Witam
Audi A6 C6 kombi quattro 3.0 BMK
Mam kilka błędów 
-P161B-Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit
-P1573-Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit 
-P1577-Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit 
Po przeczytaniu kilku tematów np tego https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=11646  wnioskuje że to świeca(faktycznie słabo zapala) i poduszki pod silnikiem  
Widzę ze te 3 błędy często występuje razem:)
Ale czy te bledy wplywaja na prace skrzyni automatycznej?
W skrzyni są 2 błedy:
-P1866-Transsmision control unit lockeded-Zbyt duża wartość rezystancji
-P1701-Data bus powertrain:missing messages- Zbyt duża wartość rezystancji
czy one sa od czegoś innego?
			
			
									
									
						Kilka błędów w silniku
- 
				
				rafal_m
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 743
 - Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
 - Imię: Robert
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.0 220KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: S-tronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Frankfurt
 - Kontakt:
 
Re: Kilka błędów w silniku
P1866;Databus drivetrain missing messages - brak komunikacji z reszta pojazdu.adi2221 pisze:Witam
Audi A6 C6 kombi quattro 3.0 BMK
Mam kilka błędów
-P161B-Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit
-P1573-Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
-P1577-Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit
Po przeczytaniu kilku tematów np tego https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=11646 wnioskuje że to świeca(faktycznie słabo zapala) i poduszki pod silnikiem
Widzę ze te 3 błędy często występuje razem:)
Ale czy te bledy wplywaja na prace skrzyni automatycznej?
W skrzyni są 2 błedy:
-P1866-Transsmision control unit lockeded-Zbyt duża wartość rezystancji
-P1701-Data bus powertrain:missing messages- Zbyt duża wartość rezystancji
czy one sa od czegoś innego?
Sterownik zapisuje blad - najprawodpodobniej - uszkodzonej gdzies wiazki od skrzyni biegow.
P1701; Transmission control unit locked - sterownik zablokowany... podejrzewam ze blad ten wystepuje wraz z tym pierwszym, bo sterownik skrzyni nie mogl sie dogadac z immo z w.w. powodu i sie blokuje. Podejrzewam ze podczas wystepowania tego bledu nie mozesz ruszac wajcha, albo w ogole nawet i samochod nie chce odpalic.
Pozdrawiam
Re: Kilka błędów w silniku
Świeca faktycznie spalona . Oglądnąłem wtyczki i wiązki kabli od skrzyni i na oko wszystko gra . Z tego co kumpel mówił to tylko problem niekiedy z przerzucaniem któregoś z biegów wystepuje
			
			
									
									
						- 
				
				KorteX
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 55
 - Rejestracja: 16 mar 2022, 12:42
 - Imię: Jonatan
 - Rocznik: 2006
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 2.7TDI 180KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
Re: Kilka błędów w silniku
Odgrzeję trochę temat... Mam w skrzyni właśnie P1866 - Magistrala danych napędu: Brak informacji i P1701 - Sterownik skrzyni biegów zablokowany, ale normalnie jeździ, zmienia biegi... Mogą to być błędy po jakimś serwisie przez poprzedniego właściciela, których warsztat nie skasował? (Skasowałem błędy i nie pojawiły się spowrotem) W moim przypadku 2.7TDI Tiptr+Q jeśli jest to jakaś różnicarafal_m pisze: ↑10 gru 2014, 17:52P1866;Databus drivetrain missing messages - brak komunikacji z reszta pojazdu.adi2221 pisze:Witam
Audi A6 C6 kombi quattro 3.0 BMK
Mam kilka błędów
-P161B-Glowplug for Cylinder 2 (Q11): Open Circuit
-P1573-Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit
-P1577-Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit
Po przeczytaniu kilku tematów np tego https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=11646 wnioskuje że to świeca(faktycznie słabo zapala) i poduszki pod silnikiem
Widzę ze te 3 błędy często występuje razem:)
Ale czy te bledy wplywaja na prace skrzyni automatycznej?
W skrzyni są 2 błedy:
-P1866-Transsmision control unit lockeded-Zbyt duża wartość rezystancji
-P1701-Data bus powertrain:missing messages- Zbyt duża wartość rezystancji
czy one sa od czegoś innego?
Sterownik zapisuje blad - najprawodpodobniej - uszkodzonej gdzies wiazki od skrzyni biegow.
P1701; Transmission control unit locked - sterownik zablokowany... podejrzewam ze blad ten wystepuje wraz z tym pierwszym, bo sterownik skrzyni nie mogl sie dogadac z immo z w.w. powodu i sie blokuje. Podejrzewam ze podczas wystepowania tego bledu nie mozesz ruszac wajcha, albo w ogole nawet i samochod nie chce odpalic.
Pozdrawiam
							








