zaba84, w audi c6 to ładowanie wygląda troszkę inaczej bo nie tylko odpowiada za to regulator napięcia.Sam ostatnie dwa dni walczyłem z ładowaniem w swojej c6

zaznaczę że mam akumulator 110Ah stanowczo za duży niż przewiduje producent.
Pokonuje krótkie odcinki i akumulator nie jest doładowany

moje ładowanie mierzone pod maską i na aku wynosiło 13,3 więc za mało.Zakupiłem drugi alternator, moduł akumulatora i zabrałem się za czyszczenie przewodów od masy, ładowania i rozrusznika.Wszystko oczyszczone jak nowe zmieniony alternator i moduł auto złożone

odpalam silnik sprawdzam napięcie a tu ładownie 13,48 normalnie masakra

ostatni pomysł jaki przyszedł mi do głowy to podmiana akumulatora. Wsadziłem aku 74Ah troszkę mały ale do testów

a swój
podłączyłem pod ładowanie małym prądem na kilka godzin poza autem.
Na aku za małym ale dobrze naładowanym wynik 13.98 i 14.1 więc wszystko ładnie

teraz wróciłem z garażu wrzuciłem aku 110Ah po kilkugodzinnym ładowaniu i ładowanie prawidłowe
Rozmawiałem z kilkoma osobami od elektroniki samochodowej na temat ładowania w c6
tutaj nie zawsze ładowanie jest 14,4 na samym alternatorze widnieje 14
Opisałem moją przygodę z ładowaniem

i polecam dobrze naprawdę dobrze naładować akumulator lub wymienić na taki jak zaleca producent
ps. na pewno oczyszczenie wszystkich styków WN poprawiło pracę rozrusznika teraz kręci jak wariat a czasami się przycinał.