Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BMK 3.0 224 KM] Silnik kopci dosyc mocno

Silniki wysokoprężne
Lustrous
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 12 lis 2014, 07:56
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrzeszów

[BMK 3.0 224 KM] Silnik kopci dosyc mocno

Post autor: Lustrous » 26 lis 2014, 23:11

Witam serdecznie o tuż mam problem z tym, że moj silnik dosyć mocno kopci. Czasem normalnie na biało, a czasem na niebiesko (nie na czarno)

Zazwyczaj gdy zjade z trasy i auto troche postoi badz przy zapalaniu, jakie mogą być tego prczyczyny?

Dodam, że samochód mial wymienione turbo ponieważ zassało olej i dostał się on do układu wydechowego itp

Awatar użytkownika
MIColin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 14 lis 2010, 14:51
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: MIColin » 26 lis 2014, 23:28

Kopcenie na biało to raczej normalny efekt, chyba, że masz ubytki płynu chłodniczego ... na niebiesko to może być spalanie oleju silnikowego.. polecam sprawdzić kompresję w cylindrach oraz stan wtryskiwaczy.

Lustrous
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 12 lis 2014, 07:56
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Lustrous » 27 lis 2014, 06:34

No tyle wiem, tylko ze w mojej okolicy nie mam zadnego porzadnego specjalisty dlatego tez chcialbym sie dowiedziec jakie moga byc tego dokladniejesze przyczyny bo moi specjaliscie lubia rozebrac samochod powymienian i zeby im duzo zaplacic. Gdzie na koncu okazuje sie ze nie tam tkwil problem.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 27 lis 2014, 06:45

Prawdopodobnie wtryski.

Online
vitiis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 23 lut 2014, 07:00
Imię: Adrian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraina miodem płynąca

Post autor: vitiis » 27 lis 2014, 06:51

Nie chce byc nie mily ale wydaje mi sie ze nie wiesz jeszcze w co sie pakowales bo ludzie raczej studzili Cie w temacie o zakupie samochodu. Ja tez sie przypalilem przy kupnie i niby bylo wszystko ok a potem poszlo jak dominie. wtryski,rozrzad oraz kolektory i kilka innych. Mam nadzieje,ze to tylko jeden problem i jak sie z nim uporasz to autko bedzie jezdzic. nie twierdze ze nie da sie kupic okazji w bardzo dobrym stanie :) ale w Polsce wg mnie to graniczy z cudem.

Nie przycina Ci czasem przy odpalaniu tak na sekunde na rozgrzanym silniku ? U mnie nic nie dymilo,auto mialo moc ale wlasnie przycinalo przy rozruchu. wtryski wyslalem do badania i na kompie pokazywalo ze 1 jest do kosza po czym dostalem wydruki i do kosza bylo 5 sztuk :) Byc moze to cos z turbo moze zle wykonana naprawa ?
Wg mnie kupujac a6 musisz sie zaprzyjaznic naprawde z jakims kumatym mechanikiem. jesli nie masz takiego w okolicy to wspolczucia. uwazaj gdzie wstawiasz auto. U mnie 4 diagnostow twierdzilo ze zawieszenie ,, fabrykla panie,, Ja twierdzilem ze cos stuka puka itp to sie smialo. pojechalem w koncu do kogos z polecenia i naprawdze sie przylozyl i 2 gorne wachacze P+L mialem do wymiany. po zmianie roznica kolosalna ! Zorientuj sie na forum gdzie znajdziesz kogos kumatego w okolicy i tam jedz. nie olewaj problemow bo mam znajomych ktorzy przez wtryski silnik zmieniaja wlasnie bo dziury w tlokach porobilo.byc moze za czarne scenariusze pisze ale .... Pozdrawiam ! :)
Stage2 by Gregor10

Lustrous
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 12 lis 2014, 07:56
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Lustrous » 27 lis 2014, 07:22

Szczerze to wcina mi sie lekko przy zapalaniu. To bedzie wina turba czy wtrysków? Turbina jest nowa, gosciu gwarancje ma na nia itp. Takze wtryski?

Wiem ze nie kupilem idealnego samochodu, ale podchodze do tego tak czy dalbym za smochod tyle ile dalem czy 40tys i tak mialbym wklad... Mysle ze gdy teraz wloze w te auto to zamknie mi sie w przyzwoitej cenie i bedzie igielka na full wyposarzeniu.

Online
vitiis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 23 lut 2014, 07:00
Imię: Adrian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraina miodem płynąca

Post autor: vitiis » 27 lis 2014, 09:20

Ja bym zrobil tak,ale rob jak chcesz tylko zeby potem posta nie bylo : ,,KUPIE SILNIK'' :)

To jest delikatny temat wiec zdemontuj u kogos te wtryski. znajdz firme ktora to sprawdzi z papierami i do nich je wyslij. Jesli sie okaze,ze np. 3 sa dobre reszta kosz to ja na Twoim miejscu ( chyba ze chcesz ryzykowac ) kupilbym nowki wszystkie a tamte dobre na alledrogo wystawil i je sprzedal z papierami,ze jeszcze daja rade. Jak sie okaze ze to nie wtryski no to stracisz kilka stow ale bedziesz spal spokojniej :)
Stage2 by Gregor10

Lustrous
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 12 lis 2014, 07:56
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Lustrous » 27 lis 2014, 17:38

Mogłby mi ktoś poradzić co zrobić by zmiejszyć koszta wymiany? Wziać się za regeneracie, czy lepiej zakupić nowe, czy może popatrzeć za używanymi, a może ma ktoś dostęp do nowych w niższej cenie?

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 27 lis 2014, 19:30

wtryski powinny być wymienione.
przerabiałem temat i też miałem dylemat.
jaką masz pewność, że kupisz na aukcji lepsze niż twoje? żadną..
nowe, to nowe.. wiem cena boli, ale operacja na dłuuuugi czas.
ja mam zrobiony rozrząd i wymienione na nowe wtryskiwacze i myślę, że kolejne 200.000 km przeleci :) ale jestem optymistą <rotfl>
Pozdrawiam,

RadarVR6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 13 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: RadarVR6 » 27 lis 2014, 19:35

A jakiej porady oczekujesz? najrozsądniejsza opcja to zakup nowych... jeżeli chcesz spróbuj regenerować... może akurat będzie dobrze.

Lustrous
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 12 lis 2014, 07:56
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Lustrous » 27 lis 2014, 19:49

A regenerował ktoś może już kiedyś? Bo jest to tańsza opcja i takie pytanie, jeśli walnięte będą dwa wtryski to i tak muszę wszystkie kupić nowa czy mogę zakupić dwa i będzie ok?

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 27 lis 2014, 20:06

wg manuali wymienia się wszystkie wtryskiwacze + dekielki aluminiowe na wtryskiwaczach bo w nich jest uszczelka, która jest na 100% przegrzana..
w pierwszym audi pominąłem dekielki, a w drugim już kupiłem nowe.
regeneracja jest możliwa od ok 2 tygodni i chyba jeszcze nikt tego nie robił to są wtryski PIZO, których nie dało rady regenerować.
Pozdrawiam,

Lustrous
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 12 lis 2014, 07:56
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Lustrous » 27 lis 2014, 21:25

Ale prawdopodobnie juz da rade? jeśli sie określili, że ptrafia regenerowac to chyba cos w tym musi byc, tylko ciekawe jak dlugo takie wtryski wytrzymuja? I czy regenerowac wszystkie czy tylke to co naprawde trzeba mhhm no bo chyba wszystkie by trzeba bylo skoro gdy kupujemy to takze wszystkie nowe.

dałby mi ktoś namiary gdzie takie coś się odbywa? Numer telefonu, a takze adres?

igorw

Post autor: igorw » 27 lis 2014, 21:28

Lustrous pisze:A regenerował ktoś może już kiedyś?
Żyłem w przekonaniu, że tych wtrysków nie da się regenerować.

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 28 lis 2014, 06:07

w jakimś innym poście było p regeneracji, nie wiem czy regenerować wszystkie, czy tylko te, które leją. nawet przy wymianie sugerowany jest komplet, wiec przy regeneracji raczej też

[ Dodano: 2014-11-28, 06:07 ]
MaTyS pisze:Są już dostępne procedury i części do regeneracji CR PIEZO Boscha. Oprócz Warszawki natknąłem się jeszcze na ofertę firmy z Imielina, 600pln sztuka.

Proces regeneracji:

Czyszczenie zewnętrzne wtryskiwacza
Testowanie na stole probierczym
Demontaż na części
Mycie w specjalistycznej myjce ultradźwiękowej
Sprawdzanie elementów wtryskiwacza pod mikroskopem
Wycena naprawy ustalana z klientem
NOWA KOŃCÓWKA ROZPYLACZA !!!!
Wymiana wadliwych części na nowe !!!!

Montaż wtryskiwacza
Kalibracja
Testowanie na specjalistycznym stole probierczym EPS , wydruk.
Pozdrawiam,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga