[INNY] Swiezo po zakupie a6 c5 avant 1.8 t AWT problem z sil
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 gru 2014, 16:44
- Lokalizacja: Łask
[INNY] Swiezo po zakupie a6 c5 avant 1.8 t AWT problem z sil
Swiezo po kupnie tego auta, mialem obd II po vw golfie iv po diagnozie wyszlo mi to co ponizej podaje linnki do logow . Troszke duzo tego i problem z turbo, dodam ze auto jezdzi nie szarpie a jutro mialem jechac na zagazowanie i teraz sie zastanawiam
17939 Nastawnik wałka rozrządu - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
(Ten juz 3 razy)17939 Nastawnik wałka rozrządu - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64e ... 39363.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8f ... 6fa50.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/302 ... 421ba.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61c ... 490c5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/691 ... 6136e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d62 ... dd663.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56f ... a76d9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/691 ... 036da.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb3 ... 5324d.html
17939 Nastawnik wałka rozrządu - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
(Ten juz 3 razy)17939 Nastawnik wałka rozrządu - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64e ... 39363.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8f ... 6fa50.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/302 ... 421ba.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61c ... 490c5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/691 ... 6136e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d62 ... dd663.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56f ... a76d9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/691 ... 036da.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb3 ... 5324d.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Musisz zrobić logi dynamiczne podczas jazdy, kanały 002+033, 115+118, 003+020, wtedy będzie pełny obraz stanu silnika, logi na 3 z butem w podłodze do odcinki, bład nastawnika trzeba sprawdzić czy wtyczka nie jest obluzowana przy nastawniku i sprawdzić opór cewki elektrozaworu nastawnika.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 gru 2014, 16:44
- Lokalizacja: Łask
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Ale te screny robiłes na postoju tak? to jakie chcesz tam zobaczyc dołądowanie? chcesz sprawić jak wyglada dołądowanie i reszta zrób logi podczas jazdy, czy jest sens gazować nie wiem jak chcesz, ja bym najpierw doprowadził auto do ładu, bo niesprawne auto cięzko jest wystroic na lpg.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 gru 2014, 16:44
- Lokalizacja: Łask
zrobilem cos takiego mam nadzieje ze dobrze
http://vaglog.pl/log_195965.html
http://vaglog.pl/log_195970.html
http://vaglog.pl/log_195969.html
http://vaglog.pl/log_195968.html
http://vaglog.pl/log_195967.html
http://vaglog.pl/log_195966.html
a jezeli chodzi Nastawnik wałka rozrządu 17939 podpialem miernik to pokazywalo od 2 do 8 omow (c27 13 007 02 , 21 600 005 J numery z nastawnika )
o to chodzilo??
(nie mialem gdzie go dalej krecic
http://vaglog.pl/log_195965.html
http://vaglog.pl/log_195970.html
http://vaglog.pl/log_195969.html
http://vaglog.pl/log_195968.html
http://vaglog.pl/log_195967.html
http://vaglog.pl/log_195966.html
a jezeli chodzi Nastawnik wałka rozrządu 17939 podpialem miernik to pokazywalo od 2 do 8 omow (c27 13 007 02 , 21 600 005 J numery z nastawnika )
o to chodzilo??
(nie mialem gdzie go dalej krecic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
O to chodziło, zerknij tylko czy nie masz gdzies jakiejś dziury na odcinku przepływomierz-turbina obejrzyj dokładnie tego gumowego węża, jesli nic nie znajdziesz to przepływka do wymiany, tylko nie inwestuj czasem w jakies zamienniki tylko bosch po numerach 06A906461L 0280218063, turbo pompuje bardzo ładnie, jak ogarniesz przepływke to znowu logi wystarczy 002+033 i 115+020. Co do oporu cewki nastawnika to powinno mieścic sie w 10-18 ohm.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 gru 2014, 16:44
- Lokalizacja: Łask
dzieki wielkie
To szukam przeplywki (ciekaw jestem czy uzywke mozna sprawdzic
Co do nastawnika to kazdorazowo przy podpięciu miernika pokazuje wartosc i zaraz sie zeruje. Wartosci te sa w przedziale od 2 do 8. Czyli tez jest do wymiany
[ Dodano: 2014-12-18, 13:35 ]
troszke mi sie zeszło ale juz po wymianie przeplywki
http://vaglog.pl/log_197199.html
http://vaglog.pl/log_197202.html
a jezeli chodzi o nastawnik faz rozrzadu to ma oporność 23, znalazłem tylko używkę i ma tą sama opornosc, nowej nie moge znaleźć po numerach 21 600 005 J u znajomego w tez w awt a6 c5 byl 21 600 005 bez "J" nie wiem czym sie roznia
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
ostatnio bardzo czesty blad macie jakies pomysly
To szukam przeplywki (ciekaw jestem czy uzywke mozna sprawdzic
Co do nastawnika to kazdorazowo przy podpięciu miernika pokazuje wartosc i zaraz sie zeruje. Wartosci te sa w przedziale od 2 do 8. Czyli tez jest do wymiany
[ Dodano: 2014-12-18, 13:35 ]
troszke mi sie zeszło ale juz po wymianie przeplywki
http://vaglog.pl/log_197199.html
http://vaglog.pl/log_197202.html
a jezeli chodzi o nastawnik faz rozrzadu to ma oporność 23, znalazłem tylko używkę i ma tą sama opornosc, nowej nie moge znaleźć po numerach 21 600 005 J u znajomego w tez w awt a6 c5 byl 21 600 005 bez "J" nie wiem czym sie roznia
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
ostatnio bardzo czesty blad macie jakies pomysly
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 gru 2014, 16:44
- Lokalizacja: Łask
tak gaz zalozylem przeplywka jest identyczna jak ta co mialem, wyjąłem środek tez jest identyczna
http://vaglog.pl/log_197198.html
http://vaglog.pl/log_197202.html
jeden z tych logow byl robiony na gazie a drogi na benzynie tylko nie pamietam ktory to ktory:/
a co z tym
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
[ Dodano: 2014-12-20, 08:45 ]
znalazłem w końcu dobry nastawnik opornosc 17, ale to nic nie zmienilo jezeli chodzi o ten blad:/
17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit
P1531 - 35-10 - - - Intermittent
macie jakies pomysly czy muszę jednak oddac auto
http://vaglog.pl/log_197198.html
http://vaglog.pl/log_197202.html
jeden z tych logow byl robiony na gazie a drogi na benzynie tylko nie pamietam ktory to ktory:/
a co z tym
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
[ Dodano: 2014-12-20, 08:45 ]
znalazłem w końcu dobry nastawnik opornosc 17, ale to nic nie zmienilo jezeli chodzi o ten blad:/
17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit
P1531 - 35-10 - - - Intermittent
macie jakies pomysly czy muszę jednak oddac auto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Jedz do gazownika i zapytaj się czy podpinał sie instalacją lpg do sondy lambda, jak tak to niech to odłaczy..
Co do nastwanika to na vagu w engine wejdz w test wyjść tam są testy po koleji zaworków w tym n205 czyli nastawnika, jak dojdzie do niego powinno być słychac cykanie z niego, jesli nie to nadal coś nie tak z nim lub wtyczka, wiązka.
Sprawdz czy jest napiecie we wtyczce powinno być 12v jak nie ma trzeba sprawdzić bezpiecznik, jest zdaje się w puszce z komputerem.
Co do nastwanika to na vagu w engine wejdz w test wyjść tam są testy po koleji zaworków w tym n205 czyli nastawnika, jak dojdzie do niego powinno być słychac cykanie z niego, jesli nie to nadal coś nie tak z nim lub wtyczka, wiązka.
Sprawdz czy jest napiecie we wtyczce powinno być 12v jak nie ma trzeba sprawdzić bezpiecznik, jest zdaje się w puszce z komputerem.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 gru 2014, 16:44
- Lokalizacja: Łask
nie wiem czy to dobrze ale napięcie na wtyczce jest 9v a przy tescie vagiem cyka
17938 nastawnik walka rozrzadu- zwarcie do masy -tak przy sprawdzaniu mialem napisane i cykal
nie wiem czy to pomoze ale czasem samochod faluje na obrotach na jakies 4sekundy, i raz ma chec jechac a raz tragedia ( zaobserwowałem ze ma chec jechac jak wykasuje mu te dwa bledy 17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit
A myslisz ze moze miec to cos wspolnego z czujnikiem polozenia walkow w glowicy (zauważyłem ze gazownik mi sie podpiął do tego czujnika w glowicy od strony rozrzadu z obrotami )??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/619 ... 13169.html - myslicie ze to moze byc odpowiedzialne za ten blad 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
[ Dodano: 2014-12-28, 11:39 ]
sprawdzilem kompresorem na szczelnosc ukladu podcisnien okazalo sie ze gazownik zle dokrecil opaske na trójniku plastikowym ktory laczy mapsensor, kolektor dolotowy oraz parownik, i takie pytanie za przeplywka mam taka gruszke od odmy ona tez bardzo syczy , tak powinna i jeszcze bylo w niej troszke wody a w srodku bylo az grubo mazidla bialego
17938 nastawnik walka rozrzadu- zwarcie do masy -tak przy sprawdzaniu mialem napisane i cykal
nie wiem czy to pomoze ale czasem samochod faluje na obrotach na jakies 4sekundy, i raz ma chec jechac a raz tragedia ( zaobserwowałem ze ma chec jechac jak wykasuje mu te dwa bledy 17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit
A myslisz ze moze miec to cos wspolnego z czujnikiem polozenia walkow w glowicy (zauważyłem ze gazownik mi sie podpiął do tego czujnika w glowicy od strony rozrzadu z obrotami )??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/619 ... 13169.html - myslicie ze to moze byc odpowiedzialne za ten blad 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
[ Dodano: 2014-12-28, 11:39 ]
sprawdzilem kompresorem na szczelnosc ukladu podcisnien okazalo sie ze gazownik zle dokrecil opaske na trójniku plastikowym ktory laczy mapsensor, kolektor dolotowy oraz parownik, i takie pytanie za przeplywka mam taka gruszke od odmy ona tez bardzo syczy , tak powinna i jeszcze bylo w niej troszke wody a w srodku bylo az grubo mazidla bialego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 gru 2014, 16:44
- Lokalizacja: Łask
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
To jest ogranicznik zapobiegajcy nadmiernemu wysysaniu oparów oleju z odmy podczas mocnego zasysania turbiny, powinien sie przymykac lekko przy duzym podcisnieniu, sprawdz czy szczelny jest w sensie czy nie zasysa powietrza z zewnątrz, ma taka mała dziurke pod spodem jak peknie w nim membrana to ciągnie powietrze przez nią.
Co do sondy to dziwne ma wskazania napiecia, ja bym jednak sprawidził czy nie podłaczył sie do żadnej sondy bo gazownicy maja dziwne pomysły, zrób loga statycznego na jałowym na pb i na lpg po kasowaniu błedów kanały 002+032+033.
Co do sondy to dziwne ma wskazania napiecia, ja bym jednak sprawidził czy nie podłaczył sie do żadnej sondy bo gazownicy maja dziwne pomysły, zrób loga statycznego na jałowym na pb i na lpg po kasowaniu błedów kanały 002+032+033.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 gru 2014, 16:44
- Lokalizacja: Łask
06a129 101a - numer tej gruszki od odmy, i tak jest jak mowisz ciagnie powietrze przez ta mala dziurke, jutro dopiero bede mial nowa to podmienie
[ Dodano: 2014-12-28, 12:58 ]
zauważyłem ze gorzej chodzi na gazie moze dopiero po pierwszej regulacji bedzie lepiej
[ Dodano: 2014-12-28, 14:35 ]
http://vaglog.pl/log_198115.html - na tym jest gaz a na ostatnim przełączyłem na benzynę
http://vaglog.pl/log_198114.html - bezyna
o to chodzilo??czy jeszcze raz zrobic
[ Dodano: 2014-12-28, 16:42 ]
po wymianie oleju i filtra okazalo sie ze nie moge wykasowac tego bledu od razu sie pojawia :/przed chociaz moglem go wykasowac , pojawial sie po paru km
17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit
P1531 - 35-10 - - - Intermittent
[ Dodano: 2014-12-28, 12:58 ]
zauważyłem ze gorzej chodzi na gazie moze dopiero po pierwszej regulacji bedzie lepiej
[ Dodano: 2014-12-28, 14:35 ]
http://vaglog.pl/log_198115.html - na tym jest gaz a na ostatnim przełączyłem na benzynę
http://vaglog.pl/log_198114.html - bezyna
o to chodzilo??czy jeszcze raz zrobic
[ Dodano: 2014-12-28, 16:42 ]
po wymianie oleju i filtra okazalo sie ze nie moge wykasowac tego bledu od razu sie pojawia :/przed chociaz moglem go wykasowac , pojawial sie po paru km
17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit
P1531 - 35-10 - - - Intermittent