A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
witam
mam A4 B5 przedlift 97r mam licznik z FIS o numerze 8D0 919 880E, ale niestety jak w większości padł wyświetlacz. Kupiłem licznik anglik do A6 lift 2001r o numerze 4B0 920 981K i chcę go założyć do siebie z tego co już wszędzie wyczytałem to muszę wyłączyć immo, zmienić wskazanie paliwa i przerobić wtyczkę jedną?
nigdzię nie mogę znaleźć konkretnych informacji jak założyć licznik z lifta do przedlifta... jest dużo ogólnych, ale brak konkretnego opisu...
mam A4 B5 przedlift 97r mam licznik z FIS o numerze 8D0 919 880E, ale niestety jak w większości padł wyświetlacz. Kupiłem licznik anglik do A6 lift 2001r o numerze 4B0 920 981K i chcę go założyć do siebie z tego co już wszędzie wyczytałem to muszę wyłączyć immo, zmienić wskazanie paliwa i przerobić wtyczkę jedną?
nigdzię nie mogę znaleźć konkretnych informacji jak założyć licznik z lifta do przedlifta... jest dużo ogólnych, ale brak konkretnego opisu...
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7165
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Dokładnie na A4-klub temat opisany na 500 stron
Ale będziesz miał problem z przerobieniem tego licznika w warunkach domowych i prostymi interfejsami typu Vag-KKL ponieważ liczniki z polifta A6 są większości są licznikami Crypto i trzeba troszkę umiejętności i wiedzy żeby to ogarnąć.
Może będziesz miał szczęście i nie będzie zacryptowany - jeśli tak to szukaj od razu kogoś kto to ogarnia ( kolega z A4 klubu uwalił 2 liczniki , wtedy tylko oryginalny wsad od licznika i wgrywanie na programatorze uratuje i to nie zawsze )
Ale będziesz miał problem z przerobieniem tego licznika w warunkach domowych i prostymi interfejsami typu Vag-KKL ponieważ liczniki z polifta A6 są większości są licznikami Crypto i trzeba troszkę umiejętności i wiedzy żeby to ogarnąć.
Może będziesz miał szczęście i nie będzie zacryptowany - jeśli tak to szukaj od razu kogoś kto to ogarnia ( kolega z A4 klubu uwalił 2 liczniki , wtedy tylko oryginalny wsad od licznika i wgrywanie na programatorze uratuje i to nie zawsze )
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7165
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Nie niestety nie - nie miałem w rękach licznika liftowego , ale dowiadywałem się od osób z A4-klub które próbowały to zrobić i niestety nie udawało się tego zrobić , jest na to podobno jakiś sposób ale ten kto wie to nie chcę się tym podzielić - takie dostałem info
Szukam ciągle jakiegoś taniego poliftowego licznika - nawet z uwalonym fisem do eksperymentów i nic mi nie wpadło w ręce
W sumie łatwiej przełożyć obudowę z ringami lub kupić same ringi np. i załozyć
Szukam ciągle jakiegoś taniego poliftowego licznika - nawet z uwalonym fisem do eksperymentów i nic mi nie wpadło w ręce
W sumie łatwiej przełożyć obudowę z ringami lub kupić same ringi np. i załozyć
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Za 400 zł znajdziesz licznik, czy to do A4 czy to do A6, spokojnie z ładnym fisem Kwestia tego czy masz immo1 czy immo2 u siebie :P
Ja zgrałem wsad z Boscha A4 B6 zwykłym EEprom Programmerem :P Dlatego możesz spróbować i wrzucić tu a my Ci powiemy czy to crypto czy nie :P
Ja zgrałem wsad z Boscha A4 B6 zwykłym EEprom Programmerem :P Dlatego możesz spróbować i wrzucić tu a my Ci powiemy czy to crypto czy nie :P
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 23:38 przez xoslox, łącznie zmieniany 1 raz.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7165
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Jak masz kabelek VAG-KKL - to podepnij licznik do auta , włącz zapłon ale nie odpalaj , poszukaj w siecie program Vageepromprogramer 1.18 lub 1.19 - ściągnij nim zawartość wsadu ( klikasz dash i read eeprom )
Jak masz kabelek K+CAN to też bez problemu to zrobisz Commanerem 1.4 lub poźniejszym
Ok zapomnialem ze nie masz B5 przedlifta i inne wtyczki...ale mozna podpiac na stole , gdzies jest temat gdzie napisalem co i jak
[ Dodano: 2014-12-06, 23:42 ]
8D0919880E - to immo1
Jak masz kabelek K+CAN to też bez problemu to zrobisz Commanerem 1.4 lub poźniejszym
Ok zapomnialem ze nie masz B5 przedlifta i inne wtyczki...ale mozna podpiac na stole , gdzies jest temat gdzie napisalem co i jak
[ Dodano: 2014-12-06, 23:42 ]
8D0919880E - to immo1
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
4B0920981K to będzie immo3, więc najlepiej jakbyś u siebie w ogóle immo off w ECU zrobił, wtedy jedna rzecz odpada - zabawa w kodowanie, transpondery itp.
Moim zdaniem lepiej by było poszukać licznika z immo2, wtedy łatwo przerobić wsad i zaadaptować immo
Liczniki z immo2 do A4 to:
Trochę tego jest, więc można ucelować z ładnym fisem zapewne :P
Moim zdaniem lepiej by było poszukać licznika z immo2, wtedy łatwo przerobić wsad i zaadaptować immo
Liczniki z immo2 do A4 to:
Trochę tego jest, więc można ucelować z ładnym fisem zapewne :P
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga