Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.0 BRE kręci a nie odpala

Silniki wysokoprężne
Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 25 lis 2014, 11:46

Zdechła pompa wstępna paliwa. Auto juz chodzi. Skłądają do kupy po uprzednim wypłukaniu układu i oczyszczeniu z syfu (wykrecili i rozebrali) zbiornika.

[ Dodano: 2014-11-25, 11:46 ]
Auto poskładane. Natomiast na moje chodzi "inaczej"... Jakby zaczęło szarpać przy dodawaniu gazu na 2,3,4... Tak jakby paliwa nie dostawał odpowiednio dużo? Cholera wie... Może to kwestia mojego przeczulenia, żaden check engine się nie świeci. A więc to chyba nie wtrysk... Musiałbym podpiąć Vaga, może dziś mi się uda. Mechanik zapewniał, że auto chodzi dobrze, że podpiął Vaga i błedów brak... Chyba że tak ma być? Chociąż na moje auto chodziło lepiej... Sam już nie wiem co o tym sądzić...

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 25 lis 2014, 11:50

Wtryski nie zawsze wywalą checka. Poszukaj wątku dot. wtrysków i sprawdź je pod VAG-iem, choć 100% pewność jest niestety dopiero po sprawdzeniu ich "na stole".

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 25 lis 2014, 11:56

a pompa tandemowa sprawdzana?? Był pomiar ciśnienia ??
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 26 lis 2014, 10:07

No i oodałem furę spowrotem do warsztatu. Nawet na luzie dodając gazu (przygazówka) auto zdaje sie nie palic do końca na wszystkie garki - oraz nie ma mocy jaką miało wcześniej gdy przyspieszam... Jakby "popierdywało" przy dodawaniu gazu w przedziale 1700-2300 obrotów najmocniej. Jakby wtrysk? Czort wie... Vaga swojego jeszcze nie ogarnałem (nowy lapek z win 8) i auto wiecznie w warsztacie... Już mam dość tego silnika. Jak się wk... oddam sprzedawcy i poproszę o zwrot kasy.

[ Dodano: 2014-11-26, 10:07 ]
Najnowsza diagnoza: upalone gniazdo? Cholera ciekawe jaki koszt naprawy... Ktoś się orientuje?

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 26 lis 2014, 14:27

upalpne gniazdo? wtyczka okrągla przy głowicy?
słyszałem takie przypadki, a podobno (tak słyszałem w serwisie) powinno sie wymienić wiązke w głowicy za kazdym razem jak się tam grzebie ?:>

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 26 lis 2014, 14:31

Mówisz o tej z tyłu takiej duzej okrągłej? Swją droga co ma wymiana wiązki z upalonym gniazdem;p
Ostatnio zmieniony 26 lis 2014, 15:06 przez Copywriter, łącznie zmieniany 1 raz.

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 26 lis 2014, 15:00

tak... od instalacji el w glowicy od wtryskow...

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 01 gru 2014, 20:44

Tak, potwierdzam, okrągła, duża czarna z kreskami (żółta i czerwona zdaje się) takimi znacznikami czy coś...

[ Dodano: 2014-11-27, 08:17 ]
A co ma wtyczka do rzeczy jeśli mogę spytać?

[ Dodano: 2014-12-01, 20:44 ]
Głowica u szlifierza... Ciekawe ile beknę... I co ma instalacja el. - wiązka do upalonego gniazda - przeciez to z reguły wtrysk leje jak dziki i dlatego się upala gniazdo.

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 01 gru 2014, 21:29

nie zrozumieliśmy się...
co oznacza wg ciebie upalone gniazdo?

głowica w robocie? jaki powód?

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 02 gru 2014, 08:10

Upalone GNIAZDO głowicy. W sensie brak prawidłowej kompresji na pierwszym tłoku.

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 02 gru 2014, 14:03

teraz wszystko jasne;)
była gadka o wtryskach wieć mi się skojarzyło jak napisałeś "gniazdo" z gniazdem w głowicy z którym czasem też są problemy;)

zrobić porządnie i bedzie śmigać;)
pozdrawiam

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 02 gru 2014, 20:07

Kurde... prócz gniazda, które już ogarnięte rozbierając głowicę stwierdzono "zbyt duże luzy" na dwóch popychaczach. Postanowiono je wymienic. Zobaczymy jak to będzie... Ponoć to element wspólny z jakimiś dźwigienkami. A więc trza jedno i drugie od razu wymieniać.

Ps. Czy to częsty przypadek z tymi popychaczami? Ehh... Wciąz bez auta i wciąz bez wiedzy ile zapłacę za wszystko...

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 02 gru 2014, 20:45

dobrze jest wymienić i zrobić wszystko tak jak należy
z uszczelkami to mysle ze wyjdzie cię gdzieś 2-2,5tyś

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 08 gru 2014, 19:01

Dziś odebrałem samochód. Czy jest coś na co szczególnie powinienem zwrócić uwagę PO TAKIEJ NAPRAWIE?

Dla ścisłości: upalone zawory na pierwszym cylindrze. Diagnoza - lejący wtrysk upalił je. Wymieniono uszczelkę pod głowicą, zeszlifowano głowicę, popychacze z dzwigienkami wymienione, zmieniono uszczelniacze, zdjeto i zalozono ponownie rozrzad ktory przejechal na aucie z 200 km;] - czyli zderzaki, lapmpy, chlodnice duperele... Jeszcze jakieś siemeringi i cuda wianki - koszt całkowity naprawy 1749 zł z czego robota to 350zł. Dla ciekawskich koszt naprawy głowicy wyniósł 750zł.

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 08 gru 2014, 20:19

nie ma tragedii .... tania robocizna nawet bardzo tania .... <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga