AUDI A6 C5 2001r by Bohun
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
AUDI A6 C5 2001r by Bohun
Witam wszystkich serdecznie
Jako, że z regulaminu wyczytałem, iż wątek powitań został usunięty tak więc chciałbym przedstawić Wam siebie jak i moje nowe autko
Otóż jestem Bartek mam 22 lata i pracuję jako IT service Manager. Od 2 dni po bardzo długich poszukiwaniach z Panem Ryszardem ( rzeczoznawcą ) auta zostałem posiadaczem mojej srebrnej strzały. Poszukiwania były bardzo długie i dokładne lecz trafiła się fajna sztuka z pewną historią. Moje Audi jest z 2001r z silnikiem 3.0 v6 ASN bez napędu quatrro + skrzynia multitronik. Z auta jak narazie jestem bardzo zadowolony komfort jazdy jest nie do opisania tym bardziej biorąc pod uwagę, że od kilku ładnych lat jeździłem moim wiernym Seatem Cordobą z 1995 r o mocy 75 koni . Autko jest bardzo zadbane i sprawdzone.
W dniu 17.12 jadę na instalację LPG gdzie zostanie zainstalowana instalacja Stag 300 Premium wtryski Baracuda reduktor do 300 koni wlew pod klapkę i butla w koło.
Na chwilę obecną cały czas uczę się tego co posiada to autko zaczynając od wspomagania kończąc na komputerze, navi , webasto i jakimś chłodzeniu
Dziś tylko jedno zdjęcie podglądowe i z czasem będę dodawał zdj z przeprowadzonych przeze mnie zmian. Dodam, że bardzo lubię motoryzację i w miarę możliwości w aucie robię wszystko sam.
A oto i Audiczka
[ Dodano: 2014-12-18, 14:48 ]
Jako że dziś Audi wraca z instalacji podtlenku elpidżi chciałbym wam pokazać jak wyglądał silniczek mojego autka przed instalacją a potem po :
A tu podczas oględzin z Panem Ryszardem ( rzeczoznawcą ) :
Jako, że z regulaminu wyczytałem, iż wątek powitań został usunięty tak więc chciałbym przedstawić Wam siebie jak i moje nowe autko
Otóż jestem Bartek mam 22 lata i pracuję jako IT service Manager. Od 2 dni po bardzo długich poszukiwaniach z Panem Ryszardem ( rzeczoznawcą ) auta zostałem posiadaczem mojej srebrnej strzały. Poszukiwania były bardzo długie i dokładne lecz trafiła się fajna sztuka z pewną historią. Moje Audi jest z 2001r z silnikiem 3.0 v6 ASN bez napędu quatrro + skrzynia multitronik. Z auta jak narazie jestem bardzo zadowolony komfort jazdy jest nie do opisania tym bardziej biorąc pod uwagę, że od kilku ładnych lat jeździłem moim wiernym Seatem Cordobą z 1995 r o mocy 75 koni . Autko jest bardzo zadbane i sprawdzone.
W dniu 17.12 jadę na instalację LPG gdzie zostanie zainstalowana instalacja Stag 300 Premium wtryski Baracuda reduktor do 300 koni wlew pod klapkę i butla w koło.
Na chwilę obecną cały czas uczę się tego co posiada to autko zaczynając od wspomagania kończąc na komputerze, navi , webasto i jakimś chłodzeniu
Dziś tylko jedno zdjęcie podglądowe i z czasem będę dodawał zdj z przeprowadzonych przeze mnie zmian. Dodam, że bardzo lubię motoryzację i w miarę możliwości w aucie robię wszystko sam.
A oto i Audiczka
[ Dodano: 2014-12-18, 14:48 ]
Jako że dziś Audi wraca z instalacji podtlenku elpidżi chciałbym wam pokazać jak wyglądał silniczek mojego autka przed instalacją a potem po :
A tu podczas oględzin z Panem Ryszardem ( rzeczoznawcą ) :
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
Dlaczego szkoda że multi ?
Jakieś słabe opinie są o tej skrzyni ?
Ogólnie w planach jak na razie to na pewno przyciemnienie szyb tylnych , inne aluski , oraz pomalowanie dokładek zderzaka w kolor. A reszta z czasem sama wyjdzie
Jako że audiczka dziś wróciła z warsztatu już z zamontowanym LPG trafiło do mnie do dopieszczenia. W garażu dla konserwacji na zimę wykonana polerka lakieru ( jak jutro będzie ładnie zrobię zdj ). W najbliższym czasie autko zabiorę na kanał i wymienię sondę drugą , katalizatora Band1 oraz wykonam mycie oraz konserwację podwozia na zimę + czyszczenie hamulców tak o aby lepiej wyglądały.
A tu robota wykonana przez warsztat :
Jak na razie nie odczułem jakiegoś spadku mocy ale co wyjdzie w praniu to się okaże
Jakieś słabe opinie są o tej skrzyni ?
Ogólnie w planach jak na razie to na pewno przyciemnienie szyb tylnych , inne aluski , oraz pomalowanie dokładek zderzaka w kolor. A reszta z czasem sama wyjdzie
Jako że audiczka dziś wróciła z warsztatu już z zamontowanym LPG trafiło do mnie do dopieszczenia. W garażu dla konserwacji na zimę wykonana polerka lakieru ( jak jutro będzie ładnie zrobię zdj ). W najbliższym czasie autko zabiorę na kanał i wymienię sondę drugą , katalizatora Band1 oraz wykonam mycie oraz konserwację podwozia na zimę + czyszczenie hamulców tak o aby lepiej wyglądały.
A tu robota wykonana przez warsztat :
Jak na razie nie odczułem jakiegoś spadku mocy ale co wyjdzie w praniu to się okaże
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Multitronic, vel multilotek jest słabą skrzynią, nie znosi wysokiego momentu obrotowego, który ten silnik względnie posiada. Zamysł jest super, wykonanie gorsze.
Co go montażu LPG w tym silniku ciężko o bardzo estetyczną instalację wtryskiwaczy, nie ma osłon, nie ma do czego przypiąć wtryskiwaczy. Jedyna rzecz to troszkę za długie węże prowadzące z wtryskiwaczy do dysz w kolektorze.
Co go montażu LPG w tym silniku ciężko o bardzo estetyczną instalację wtryskiwaczy, nie ma osłon, nie ma do czego przypiąć wtryskiwaczy. Jedyna rzecz to troszkę za długie węże prowadzące z wtryskiwaczy do dysz w kolektorze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
To zaraz je skroce ogólnie hm ja jeżdżę dość spokojnie a skrzynia jest po zmianie oleju nic nie szarpie ani nic jest bardzo płynna no nic co wyjdzie w praniu to się okaże mam tylko nadzieje ze bbędzie ok. Co do instalacji myślę że jest wykonana ok , wtryskow inaczej ułożyć się nie da a przed instalacją widziałem kilka zdj aut z tym silnikiem i instalacja wyglądała słabo. Na chwilę obecną jestem zadowolony komputer i złącze diagnostyczne jest przy aku butla w kole wlew pod klapka. Jedyne co to narzekali ze przez webasto reduktor gdzieś z lewej strony pod lampa jest. Dostęp jest w miarę ok.
Jak coś przepraszam z góry za jakieś braki ą ę , ale klepię na telefonie
P.S a co myślicie o tym zestawie LPG ? Czytałem trochę na forum przed instalacją dlatego pozostałem przy stagu tylko wtryski zamiast hany dałem barracudy.
Jak coś przepraszam z góry za jakieś braki ą ę , ale klepię na telefonie
P.S a co myślicie o tym zestawie LPG ? Czytałem trochę na forum przed instalacją dlatego pozostałem przy stagu tylko wtryski zamiast hany dałem barracudy.
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
Brak kompensacji na listwach, długie węże wtrysk-kolektor. Dopłata do 300 Premium niepotrzebna. Da się to zrobić zdecydowanie estetyczniej: http://oi58.tinypic.com/11jvxu0.jpg Skąd jest wzięte podciśnienie? Jaki reduktor?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
a jak ta kompensacja powinna wyglądać ? Aż tak się nie znam :P
Co do wężyków chyba sam je skrócę, do równej długości .
Podciśnienie nie mam pojęcia skąd jest , jak można to sprawdzić ? zauważyłem tylko że w kolektorze dolotowym jest o jeden wężyk więcej niż jest wtryskiwaczy, czy to to ?
Przepraszam , ale na LPG aż tak się nie znam
P.S - teraz tym zdj pokazuje że fakt da się lepiej i chyba sam to ciut lepiej poukładam pod maską ale mimo wszystko widziałem gorsze instalacje i jestem zadowolony
Co do wężyków chyba sam je skrócę, do równej długości .
