Panowie wczoraj podczas wyprzedzania auto weszło w tryb awaryjny, zapaliła się kontrolka świec żarowych, nastąpiła utrata mocy. Po restarcie wszystko wróciło do normy.
VAG wyrzucił taki oto błąd:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 402 G HW: 4F0 907 401 A
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011372
Shop #: WSC 00290 259 85718
1 Fault Found:
000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 151401 km
Time Indication: 0
Date: 2011.06.10
Time: 18:53:59
Freeze Frame:
RPM: 2079 /min
Torque: 261.3 Nm
Speed: 117.6 km/h
Absolute Pres.: 1754.4 mbar
Absolute Pres.: 1366.8 mbar
Mass Air / Rev.: 705.0 mg/str
Temperature: 18.9°C
Z tego co gdzieś wyczytałem może to mieć coś wspólnego z połączeniem pomiędzy turbo i inercoolerem (nieszczelny, pęknięty wąż np). Pare miesięcy temu miałem wymieniany jeden intercooler i to kolejny trop jakim sie kieruję. Z drugiej jednak strony bląd ten wskazuje na przekroczenie górnego limitu czyli "przeładowanie" jeśli dobrze dedykuje. Nieszczelność w układzie nie powodowałaby takiego zachowania chyba.
Jeśli ktoś miał podobny problem lub wie gdzie szukać przyczyny proszę o informację. Nie ma mnie teraz w kraju, żona sie buja autem i nie chciałbym aby gdzieś przy wyprzedzaniu straciła moc. Jest tez pewien plus tego zdarzenia - moja połówka nauczyła się diagnozować A6 VAGiem
pzdr
[ A6 C6] Błąd dotyczący ciśnienia doładowania 000565/P0235
[ A6 C6] Błąd dotyczący ciśnienia doładowania 000565/P0235
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny.
poglądów, bez podawania przyczyny.
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Witam, przyczyn tego błędu może być wiele:
1. Węże, rurki - odłączone, zapchane lub nieszczelne,
2. Zawór elektromagnetyczny N75 uszkodzony (odłączony) wężyk,
3. Niesprawna turbina.
ÂŹródło http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 235/000565
1. Węże, rurki - odłączone, zapchane lub nieszczelne,
2. Zawór elektromagnetyczny N75 uszkodzony (odłączony) wężyk,
3. Niesprawna turbina.
ÂŹródło http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 235/000565
UneeK, Turbina w naszych autach nie jest sterowana zaworkiem N75( podcisnienieowo!U mnie bylo podobnie tez sie pojawil raz blad taki. Wzialem na wylaczonym samochodzie! Bez kluczykow w stacyjce!(wazne)! Odpialem wtyczke od turbiny i prysnalem srodkiem poprawiajacym przewodzenie!!! I tyle! Wiecej sie juz takie cos niepowtorzylo!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja mam bardzo podobny problem
komp wskazuje na sterownik ale sterownik odłącza turbo bo dochodzi do przeładowania
no i jeśli to nie kostka którą równiez trysnę
to może być problem z tzw. kierownicą turbo czyli delikatnie zacinającymi sie łopatkami w turbo przy zmienianiu geometrii - jak dobrze zrozumiałem
większym problemem jest przypisanie sterownika do jednego turbo i teoretyczny brak możliwości jego powtórnego zaprogramowania...
komp wskazuje na sterownik ale sterownik odłącza turbo bo dochodzi do przeładowania
no i jeśli to nie kostka którą równiez trysnę
to może być problem z tzw. kierownicą turbo czyli delikatnie zacinającymi sie łopatkami w turbo przy zmienianiu geometrii - jak dobrze zrozumiałem
większym problemem jest przypisanie sterownika do jednego turbo i teoretyczny brak możliwości jego powtórnego zaprogramowania...
Dzięki Panowie, zrobię tak jak mówicie, przeczyszczę wtyczkę do turbo. Właśnie widziałem wiele logów z tym błędem, ale tam zazwyczaj razem z błędem dotyczącym doładowania wyskakiwał błąd sterownika turbo. U mnie tego niema. Auto śmiga normalnie od tamtego pojedynczego incydentu.
Miałem zamiar udać się do warsztatu na sprawdzenie, ale jeśli to jednorazowy wyskok, to chyba szkoda czasu na rozgrzebywanie połowy auta (chociażby żeby sprawdzić połączenia turbo, intercoolera itp). No chyba, żeby logi dynamiczne porobić.
Miałem zamiar udać się do warsztatu na sprawdzenie, ale jeśli to jednorazowy wyskok, to chyba szkoda czasu na rozgrzebywanie połowy auta (chociażby żeby sprawdzić połączenia turbo, intercoolera itp). No chyba, żeby logi dynamiczne porobić.
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny.
poglądów, bez podawania przyczyny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 wrz 2014, 19:44
- Lokalizacja: Oleśnica
Witam wszystkich, mam pytanie. Czy po regeneracji oryginalnej turbosprężarki w silniku 3.0 TDI BMK (wymiana wszystkich części mechanicznych na nowe, sterownik zostaje nieruszany, ten który jest, też oryginalny) jest konieczne programowanie sterownika od turbo, wgrywanie nastaw podstawowych? Czy tylko adaptacja turbiny przez VCDS? Przeczytałem wiele postów i nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Proszę o odpowiedź jeśli ktoś wie coś na ten temat.
PO235
Witam ja także boryka się z tym błędem niewiem co robić turbo było wysyłane na sprawdzenie i rzekomo jest dobra szczelność jest dobra także było sprawdzane. Macie jakieś pomysły Łagów nie zrobię bo niemam czym
Po wymianie czujnika ciśnienia dalej to samo . Do tego włącza mi się Bo w p0 161 dotyczący świecy żarówek w 1 cylindrze cz6 świeca może być powodem bledu p0235 jakieś pomysły
Po wymianie czujnika ciśnienia dalej to samo . Do tego włącza mi się Bo w p0 161 dotyczący świecy żarówek w 1 cylindrze cz6 świeca może być powodem bledu p0235 jakieś pomysły
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga