Mam taki problem. Dzisiaj odpaliłem auto i zaczęło szarpać tak jakby paliwa nie było.
Podjechałem na stację zatankowałem ale problem występował nadal.
Auto przełączyło się na LPG i jechało normalnie.
Niestety później już nie odpaliło.
Instalacja gazowa sekwencyjna więc odpala z PB i dopiero jak się nagrzeje przełącza na LPG
Pomogło awaryjne odpalenie przez LPG.
Spróbowałem przełączyć na PB ale auto zgasło...
Na gazie odpala i chodzi idealnie.
Bezpieczniki(te w aucie) sprawdzone - wszystkie są ok...który odpowiada za pompę paliwa?
Wg mnie padła pompa ale to jest moje gdybanie.
Na VAGu zero błędów.
[ALG 2.8 193 KM] Nie odpala z benzyny
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Koledzy i koleżanki.
Ciężko wymienić tą pompę? Można to zrobić pod blokiem...?
Chyba kiedyś gdzieś na forum był manual ale teraz nie mogę go znaleźć.
PS.
Jaką pompę polecacie?
[ Dodano: 2014-12-01, 09:16 ]
Po próbie odpalania wyskoczyły mi takie błędy:
2 Faults Found:
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
P1564 - 35-10 - - - Intermittent
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-10 - - - Intermittent
Ciężko wymienić tą pompę? Można to zrobić pod blokiem...?
Chyba kiedyś gdzieś na forum był manual ale teraz nie mogę go znaleźć.
PS.
Jaką pompę polecacie?
[ Dodano: 2014-12-01, 09:16 ]
Po próbie odpalania wyskoczyły mi takie błędy:
2 Faults Found:
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
P1564 - 35-10 - - - Intermittent
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-10 - - - Intermittent
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Błąd wskazuje na silniczek przepustnicy.
Co do pompki, wymienisz ją sam, ale dla pewności daj napięcie na krótko do pompki, żeby wykluczyć awarię pompki na 100%
Kup oryginalną używkę, zamiast nowego zamiennika - ucz się na błędach innych
Na przyszłość: nie zmuszaj pompy paliwa, żeby pracowała w oparach, bo zajedziesz kolejną.
Co do pompki, wymienisz ją sam, ale dla pewności daj napięcie na krótko do pompki, żeby wykluczyć awarię pompki na 100%
Kup oryginalną używkę, zamiast nowego zamiennika - ucz się na błędach innych

Na przyszłość: nie zmuszaj pompy paliwa, żeby pracowała w oparach, bo zajedziesz kolejną.
Witam
17972 P1564 4634 Sterowanie przepustnicą - niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody.
Sterownik nie sygnalizuje że z pompą coś nie tak.
Może to jednak zła regulacja LPG doprowadziła do obcięcia dawek paliwa.
Proponuję także przeczyszczenie przepustnicy(17973)
17972 P1564 4634 Sterowanie przepustnicą - niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody.
Sterownik nie sygnalizuje że z pompą coś nie tak.
Może to jednak zła regulacja LPG doprowadziła do obcięcia dawek paliwa.
Proponuję także przeczyszczenie przepustnicy(17973)
Pozdrawiam Stanisław