Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AMX 2.8 193 KM] problem po zmianie swiec

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

[AMX 2.8 193 KM] problem po zmianie swiec

Post autor: william » 08 gru 2014, 17:56

Witam jestem po wymianie swiec bo auto na wolnych obrotach straszniechodzilo bez wszystkich cylindrow powymianie swiec obiawy przestaly byc odczowalne ale po drugim odpalenia auto przyjezdzie strasznie zaczelo szarpac tak ze ledwo da sie jechac dziala to na wszystkich biegach i na gazie i na benzynie w czym moze byc problem czy cewka zaplonowa moze pwodowac twki obiawy ?

Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Rocznik: 2006
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 08 gru 2014, 18:04

Sprawdź najpierw przewody odepnij od cewek i sprawdź czy nie są powypalane. Jeśli ok pozpinaj i w nocy odpal silnik i każde przebicie zobaczysz jak na dłoni <lol> tylko nie dotykaj bo poczujesz móc swojej niuni

kanok2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 01 lut 2013, 18:53
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: kanok2 » 08 gru 2014, 19:31

Miałem to samo Kolego :)

Byłem pewny na 100 %, że dobrze podłączyłem.
Okazało się, że zamieszałem niechcący przewody z cewki nie na te cylindry. Zapłon też wypadał.

A na starych kablach było ok? Jeżeli tak, to problem uszkodzonej cewki raczej odpada :D

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 10 gru 2014, 06:02

I sprawdz czy aby na pewno masz dobre swiece. Odpowiednie

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 11 gru 2014, 18:03

Swiece sa napewno dobre kupilem te same co poprzednim razem ngk bkr6ekub na poprzednich zrobilem okolo 50 k i sie sprawily podejrzewam ze to cewka jak na razie auto stoi caly czas bo jestem jeszcze tydzien w pracy na granica zakupie uzywana cewke i zobaczymy jak myslicie podejdzie ta cewka z kablami do autka numer 078905104
Jedynie brakuje koncowki (A) cewka pochodzi z a6 c5 2.4. Jeszcze pytanko bo 2 lata temu zmienialem akumulator firmy centra i jak ostatnio auto stalo 2 dni to nie odpalil i od tamtej pory jak stoi 1-2 dni to nie pali jak myslicie aku padlo czy robi cos przebicie dziwne tez jest to ze na liczniku jak odpale pokazuje mi prawie volt na maxa a jak sprawdzilem miernikiem to normalnie 14 v

Awatar użytkownika
gieras1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
Lokalizacja: Końskie

Post autor: gieras1988 » 11 gru 2014, 18:05

u mnie podobny problem, dziś zalożyłem nowe świece i kable też nowe tylko jakiejś marnej firmy której nie pamiętam, na nowych przebicia między kablami i wszystkim czego dotkną są iskry.
lepiej trochę jest na strych przewodach, ale widać też, że pod cewkami błyska i to bardzo, podejżewam że to źle ? takie same objawy, szarpie i nierówno chodzi na wolnych obrotach, mocy też ma jakby mniej
aha przy wymianie tego odłączyłem baterie, check zgasł, po odpaleniu przez jakieś 500m było idealnie, potem wywaliło check i dalej to samo

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 11 gru 2014, 18:52

No napewno nie moze byc zadnych przebic w twoim jak i moim przypadku jest do wymiany cewka juz to przerabialem jakies 3 lata temu kupilem uzywke za 70 zl i smigala az do teraz ja musze jeszcze kupic kable aletez kupie uzywke bo ostatnio kupilem ngk to przy wpinaniu ich do cewki 2 fajki pekly normalnie bardziew jak ich malo po jakims tam czasie 2 nestepne pekly nie wiem z czego oni je robili ale napewno nie polecam jesli chodzi o check to po odpieciu aku na chwile bledy same sie kasuja pozdrawiam

Awatar użytkownika
gieras1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
Lokalizacja: Końskie

