mam pytanie robiłem uszczelkę pod klawiaturą i przy myciu wszystkich części przed montażem odmy zauważyłem że jak dmuchnę z każdej strony nawet tej od której jest strzałka nie czuć żadnego oporu powietrza, czy tam powinien być jakiś zawór co nie przepuszcza wszystkiego? czy tak powinno być?
[ AFN 1.9 110 KM] Odma jak powinno być faktycznie
Żaden zawór, działa jak ten z nr2 na zasadzie systemu komór o które obijają się opary oleju które się skraplają po ściankach. Nr1 to po prostu odpowietrzenie pokrywy zaworów ze skrzynią korbową. Nr2 to była akcja serwisowa (później już może fabrycznie dawali) bo ponoć klienci skarżyli się na olej w dolocie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 23 lis 2014, 00:43 przez aras123, łącznie zmieniany 1 raz.
bo mam odmę puszczoną w pojemnik taki zbiorniczek tylko nawierciłem w nim parę dziurek tak aby było odpowietrzenie to logiczne, bo nie chciałem puszczać pod auto , jak to jest , możliwe aby jakiegoś paprocha zassało czy wdmuchał wiatr przy zgaszonym silniku? niektóre auta mają odmę wyprowadzoną pod spód....
bo auto mi kopciło sporo ,dolot był cały w oleju , noi odmę puściłem do plastikowego grubego pojemnika a u góry po bokach nawierciłem kilka dziurek tak aby powietrze uciekało, a przewód co idzie do turbo zaślepiłem , po ok 2 tyg jazdy otwieram pojemnik a tam na dole zero oleju , tylko skroplona woda, a przewody dolotowe czyste a jak odmę puszczę jak było oryginalnie to chwila moment dolot w oleju , to w jaki sposób turbo sobie zaciągało z odmy ten olej ?
Przerabiałem już regenerację turbo, przerabiałem oli catch tank, przerabiałem czyszczenie i obserwacje zbierającego się oleju pod intercoolerem i jestem zdania że olej z odmy w dolocie to śladowe ilości. Nie wiem ile masz tego oleju w dolocie ale reasumując jak nie odma to turbo, a jak turbo to uszczelnienia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga