Witam!
Mam zamiar zakupić odkurzacz piorący z górnej półki. Nie mam doświadczenia a nie chcę wydać kasy na coś co może okazać się bezużyteczne. Informacji w internecie jest dużo ale mam nadzieje że jest ktoś na forum kto posiada lub posiadał podobny sprzęt i może podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy wyborze.
budżet- 1500 - do max 2500 zł
przeznaczenie- pranie tapicerek samochodowych, dywaników, podsufitki itp oraz przy okazji jak się klient trafi to dywany i domowe kanapy (prowadzę działalność w całkiem innej branży ale zawsze można podczepić więc zakup pójdzie w koszty)
Dobrze gdyby była możliwość zmiany końcówki na taką którą można by dotrzeć do "zakamarków"
Oczywiście gabaryty też są ważne, bo musi się zmieścić do mojego sedana
[all] Jaki odkurzacz piorący wybrać / na co zwrócić uwagę?
-
karolsieradz
- Forum Audi A6 / A7

-
luk330
- Forum Audi A6 / A7

- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Kontakt:
Ja od 7 lat używam Karchera Puzzi 100. Na początku używany zawodowo, teraz okazjonalnie. Do tej pory bezawaryjnie, aczkolwiek stardardowa koncówka do tapicerek jest trochę za duża i w niektóre miejsca ciężko dotrzeć jeśli chodzi o pranie samochodu. Ogólnie polecam, tak samo jak chemię Karchera.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
Z tego co wiem to podsufitki nie pierze się odkurzaczem, tylko są preparaty, którymi spryskuje się podsufitkę, a później reszte zgarnia mikrofibrą. Tego typu rzeczy dostaniesz np. na Turystycznej w Lublinie.rtk pisze:przeznaczenie- pranie tapicerek samochodowych, dywaników, podsufitki
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7

- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM