Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.0 BRE kręci a nie odpala

Silniki wysokoprężne
Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

2.0 BRE kręci a nie odpala

Post autor: Copywriter » 22 lis 2014, 16:02

Kupiłem 3 tygodnie temu furkę z 2005 z przebiegiem 240000. Auto długo stało więc po zakupie wymieniłem klocki, tarcze, rozrząd, filtr paliwa i oleju, i jeździłem. Przedwczoraj auto jednak odmówiło jazdy. Wrociłem do domu zaparkowałem i następnego dnia auto odpalam a ono zatrzęsło budą palac nierównomiernie i zgasiłem. Operację powtórzyłem i znów potrząsło poczym zaczęło chodzić na 3 sekundy normalnie, więc zgasiłem i znów odpalam. I tu klapa. Nic. Rozrusznik kręci (aż zjechałem aku) a auto nie odpala. Dodam, że pierwszy raz zalałem do pełna zbiornik. Może jakis syf? Rdza ze zbiornika? Przypomnę, że filtr wymieniany w zeszłym tygodniu. Vag pokazuje brak cisnienia... Auto stoi już u mechanika. Co może być? Pompa w zbiorniku? Bezpieczniki niby całe... Jakie koszta wymiany z częściami?

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 22 lis 2014, 16:09

Ale koszty czego??
To równie dobrze moze byc czujnik połozenia wału, tak samo padniete wtryski.
Uszkodzona pompe oleju nie przewiduje bo bys zatarł silnik na amen.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 22 lis 2014, 16:20

- wtryski odpadają - są po wymianie/regeneracji i testach
- czujnik położenia wału? nakreślisz temat szerzej?\
- pompa oleju - naczytalem się i wiem że raczej nie ona. Nic sie na blacie nie zaswieciło jeśli chodzi o cisnienie oleju...

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 22 lis 2014, 16:28

bez kompa i błedów na początek , to mozna wrózyc kilka dni.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 22 lis 2014, 18:04

a słychać pompe?
to chyba najbardziej prawdopodobne.

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 22 lis 2014, 19:32

No właśnie też stawiam na pompę. Auto pierwszy raz zalane do pełna... Może jakis syf był w zbiorniku i trafił do układu... Sam nie wiem.

Awatar użytkownika
giganteusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: giganteusz » 22 lis 2014, 20:45

też obstawiam wtryski a 240 tyś to pewnie jak każdy allegrowy :)

syf by trafił do baku jak jest Sahara a nie zalany do pełna.
jaka rdza ze zbiornika jak zbiornik plastikowy
i co czujesz jak doznałeś nowoczesnej technologi audi ?
Obrazek

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 22 lis 2014, 20:45

A moze inst el. od wtryskow.. ;) lub gniazdo..

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 23 lis 2014, 00:57

Czy poczułem technologię? To moje trzecie Audi, więc nie potrzebuję złośliwości, a pomocy...

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 23 lis 2014, 00:59

To może powiedz co dokładnie pokazał VAG (dokładny kod błędu), bo inaczej to tylko szklana kula, albo wróż Maciej

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 23 lis 2014, 11:37

w tym rzecz ze nie znam kodu lecz powtarzam za mechanikiem... Choć vaga mam to go osobiście nie zdążyłem podpiąć, mechanik mówił ze to brak ciśnienia... Taki błąd wywala... Nie ma paliwa....

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 23 lis 2014, 12:35

wtryski wszystkie naraz by nie padły;)
może sama pompa nie siadla, może przekaźnik pompy, lub przekaźnik głowny szwankuje, miałem takie przypadki

Copywriter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 07 lip 2011, 23:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Copywriter » 23 lis 2014, 19:02

Też stawiam na opcję, że wszystkie naraz wtryski to byłoby nierealne. To Bosh, a więc nawet gdby jeden padł to auto chodziłoby choć nierówno. A ono nawet nie zadłąwi się. Auto wypaliło co mialo w układzie paliwa i zdechło. Po czym nie chciało już nawet zakasłać. Zjechałem cały aku a ono nic! Może na zaciąg by odpaliło? Nie sądzę jednak. Zobaczymy co mechanior jutro powie. Ehhh.. Kupiłem, zmieniłem w zasadzie wszystko (olej, filtr paliwa, filr oleju, rozrząd komplet - zrobiłem na nowym jakies 500km) i nagle kaputt. Dziękuję za pomoc i jutro napiszę co było jeśli upora się z awarią mój mechanik. Wstawię też zdjecia fury w odpowiednim dziale i w końcu mam nadzieję, że się pochwalę...

Było A4 1.6 ADP (1995 sedan)
Było A6 C5 2.4 BNV (1997 sedan)
Jest A6 C6 2.0 TDI BRE (2005/rok modelowy06 avant)

Ps. Nie wiem co mi odbiło z tym dieslem... Chyba złudnie "tańsze" niż benzyniak... Choc już zaczynam żałować, że jednak nie benzin.

Awatar użytkownika
MIColin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 14 lis 2010, 14:51
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: MIColin » 23 lis 2014, 20:12

Nie będę wróżył z fusów :) ... ale wtrysków bym nie wykluczał, jeśli silnik zassał g.... ze zbiornika to mogły się zapiec wszystkie pompowtryski. Miałem tak w Golfie V 2.0 TDI 140KM. Przebieg 70tys. km w 100% oryginalny, pompowtryski Boscha ... lewe paliwo i pozamiatane :(. Laweta i do warsztatu...

Awatar użytkownika
giganteusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: giganteusz » 23 lis 2014, 20:29

Copywriter, ja bez złośliwości ale widziałeś chyba ze 2.0TDi to problematyczny silnik ? ale w c6 nie ma w czym wybierać do liftu a masz pecha bo awaria szybko dopadła.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga