Witam, jak w temacie, wybrałem sobie taki zestawik:
Rolka kierunkowa, prowadząca paska rozrządu
Kod produktu: 55453
Producent RUVILLE
Tłumik drgań paska rozrządu
Kod produktu: 55492
Producent RUVILLE
Rolka napinacza paska rozrządu
Kod produktu: 55490
Producent RUVILLE
Pasek rozrządu CT920 - CONTITECH
Napinacz paska rozrządu
Kod produktu: 55711
Producent RUVILLE
Pompa wody
Kod produktu: 65472
Producent RUVILLE
do tego oryginalny termostat z aso wraz z uszczelką.
Co myślicie? Dobry wybór? Można coś z tego ukroić jeśli chodzi o cene końcową?
Np. jeżeli rolki nie musza być z wyższej półki itp, każda rada cenna, termostat już zamówiony, w tym przypadku nie chce żadnych zamienników, reszta do przedyskutowania.
z góry dzięki za każda opinię.
pozdrawiam
[a6 c5 2.8 193km quatrro] Rozrząd -potwierdźcie wybór gratów
Mój mechanik nie poleca i nie montuje już od dłuższego czasu pasków Conti.Mówi że dość ostro je podrabiają i miał już 3 auta w których właśnie Conti strzelił.
Zakłada tylko Bosch lub Gates.
MI jeszcze wymieniła jakąś dźwignię podtrzymującą(nie wiem co to) ale mówił ,że mało kto to wymienia a warto przy większym przebiegu auta.
No i dopisz sobie pasek wielorowkowy.
Zakłada tylko Bosch lub Gates.
MI jeszcze wymieniła jakąś dźwignię podtrzymującą(nie wiem co to) ale mówił ,że mało kto to wymienia a warto przy większym przebiegu auta.
No i dopisz sobie pasek wielorowkowy.
No ja kupuje z pewnego źródła, dźwignia o której mówisz to pewnie to co wymieniłem wyżej - napinacz paska,_pączek_ pisze:Mój mechanik nie poleca i nie montuje już od dłuższego czasu pasków Conti.Mówi że dość ostro je podrabiają i miał już 3 auta w których właśnie Conti strzelił.
Zakłada tylko Bosch lub Gates.
MI jeszcze wymieniła jakąś dźwignię podtrzymującą(nie wiem co to) ale mówił ,że mało kto to wymienia a warto przy większym przebiegu auta.
No i dopisz sobie pasek wielorowkowy.
a o co chodzi z pasek wielorowkowy? To jeszcze coś musze dołożyć do tego zestawu?
edit
aaaaa ... pewnie chodzi o pasek od klimy?
warto go wymieniać? Bo rozumiem, że nawet jego pęknięcie niczego nie rozwali? Tylko robota podwójna?
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Tak pasek wielorowkowy, inaczej wieloklinowy to pasek napędzający klimę, alternator, wspomaganie. Czy warto? Sam sobie odpowiedz na to pytanie, ale jak strzeli z dala od domu to będziesz miał bubę, bo na samej baterii nie pojeździsz za długo. Sprawdź stan i ewentualnie go wymień, koszt nie wielki, bo ok 50-60PLN.
Dzieki za rade, zobacze na stan jak auto będzie rozebrane do rozrządu.metyoo pisze:Tak pasek wielorowkowy, inaczej wieloklinowy to pasek napędzający klimę, alternator, wspomaganie. Czy warto? Sam sobie odpowiedz na to pytanie, ale jak strzeli z dala od domu to będziesz miał bubę, bo na samej baterii nie pojeździsz za długo. Sprawdź stan i ewentualnie go wymień, koszt nie wielki, bo ok 50-60PLN.
A reszta gratów dobrze dobrana? Złożyłem zamówienie, zmieniłem tylko tłumik drgań na INA
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin