Stuki w przednim zawieszeniu!!!!!
Stuki w przednim zawieszeniu!!!!!
Witam, potrzebuję pomocy w związku z problemem z zawieszeniem. Coś stuka z lewej strony z przodu. Dwóch mechaników rozkłada ręce, dwie stajce diagnostyczne też.
Zostało wymienione w aucie:
- wszystkie wahacze
- gumy na stabilizatorze
- piasta
- tarcze i klocki też są nowe
- gumy na amortyzatorach (amortyzatory zamontowałem nowe ale stuk nadal był więc zostawiłem stare)
- gumy w zaciskach hamulcowych
.............................
Jednym słowem dramat. Na początku były to delikatne stutki, a w tym momencie nasiło się to dość mocno. Dodatkowym objawem jest stuk z zawieszenia podczas hamowania z np. 130km/h. Dźwięk mocno odczuwalny na poprzecznych nierównościach.
Koledzy proszę o sygestie ewentulanie poradzcie proszę do kogo mam się zwrócić z rejonu Częstochowy..
Podrawam
Zostało wymienione w aucie:
- wszystkie wahacze
- gumy na stabilizatorze
- piasta
- tarcze i klocki też są nowe
- gumy na amortyzatorach (amortyzatory zamontowałem nowe ale stuk nadal był więc zostawiłem stare)
- gumy w zaciskach hamulcowych
.............................
Jednym słowem dramat. Na początku były to delikatne stutki, a w tym momencie nasiło się to dość mocno. Dodatkowym objawem jest stuk z zawieszenia podczas hamowania z np. 130km/h. Dźwięk mocno odczuwalny na poprzecznych nierównościach.
Koledzy proszę o sygestie ewentulanie poradzcie proszę do kogo mam się zwrócić z rejonu Częstochowy..
Podrawam
Odnośnie gum to może coś mylę, aczkowiek wydaje mi się że są dwie jedna z nich:
http://www.iparts.pl/czesc/mocowanie-am ... 01609.html
coś takiego wymieniliśmy. Wydaje mi się, że od drugiej storny z dołu też jest guma przy mocowaniu amora. Może coś mylę.
Do tematu sanek jeszcze nie doszedłem.
A wahacze mam z dobrej półki. Chyba lamforder. Raczej nie jestem zwolennikiem stostowania taniości.
Ogólnie przed ingerencją w zawieszenie, coś stukało delikatnie ale mimo wszystko irytowało. Teraz jest to dość mocno odczuwalne.
http://www.iparts.pl/czesc/mocowanie-am ... 01609.html
coś takiego wymieniliśmy. Wydaje mi się, że od drugiej storny z dołu też jest guma przy mocowaniu amora. Może coś mylę.
Do tematu sanek jeszcze nie doszedłem.
A wahacze mam z dobrej półki. Chyba lamforder. Raczej nie jestem zwolennikiem stostowania taniości.
Ogólnie przed ingerencją w zawieszenie, coś stukało delikatnie ale mimo wszystko irytowało. Teraz jest to dość mocno odczuwalne.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pewnie mówisz nie o gumie amortyzatora, a o takiej podkładce na talerz która rozdziela talerz amorka od sprężyny.
Stuki mogą być inne i mogą się nasilić bo cały luz który był na wahaczach, poduszce itd. mógł teraz przejść np. właśnie na maglownice. Jeśli wcześniej wydawał się inny to jest normalne, gdzieś luz gdzie się rozchodził przeszedł mocniej w bardziej luźne elementy
A jeszcze zostają końcówki drążka i drążki kierownicze. Tak to już chyba full
Stuki mogą być inne i mogą się nasilić bo cały luz który był na wahaczach, poduszce itd. mógł teraz przejść np. właśnie na maglownice. Jeśli wcześniej wydawał się inny to jest normalne, gdzieś luz gdzie się rozchodził przeszedł mocniej w bardziej luźne elementy

A jeszcze zostają końcówki drążka i drążki kierownicze. Tak to już chyba full

Siemkamichal_j pisze:Odnośnie gum to może coś mylę, aczkowiek wydaje mi się że są dwie jedna z nich:
http://www.iparts.pl/czesc/mocowanie-am ... 01609.html
coś takiego wymieniliśmy. Wydaje mi się, że od drugiej storny z dołu też jest guma przy mocowaniu amora. Może coś mylę.
Do tematu sanek jeszcze nie doszedłem.
A wahacze mam z dobrej półki. Chyba lamforder. Raczej nie jestem zwolennikiem stostowania taniości.
Ogólnie przed ingerencją w zawieszenie, coś stukało delikatnie ale mimo wszystko irytowało. Teraz jest to dość mocno odczuwalne.
Musze powiedzieć ,ze u mnie tez " coś" puka i tez wymieniłem:
amortyzatory ,
piasty,
tarcze + klocki ,
gumy do drążka reakcyjnego ,
wszystkie wahacze,
gumy na sankach ,
i nawet te gumy na amorkach
I co

W takim układzie zostaje maglownica - tylko nie wiem czy regenerować czy kupić jakąś używkę w dobrym stanie .
miała palic 10l w miescie
!!!!!

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
potwierdzam z praktyki nowe monroe i 4 szt stukały .trafiają się też nowe stukające wachaczekamil666 pisze:Łączniki stabilizatora wymieniałeś?
Gumy na amortyzatorach? Osłony czy poduszki?
Pukać może też maglownica... niestety...
Zdarzają się też nowe amortyzatory które pukają czego jestem przykładem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
- Lokalizacja: Niemcy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 kwie 2012, 21:01
- Lokalizacja: Niemcy