Post autor: gieras1988 » 11 gru 2014, 18:59

dzięki kolego, chciałem sięupewnić ze nie może cewka świecić
kupię używkę też najlepiej z kablami w takim razie i zobaczymy

Awatar użytkownika
zediii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 197
Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
Imię: Marcin
Rocznik: 2006
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Moszczanka

Post autor: zediii » 11 gru 2014, 20:42

Ja po kupnie nie mogłem znieść delikatnego przerywania na jednym cylindrze z ciekawości wykręciłem świece były po 40000 km według historii ASO i moim zdaniem " do wymiany "
nic nie pomogło ale mam spokój na następne 30000 Wymiana na DENSO irydowe
idąc dalej i czytając fora NOC i spryskliwacz mgiełki no i przypadkowe dotknięcie kabla WN podczas pracy i 193KM na ręce a raczej miedzy palcem a cewką 1000V.
I diagnoza wszystkich 6 kabli WN jeden przebicie do palca, drugi zaśniedziały i wypalony przy cewce.
Decyzja po ogromie info:
Kable WN NGK
przyjechały wymiana i nic się nie zmieniło/wyjazd w nocy i mgiełka no i made in UK się pokazał kable za 380zł świecą jak pałki świetlnie na odpuście REKLAMACJA
Przyszły made in Japan jest o niebo lepiej niż UK choć do oryginałów BEHR im daleko
jest trochę lepiej
Podczas mgiełki zaniepokoiły mnie jeszcze iskierki na cewce od spodu
Wymiana NGK 390zł
Jest dużo lepiej bo NOWA iskra ( od cewki po świeczkę )

Sprawdź najpierw sobie cewki jaki mają OPÓR nie pamiętam sprawdź na forum ile powinno być ohm.

PS.
wyjedz w nocy mgiełka i dostaniesz odpowiedz na twoje pytania jeśli NIE szukaj problemu w mieszance paliwa

PSS
Nie warto używek NGK jest GOODny wymiany tylko Made in JAPAAAAAN!

Awatar użytkownika
william
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 06 paź 2009, 11:30
Lokalizacja: Opole

Post autor: william » 12 gru 2014, 19:57

Hej sprawdzilem to juz jakis czas temu i sa przebicia musze kupic cewke znalazlem juz na allegro uzywke wraz z kablami za 100 zl to kupie i zobaczymy ale bedzie to dopiero w nastepnym tygodniu bo dopiero wtedy bede w polsce pozdrawiam

Awatar użytkownika
gieras1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
Lokalizacja: Końskie

Post autor: gieras1988 » 15 gru 2014, 11:42

u siebie wczoraj zamontowałem kolejną cewkę i przewody porządne
problem pozostał, migający check i telepanie na wolnych obrotach

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 15 gru 2014, 12:05

A jakie to porządne przewody? Świece w jakim stanie?

Awatar użytkownika
gieras1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
Lokalizacja: Końskie

Post autor: gieras1988 » 15 gru 2014, 12:21

świece nowe ngk przewody Bremi czy coś takiego

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 15 gru 2014, 13:56

Sprawdź jak zachowuje sie na starych świecach

Awatar użytkownika
gieras1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 24 lis 2014, 07:17
Lokalizacja: Końskie

Post autor: gieras1988 » 16 gru 2014, 07:02

czujnik temperatury w Vagu pokazywał 140 przy normalnej temperaturze pracy silnika, więc został podmieniony, w komputerze już ładnie koło 90 daje, niestety jak można się domyślać nie pomogło,(chociaż w odczuciu jakby lepiej się nim jechało, mam nadzieję ze wpłynie to na spalanie pozytywnie)
Vag mówi że wypada 1 cylinder i w zasadzie tylko on, podmienialiśmy na jego miejsce kilka przewodów, jakieś świece inne i to samo, inne cewki i to samo, szkoda że nie mam cewki oryginalnej, ale nie chcę w ciemno wydać te 1000zł i kable z 400zł, chyba że miałbym pewność, nie mam też nikogo z podobnym silnikiem żeby żywcem cewke przełożyć z kablami

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja