A6 C5 1.9TDI AWX podniesienie mocy - łódzkie.
A6 C5 1.9TDI AWX podniesienie mocy - łódzkie.
Poszukuję namiarów na dobry warsztat żeby dodać trochę kucyków, najlepiej okolice Wielunia, Sieradza ewentualnie Łodzi a może być też Opole bo mam bliżej niż do Łodzi no i żeby sprawdzić od razu na hamowni.
Przepraszam po****łem ciut bo piszę z fona. Już prostuję.
Ja robiłem jakieś 2 lata temu w Warszawie , ale u Rogala. Pokręciłem trochę i na szybko wkleiłem link do Aligatora. Ten też podobno świetny w swoim fachu.
Kosztowało mnie to 1200pln. Auto fajnie chodzi i mnie w zupełności wystarcza.
Dzięki i jeszcze raz przepraszam za zamieszanie.
Ja robiłem jakieś 2 lata temu w Warszawie , ale u Rogala. Pokręciłem trochę i na szybko wkleiłem link do Aligatora. Ten też podobno świetny w swoim fachu.
Kosztowało mnie to 1200pln. Auto fajnie chodzi i mnie w zupełności wystarcza.
Dzięki i jeszcze raz przepraszam za zamieszanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 151
- Rejestracja: 15 cze 2012, 22:22
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Namysłów
1200zł będzie przesadą jak przyjdzie zapłacić za naprawę po "samemu wyrezanym softcie".Łukasz13 pisze:Wg mnie 1200 zł to gruba przesada, sa goście co robią za dwa razy mniej i równie dobrze, na forum passata jest nawet temat jak samemu wyrezac softa... do tdi.
Co do Aligatora w Katowicach polecam, sam robiłem u niego soft. Przede wszystkim zanim zabrał się za soft, sprawdził czy stan techniczny pozwala na jakiekolwiek zmiany. Auto sprawdził na hamowni przed i po modyfikacjach. Mam obecnie w AFN-ie 140KM i 340 Nm i uważam, że to były dobrze wydane 1200zł. Moim zdaniem sztuką nie jest zwiększyć moc bezmyślnie np. w zakresie 500obr/min z gigantyczną turbo dziurą tylko zrobić to tak aby krzywa momentu i mocy miała jak najbardziej liniowy przebieg, poza tym dynamika auta zależy od momentu a prędkość od mocy. Jeździłem już autem, w którym nawet przy delikatnym traktowaniu gazu przy 1700obr/min przeginało kark i głowa obijała się o zagłówek ale po kilkuset obrotach auto traciło parę a w głowie był "mętlik" - żadna przyjemność.