VAG wyrzucił taki oto błąd:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 402 G HW: 4F0 907 401 A
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011372
Shop #: WSC 00290 259 85718
1 Fault Found:
000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 151401 km
Time Indication: 0
Date: 2011.06.10
Time: 18:53:59
Freeze Frame:
RPM: 2079 /min
Torque: 261.3 Nm
Speed: 117.6 km/h
Absolute Pres.: 1754.4 mbar
Absolute Pres.: 1366.8 mbar
Mass Air / Rev.: 705.0 mg/str
Temperature: 18.9°C
Z tego co gdzieś wyczytałem może to mieć coś wspólnego z połączeniem pomiędzy turbo i inercoolerem (nieszczelny, pęknięty wąż np). Pare miesięcy temu miałem wymieniany jeden intercooler i to kolejny trop jakim sie kieruję. Z drugiej jednak strony bląd ten wskazuje na przekroczenie górnego limitu czyli "przeładowanie" jeśli dobrze dedykuje. Nieszczelność w układzie nie powodowałaby takiego zachowania chyba.
Jeśli ktoś miał podobny problem lub wie gdzie szukać przyczyny proszę o informację. Nie ma mnie teraz w kraju, żona sie buja autem i nie chciałbym aby gdzieś przy wyprzedzaniu straciła moc. Jest tez pewien plus tego zdarzenia - moja połówka nauczyła się diagnozować A6 VAGiem

pzdr