Witam. Jest to mój pierwszy post tutaj na forum. Dotąd tylko je przeglądałem i bardzo mi pomogło, ale niestety już teraz sobie nie radzę. Problem polega na tym, że silnik działa jakby miał max 100KM, 1.7 SDI jest szybsze niż moje 2.5 TDi. Zaczeło sie to w sumie z dnia na dzien. Samochód na co dzień jeździł normalnie i nie stwarzał żadnych problemów. Palil na strzał zimny czy ciepły, miał moc etc. Na chwilę obecną samochód na zimnym troszkę gorzej pali. Świece wymienione, filtr paliwa wymieniony, gruszka z turbo sprawna. Nie wiem juz gdzie szukać przyczyny tej awarii.
Dorzucam logi dynamiczne kanałów 001, 003, 004, 008, 010, 011
Proszę z góry nie warczeć, że źle zrobione ze powinny być do tych 4300rpm. Silnik nie jest w stanie bardziej się wkręcić. Zaczyna nim szarpać i nic wyżej nie pójdzie. Jesli potrzebne są jeszcze logi innych kanałów to proszę piszcie. Oczekuje jakiejkolwiek pomocy gdzie i co szukać. Z góry dzięki za pomoc.
Logi:
001- http://vaglog.pl/log_197915.html
003- http://vaglog.pl/log_197916.html
004- http://vaglog.pl/log_197917.html
008- http://vaglog.pl/log_197918.html
010- http://vaglog.pl/log_197919.html
011- http://vaglog.pl/log_197920.html
[ AKE 2.5 180 KM] Silnik nie pracuje jak powinien, brak mocy
Przeciez to tragedia jakas jest...
1) nie swieci asr na desce? przeplywka wyglada na totalnie spalona i komp usrednia na 550 jendostek tak jakby byla calkowicie odlaczona, sprawdz na wtyczce czy dobrze siedzi...
2) Turbina Ci nie laduje jak powinna, szukaj gdzies nieszczelnosci i cisnienia nie moze zlapac
3) pompa wtryskowa w 004 nie przestawia wcale kata wtrysku, sztywno lezy na 0... daj 004BS...
1) nie swieci asr na desce? przeplywka wyglada na totalnie spalona i komp usrednia na 550 jendostek tak jakby byla calkowicie odlaczona, sprawdz na wtyczce czy dobrze siedzi...
2) Turbina Ci nie laduje jak powinna, szukaj gdzies nieszczelnosci i cisnienia nie moze zlapac
3) pompa wtryskowa w 004 nie przestawia wcale kata wtrysku, sztywno lezy na 0... daj 004BS...
Dzięki panowie. Dzisiaj już nie dam rady sprawdzić tego ani zrobić logów wiec po świętach wrzucę logi i napisze co z tymi wezykami etc. Na desce świeci się kontrola trakcji i ABS, z przepływka czy bez niej zero różnicy. Czasem może jedzie lepiej z ta przepływka, ale mogę się mylić. Dodam, że na silniku raz są błędy raz nie. Nie podam jakie bo po prostu znikają i na chwilę obecną nie ma żadnego.
Panowie tak na szybko napisze ze faktycznie wtyczka z przepływki była nie do końca wsadzona. Wtyczkę poprawiłem i jest taki efekt ze auto minimalnie lepiej się zbiera ale zauważyłem ze gruszka z turbo wgl się na rusza. Wszystkie wężyk wsadzone a jak ściągnę ten wężyk z gruszki to słychać takie psssss wiec chyba jest szczelne wszystko. Logi wrzucę jak wrócę do domu. Dzięki za pomoc.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga