zawieszenie.
Czy w zwykłych wersjach znane są Wam przypadki obniżonego fabrycznie zawieszenia w tym modelu ?
pozdr.
Czy w zwykłych wersjach znane są Wam przypadki obniżonego fabrycznie zawieszenia w tym modelu ?
pozdr.
- mambaw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 168
- Rejestracja: 18 lut 2012, 10:28
- Lokalizacja: pomorskie, zachodniopomorskie
Pewnie, że możesz- wiąże się to z wymiana amortyzatorów i sprężyn a pozniej geometria zawieszenia i wszystko hulagrzeskos pisze:Witam
Mam u siebie w nowym nabytku 1BV, jest znacznie twardsze i niższe od standardowego na oko jakieś 30 mm i tu moje pytanie czy można bez problemów zmienić je na standardowe ?
Witam.
Ja wlasnie chce zmienic moje 1BA na cos troche niższego. Przegladajac katalogi z amortyzatorami i sprezynami mozna zmienic na zawieszenie 1BE. Zamienniki takie jak Sachs i Kayaba sa dostepne. Aczkolwiek patrzac w ETKE sa jeszcze inne roznice oprocz amorow i sprezyn. Jakas podkladka na przednim jest inna, przynajmniej numery sie roznia.
Teraz nie wiem czy isc w ta strone czy zamowic sprezyny Eibach i obnizone amortyzatory czy moze zwykle amory od 1BA.
Boje sie ze na zwyklych amorach samochod przy pelnym obciązeniu bedzie troche obcieral (kola 255/35/19).
Cena obnizonych amorow (sachs~1250PLN + sprezyny ~800PLN), mozna kupic za 2700PLN Eibach Pro Kit. Ale czy zestaw Eibacha nie bedzzie za twardy?
Moze ktos go ma u siebie?
Prosze o opinie Panowie.
Pzdr
Ja wlasnie chce zmienic moje 1BA na cos troche niższego. Przegladajac katalogi z amortyzatorami i sprezynami mozna zmienic na zawieszenie 1BE. Zamienniki takie jak Sachs i Kayaba sa dostepne. Aczkolwiek patrzac w ETKE sa jeszcze inne roznice oprocz amorow i sprezyn. Jakas podkladka na przednim jest inna, przynajmniej numery sie roznia.
Teraz nie wiem czy isc w ta strone czy zamowic sprezyny Eibach i obnizone amortyzatory czy moze zwykle amory od 1BA.
Boje sie ze na zwyklych amorach samochod przy pelnym obciązeniu bedzie troche obcieral (kola 255/35/19).
Cena obnizonych amorow (sachs~1250PLN + sprezyny ~800PLN), mozna kupic za 2700PLN Eibach Pro Kit. Ale czy zestaw Eibacha nie bedzzie za twardy?
Moze ktos go ma u siebie?
Prosze o opinie Panowie.
Pzdr
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
Witam. Mam do wymiany amorty zatory,zwykle zawieszenie chciałbym aby było trochę niżej i twardziej . Czy ktoś montować amortyzatory koni linia str.t + sprężyny eibach.zestaw znalazłem na alledrogo w cenie1850pln . Czy może ktoś poleci coś innego?
Ostatnio zmieniony 28 gru 2014, 16:48 przez pawel39, łącznie zmieniany 1 raz.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
To ja tak troszkę z butami zeby nie zakladac tematu ..
U siebie w aucie zauwazylem ze mam amorki kolou czerwonego/bordowego jest to jeszcze orginal fabryczny. Nie wiem czy jest to zawieszenie obnizone czy zwykle, ale wnioskujac z przeczytanych informacji to chyba tak....
Zauwazylem ze mam lekko spocone przednie amorki, nie jest to wyczowane podczas jazdy, pracuja normalnie ale sa spocone...
Czy mozna zalozyc zwykle nowe amorki przy obecnych sprezynach i auto bedzie stalo tak jak stoi ?
U siebie w aucie zauwazylem ze mam amorki kolou czerwonego/bordowego jest to jeszcze orginal fabryczny. Nie wiem czy jest to zawieszenie obnizone czy zwykle, ale wnioskujac z przeczytanych informacji to chyba tak....
Zauwazylem ze mam lekko spocone przednie amorki, nie jest to wyczowane podczas jazdy, pracuja normalnie ale sa spocone...
Czy mozna zalozyc zwykle nowe amorki przy obecnych sprezynach i auto bedzie stalo tak jak stoi ?
wydaje mi sie ze jesli zalozysz amorki sachs wersja do aut ze sportowym zawieszeniem to autko bedzie stalo tak jak stoi. z tego co pisza koledzy na forum i z moich poszukiwan wychodzi ze sachsa montuje aso wczesniej byly to amorki monroe
http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator, ... 12639.html
http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator, ... 12639.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga