2.0 BRE kręci a nie odpala
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
Zdechła pompa wstępna paliwa. Auto juz chodzi. Skłądają do kupy po uprzednim wypłukaniu układu i oczyszczeniu z syfu (wykrecili i rozebrali) zbiornika.
[ Dodano: 2014-11-25, 11:46 ]
Auto poskładane. Natomiast na moje chodzi "inaczej"... Jakby zaczęło szarpać przy dodawaniu gazu na 2,3,4... Tak jakby paliwa nie dostawał odpowiednio dużo? Cholera wie... Może to kwestia mojego przeczulenia, żaden check engine się nie świeci. A więc to chyba nie wtrysk... Musiałbym podpiąć Vaga, może dziś mi się uda. Mechanik zapewniał, że auto chodzi dobrze, że podpiął Vaga i błedów brak... Chyba że tak ma być? Chociąż na moje auto chodziło lepiej... Sam już nie wiem co o tym sądzić...
[ Dodano: 2014-11-25, 11:46 ]
Auto poskładane. Natomiast na moje chodzi "inaczej"... Jakby zaczęło szarpać przy dodawaniu gazu na 2,3,4... Tak jakby paliwa nie dostawał odpowiednio dużo? Cholera wie... Może to kwestia mojego przeczulenia, żaden check engine się nie świeci. A więc to chyba nie wtrysk... Musiałbym podpiąć Vaga, może dziś mi się uda. Mechanik zapewniał, że auto chodzi dobrze, że podpiął Vaga i błedów brak... Chyba że tak ma być? Chociąż na moje auto chodziło lepiej... Sam już nie wiem co o tym sądzić...
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
No i oodałem furę spowrotem do warsztatu. Nawet na luzie dodając gazu (przygazówka) auto zdaje sie nie palic do końca na wszystkie garki - oraz nie ma mocy jaką miało wcześniej gdy przyspieszam... Jakby "popierdywało" przy dodawaniu gazu w przedziale 1700-2300 obrotów najmocniej. Jakby wtrysk? Czort wie... Vaga swojego jeszcze nie ogarnałem (nowy lapek z win 8) i auto wiecznie w warsztacie... Już mam dość tego silnika. Jak się wk... oddam sprzedawcy i poproszę o zwrot kasy.
[ Dodano: 2014-11-26, 10:07 ]
Najnowsza diagnoza: upalone gniazdo? Cholera ciekawe jaki koszt naprawy... Ktoś się orientuje?
[ Dodano: 2014-11-26, 10:07 ]
Najnowsza diagnoza: upalone gniazdo? Cholera ciekawe jaki koszt naprawy... Ktoś się orientuje?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
Mówisz o tej z tyłu takiej duzej okrągłej? Swją droga co ma wymiana wiązki z upalonym gniazdem;p
Ostatnio zmieniony 26 lis 2014, 15:06 przez Copywriter, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
Tak, potwierdzam, okrągła, duża czarna z kreskami (żółta i czerwona zdaje się) takimi znacznikami czy coś...
[ Dodano: 2014-11-27, 08:17 ]
A co ma wtyczka do rzeczy jeśli mogę spytać?
[ Dodano: 2014-12-01, 20:44 ]
Głowica u szlifierza... Ciekawe ile beknę... I co ma instalacja el. - wiązka do upalonego gniazda - przeciez to z reguły wtrysk leje jak dziki i dlatego się upala gniazdo.
[ Dodano: 2014-11-27, 08:17 ]
A co ma wtyczka do rzeczy jeśli mogę spytać?
[ Dodano: 2014-12-01, 20:44 ]
Głowica u szlifierza... Ciekawe ile beknę... I co ma instalacja el. - wiązka do upalonego gniazda - przeciez to z reguły wtrysk leje jak dziki i dlatego się upala gniazdo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
Kurde... prócz gniazda, które już ogarnięte rozbierając głowicę stwierdzono "zbyt duże luzy" na dwóch popychaczach. Postanowiono je wymienic. Zobaczymy jak to będzie... Ponoć to element wspólny z jakimiś dźwigienkami. A więc trza jedno i drugie od razu wymieniać.
Ps. Czy to częsty przypadek z tymi popychaczami? Ehh... Wciąz bez auta i wciąz bez wiedzy ile zapłacę za wszystko...
Ps. Czy to częsty przypadek z tymi popychaczami? Ehh... Wciąz bez auta i wciąz bez wiedzy ile zapłacę za wszystko...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
- Lokalizacja: Poznań
Dziś odebrałem samochód. Czy jest coś na co szczególnie powinienem zwrócić uwagę PO TAKIEJ NAPRAWIE?
Dla ścisłości: upalone zawory na pierwszym cylindrze. Diagnoza - lejący wtrysk upalił je. Wymieniono uszczelkę pod głowicą, zeszlifowano głowicę, popychacze z dzwigienkami wymienione, zmieniono uszczelniacze, zdjeto i zalozono ponownie rozrzad ktory przejechal na aucie z 200 km;] - czyli zderzaki, lapmpy, chlodnice duperele... Jeszcze jakieś siemeringi i cuda wianki - koszt całkowity naprawy 1749 zł z czego robota to 350zł. Dla ciekawskich koszt naprawy głowicy wyniósł 750zł.
Dla ścisłości: upalone zawory na pierwszym cylindrze. Diagnoza - lejący wtrysk upalił je. Wymieniono uszczelkę pod głowicą, zeszlifowano głowicę, popychacze z dzwigienkami wymienione, zmieniono uszczelniacze, zdjeto i zalozono ponownie rozrzad ktory przejechal na aucie z 200 km;] - czyli zderzaki, lapmpy, chlodnice duperele... Jeszcze jakieś siemeringi i cuda wianki - koszt całkowity naprawy 1749 zł z czego robota to 350zł. Dla ciekawskich koszt naprawy głowicy wyniósł 750zł.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga