[AMX 2.8 193 KM] problem po zmianie swiec
[AMX 2.8 193 KM] problem po zmianie swiec
Witam jestem po wymianie swiec bo auto na wolnych obrotach straszniechodzilo bez wszystkich cylindrow powymianie swiec obiawy przestaly byc odczowalne ale po drugim odpalenia auto przyjezdzie strasznie zaczelo szarpac tak ze ledwo da sie jechac dziala to na wszystkich biegach i na gazie i na benzynie w czym moze byc problem czy cewka zaplonowa moze pwodowac twki obiawy ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Swiece sa napewno dobre kupilem te same co poprzednim razem ngk bkr6ekub na poprzednich zrobilem okolo 50 k i sie sprawily podejrzewam ze to cewka jak na razie auto stoi caly czas bo jestem jeszcze tydzien w pracy na granica zakupie uzywana cewke i zobaczymy jak myslicie podejdzie ta cewka z kablami do autka numer 078905104
Jedynie brakuje koncowki (A) cewka pochodzi z a6 c5 2.4. Jeszcze pytanko bo 2 lata temu zmienialem akumulator firmy centra i jak ostatnio auto stalo 2 dni to nie odpalil i od tamtej pory jak stoi 1-2 dni to nie pali jak myslicie aku padlo czy robi cos przebicie dziwne tez jest to ze na liczniku jak odpale pokazuje mi prawie volt na maxa a jak sprawdzilem miernikiem to normalnie 14 v
Jedynie brakuje koncowki (A) cewka pochodzi z a6 c5 2.4. Jeszcze pytanko bo 2 lata temu zmienialem akumulator firmy centra i jak ostatnio auto stalo 2 dni to nie odpalil i od tamtej pory jak stoi 1-2 dni to nie pali jak myslicie aku padlo czy robi cos przebicie dziwne tez jest to ze na liczniku jak odpale pokazuje mi prawie volt na maxa a jak sprawdzilem miernikiem to normalnie 14 v
- gieras1988
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
- Lokalizacja: Końskie
u mnie podobny problem, dziś zalożyłem nowe świece i kable też nowe tylko jakiejś marnej firmy której nie pamiętam, na nowych przebicia między kablami i wszystkim czego dotkną są iskry.
lepiej trochę jest na strych przewodach, ale widać też, że pod cewkami błyska i to bardzo, podejżewam że to źle ? takie same objawy, szarpie i nierówno chodzi na wolnych obrotach, mocy też ma jakby mniej
aha przy wymianie tego odłączyłem baterie, check zgasł, po odpaleniu przez jakieś 500m było idealnie, potem wywaliło check i dalej to samo
lepiej trochę jest na strych przewodach, ale widać też, że pod cewkami błyska i to bardzo, podejżewam że to źle ? takie same objawy, szarpie i nierówno chodzi na wolnych obrotach, mocy też ma jakby mniej
aha przy wymianie tego odłączyłem baterie, check zgasł, po odpaleniu przez jakieś 500m było idealnie, potem wywaliło check i dalej to samo
No napewno nie moze byc zadnych przebic w twoim jak i moim przypadku jest do wymiany cewka juz to przerabialem jakies 3 lata temu kupilem uzywke za 70 zl i smigala az do teraz ja musze jeszcze kupic kable aletez kupie uzywke bo ostatnio kupilem ngk to przy wpinaniu ich do cewki 2 fajki pekly normalnie bardziew jak ich malo po jakims tam czasie 2 nestepne pekly nie wiem z czego oni je robili ale napewno nie polecam jesli chodzi o check to po odpieciu aku na chwile bledy same sie kasuja pozdrawiam
- gieras1988
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
- Lokalizacja: Końskie
- zediii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2006
- Moje auto: Q7
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Moszczanka
Ja po kupnie nie mogłem znieść delikatnego przerywania na jednym cylindrze z ciekawości wykręciłem świece były po 40000 km według historii ASO i moim zdaniem " do wymiany "
nic nie pomogło ale mam spokój na następne 30000 Wymiana na DENSO irydowe
idąc dalej i czytając fora NOC i spryskliwacz mgiełki no i przypadkowe dotknięcie kabla WN podczas pracy i 193KM na ręce a raczej miedzy palcem a cewką 1000V.
I diagnoza wszystkich 6 kabli WN jeden przebicie do palca, drugi zaśniedziały i wypalony przy cewce.
Decyzja po ogromie info:
Kable WN NGK
przyjechały wymiana i nic się nie zmieniło/wyjazd w nocy i mgiełka no i made in UK się pokazał kable za 380zł świecą jak pałki świetlnie na odpuście REKLAMACJA
Przyszły made in Japan jest o niebo lepiej niż UK choć do oryginałów BEHR im daleko
jest trochę lepiej
Podczas mgiełki zaniepokoiły mnie jeszcze iskierki na cewce od spodu
Wymiana NGK 390zł
Jest dużo lepiej bo NOWA iskra ( od cewki po świeczkę )
Sprawdź najpierw sobie cewki jaki mają OPÓR nie pamiętam sprawdź na forum ile powinno być ohm.
PS.
wyjedz w nocy mgiełka i dostaniesz odpowiedz na twoje pytania jeśli NIE szukaj problemu w mieszance paliwa
PSS
Nie warto używek NGK jest GOODny wymiany tylko Made in JAPAAAAAN!
nic nie pomogło ale mam spokój na następne 30000 Wymiana na DENSO irydowe
idąc dalej i czytając fora NOC i spryskliwacz mgiełki no i przypadkowe dotknięcie kabla WN podczas pracy i 193KM na ręce a raczej miedzy palcem a cewką 1000V.
I diagnoza wszystkich 6 kabli WN jeden przebicie do palca, drugi zaśniedziały i wypalony przy cewce.
Decyzja po ogromie info:
Kable WN NGK
przyjechały wymiana i nic się nie zmieniło/wyjazd w nocy i mgiełka no i made in UK się pokazał kable za 380zł świecą jak pałki świetlnie na odpuście REKLAMACJA
Przyszły made in Japan jest o niebo lepiej niż UK choć do oryginałów BEHR im daleko
jest trochę lepiej
Podczas mgiełki zaniepokoiły mnie jeszcze iskierki na cewce od spodu
Wymiana NGK 390zł
Jest dużo lepiej bo NOWA iskra ( od cewki po świeczkę )
Sprawdź najpierw sobie cewki jaki mają OPÓR nie pamiętam sprawdź na forum ile powinno być ohm.
PS.
wyjedz w nocy mgiełka i dostaniesz odpowiedz na twoje pytania jeśli NIE szukaj problemu w mieszance paliwa
PSS
Nie warto używek NGK jest GOODny wymiany tylko Made in JAPAAAAAN!
- gieras1988
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
- Lokalizacja: Końskie
- gieras1988
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
- Lokalizacja: Końskie
- gieras1988
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
- Lokalizacja: Końskie
czujnik temperatury w Vagu pokazywał 140 przy normalnej temperaturze pracy silnika, więc został podmieniony, w komputerze już ładnie koło 90 daje, niestety jak można się domyślać nie pomogło,(chociaż w odczuciu jakby lepiej się nim jechało, mam nadzieję ze wpłynie to na spalanie pozytywnie)
Vag mówi że wypada 1 cylinder i w zasadzie tylko on, podmienialiśmy na jego miejsce kilka przewodów, jakieś świece inne i to samo, inne cewki i to samo, szkoda że nie mam cewki oryginalnej, ale nie chcę w ciemno wydać te 1000zł i kable z 400zł, chyba że miałbym pewność, nie mam też nikogo z podobnym silnikiem żeby żywcem cewke przełożyć z kablami
Vag mówi że wypada 1 cylinder i w zasadzie tylko on, podmienialiśmy na jego miejsce kilka przewodów, jakieś świece inne i to samo, inne cewki i to samo, szkoda że nie mam cewki oryginalnej, ale nie chcę w ciemno wydać te 1000zł i kable z 400zł, chyba że miałbym pewność, nie mam też nikogo z podobnym silnikiem żeby żywcem cewke przełożyć z kablami