![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Kupilem sobie ostanio A6 C5 quattro 4.2
Autko bez gazu, przeszlo wlasnie wymiane rozrzadu i regeneracje wspomagania. Jakies 150km po wymianach auto wpadlo w tryb awaryjny.
Pobawilem sie VAGiem i wyszlo:
Address 01: Engine
Controller: 4D0 907 558 A
Component: 4.2L V8/5V G 0002
Coding: 05752
Shop #: WSC 02335
1 Fault Found:
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Zrobilem pomiary i okazalo sie ze przy ok 42% otwarcia przepustnicy wyskakuje ten blad i wlacza tryb awaryjny. Po restarcie samochodu mozna jechac od nowa, dopoki nie wcisnie sie za mocno gazu, blad sie wtedy pojawia znowu i wlacza tryb awaryjny. Mozna go skasowac, ale nic to nie daje. Zrobilem na wszelki przypadek adaptacje (tak, wiem, bez sensu bez czyszczenia), niby powiedzialo ze OK, ale blad pojawia sie bez zmian.
Macie jakies pomysly? Do wymiana przepustnica?
Przejrzalem allegro, uzywki niby sa po ok 150 zl, ale czy to wystarczy?