Podciśnienie nie mam pojęcia skąd jest , jak można to sprawdzić ? zauważyłem tylko że w kolektorze dolotowym jest o jeden wężyk więcej niż jest wtryskiwaczy, czy to to ?
Przepraszam , ale na LPG aż tak się nie znam
P.S - teraz tym zdj pokazuje że fakt da się lepiej i chyba sam to ciut lepiej poukładam pod maską ale mimo wszystko widziałem gorsze instalacje i jestem zadowolony
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
Kompensacja to dodatkowe połączenie między listwami wtryskowymi wyrównujące ciśnienie w układzie - tu masz schemat (ukradłem z lpg-forum i trochę przerobiłem): http://oi58.tinypic.com/14b55yo.jpg Co do podciśnienia: mapsensor (PS-02) ma 2 wejścia i 2 wyjścia. Grube węże to gaz, cienkie to podciśnienie. Zobacz gdzie jest podłączony ten cienki wąż idący w stronę wtryskiwaczy. Wkrętka powinna być zaraz za przepustnicą.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 10 gru 2014, 16:08
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Poznań
Witam
Co do Podciśnienia tak , jest zaraz za przepustnicą . Ogólnie gazik sprawdza się ok . Zastanawiam się czy temp przełączenia się jest ok . Jaka powinna bo mi się przełącza na ok 70 stopni.
Dziś miałem dzień wolny poszedłem dopieścić audiczkę .
Zrobione tylne hamulce , filtr powietrza , osłona przegubu przód prawa strona do tego polerka i czyszczenie wnętrza z szybami .
Kilka dni wcześniej wymieniłem olej na Castrola syntetyk ( na takim jeździł poprzednio) oraz poskracałem wężyki od LPG aby wyglądało to lepiej . Każdy o taką samą odległość.
Kilka zdj z pracy i efekt polerki
Mam takie pytanie , Czy A6 ma blachy w ocynku ?
Co do Podciśnienia tak , jest zaraz za przepustnicą . Ogólnie gazik sprawdza się ok . Zastanawiam się czy temp przełączenia się jest ok . Jaka powinna bo mi się przełącza na ok 70 stopni.
Dziś miałem dzień wolny poszedłem dopieścić audiczkę .
Zrobione tylne hamulce , filtr powietrza , osłona przegubu przód prawa strona do tego polerka i czyszczenie wnętrza z szybami .
Kilka dni wcześniej wymieniłem olej na Castrola syntetyk ( na takim jeździł poprzednio) oraz poskracałem wężyki od LPG aby wyglądało to lepiej . Każdy o taką samą odległość.
Kilka zdj z pracy i efekt polerki
Mam takie pytanie , Czy A6 ma blachy w ocynku ?
Było
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
-A6 c5 3.0 ASN 220 HP
-A4 B5 1.8 125 HP
-A3 8L 1.8 T 180 HP
Jest
-S6 C5 4.2 ANK 340 HP
-A3 8P 1.6 101 hp
Co raz lepiej się audi prezentuję
Co do ocynku to niby a sześć :P ma ocynkowaną blachę, ale bardzo często rdza na nich wychodzi, np: na dachu ale to jest wada fabryczna podobno, z tego co słyszałem. I jeszcze często na błotnikach wychodzi
Co do ocynku to niby a sześć :P ma ocynkowaną blachę, ale bardzo często rdza na nich wychodzi, np: na dachu ale to jest wada fabryczna podobno, z tego co słyszałem. I jeszcze często na błotnikach wychodzi
Passat B5 Fl 1.9 TDI 130 KM - Było
Audi A6 C5 2.4 165 KM - Było
Audi A6 C5 2.4 165 KM - Było
70 stopni na zegarach? Dużo, bardzo dużo. Albo reduktor źle wpięty w obieg, albo temperatura przełączania z kosmosu. U mnie przełączenie następuje zanim wskazówka temperatury płynu chłodzącego zacznie się podnosić (przy temperaturze płynu coś koło 35 stopni - nie pamiętam dokładnie).Bohun221 pisze:Zastanawiam się czy temp przełączenia się jest ok . Jaka powinna bo mi się przełącza na ok 70 stopni.
Możesz jeszcze sprawdzić, czy każdy ma równą długość. Lepiej mieć kilka centymetrów dłuższe, ale równej długości wężyki.Bohun221 pisze:(...) poskracałem wężyki od LPG aby wyglądało to lepiej . Każdy o taką samą odległość.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga